místnost: Pokec o RPG

od: noximo
pro: all
14.07. 19:53
Blast from the past:
Nainstaloval jsem Baldur's Gate: EE (+ dvojku). Chtěl bych to projet celé. Dvojku jsem nikdy nehrál, jedničku dohrál skoro - neprobojoval jsem se skrze finální souboj.

Chtěl bych mít tu příběhově nejvhodnější družinu - Minsc, Khalid, Dynaheir, Jaheira, Imoen. Jaká postava je nejlépe doplňuje?

+ Můžete mi doporučit ve zkratce postup hrou (resp. vedlejšími mapami) tak abych nemusel moc backtrackovat?
od: Grahf
pro: noximo
14.07. 22:33
máš všetky podstatné classy, akurát poriadny strelec ti chýba (ak chceš mať z minsca bijca), takže main ranger/archer.
Nijaký extra postup neexistuje, hra je otvorená od začiatku a plot lokácie sú neprístupné. Mapy sú dosť samostatné a vracať sa do nich prakticky nemusíš, jedine ohľadom subquestov. Dobré je, že itemy, ktoré sú v nich potrebné môžeš získať bez toho, že by si quest aktivoval, takže si akurát musíš dávať nacha, aby si z toho niečo nepredal/nestratil :)
Takže najprv friendly arm inn (khalid+jaheira) a potom smerovať dolu cez beregost až k nashkelu (minsc). čo sa týka ostatných lokácií, tak zprvu by som prešiel ľavú stranu mapy (kde naberieš aj dynaheir) a až potom sa venoval pravej. Do larswoodu by som šiel až po vyčistení celej mapy (okrem BG a plot lokácií okolo friendly arm inn) a vyriešenia problému v nashkel mines. Potom sa už len musíš rozhodnuť, kedy vstúpiť do datadisku. Najlepšie asi tesne predtým, ako ťa príbeh portne z BG do Candlekeepu. Čiže začať v ulgoths beard a skončiť v durlag tower, potom sa vrátiť do bg a pokračovať v príbehu.
od: noximo
pro: Grahf
14.07. 23:07
Díky, to jsem přesně potřeboval - backtracking jsem myslel ve smyslu levelování, abych šel cestou vždy úměrné mému levelu a neskákal sem a tam kde na to zrovna stačím.
od: Grahf
pro: noximo
14.07. 23:23
tak o to sa vôbec báť nemusíš, 90% lokácií je prístupných prakticky pre akúkolvek partu (musíš brať na zretel, že hra počíta aj s tým, že by si hral len s jednou postavou). A keďže v hre môžeš dosiahnuť len tak okolo 6-8. level, tak to ani nemá kde velmi vyskočiť.
od: noximo
pro: Grahf
15.07. 01:42
No co si pamatuju, tak tam byla spousta lokací/soubojů, které jsem prostě nedával a obešel jsem je. Proto jsem asi došel tak nepřipraven na konec.
Ale teď jsem absolvoval první větší souboj (na schodech k Friendly Arm Inn) a stopro si pamatuju, že už přes něj jsem měl problém se dostat, ale teď jsem to dal během pár vteřin bez zásahu. Divné. Asi je EE jednodušší.
od: postal
pro: noximo
15.07. 08:40
Spíš jsi byl hrozná lama a teď už jsi jenom o trošku menší lama
od: Kosmic
pro: Grahf
15.07. 09:08
+1 za archera. Jedna z nejvic broken class imho.
od: Alibaba
pro: noximo
15.07. 09:09
Protože si pořád na milost a nemilost RNG. Zrovna s tím prvním soubojem vždycky budou mít problémy mágové a pokud si nepobral ty dva dementy na cestě, tak máš mága, který má dvě kouzla a netrefí ani dveře od stodoly z metru a Imoen, která je na tom jenom o fous líp. Fighteři jsou řezníci už hned od začátku a čím víc jich máš, tím bude začátek ve všech DnD hrách jednodušší. A jestli sis vzal na radu vyloženě Archera (Ranger), tak sis automaticky odklikl very easy obtížnost :)
od: Jitrnicka
pro: Kosmic
15.07. 09:10
Jak tam funguje racial enemy(ci jak se to v tehle verzi pravidel jmenuje)? Jde ho zmenit pri importu do dvojky nebo si ho vybiras na celou serii?
od: Kosmic
pro: Jitrnicka
15.07. 09:16
usim ze vybiras pri prechodu do bg2 znova. Stejne jako weapon proficiencies.

Tusim ze to dava +1 to hit a dmg
od: Mleako
pro: Alibaba
15.07. 10:07
Můžu potvrdit, když jsem to kdysi hrál poprvé, vzal jsem hlavní postavu mága a před hospodou jsem strávil nepočítaně pokusů.
od: dew
pro: noximo
15.07. 10:41
tak jak jsi to poskladal je ranger/archer defacto idealni a zaroven to hru zjednodusi. kvuli te pribehovosti je to trosku na hlavu, no. jaheira je naprosto priserna jako fighter i healer, ale pribehove nejlepsi charakter ve hre. minsc by mel byt fighter a dynaheir je uplne k nicemu. OP parta stylu ajantis-branwen-kivan-imoen-xan v podstate ani nepotrebuje tvuj charakter, ale z hlediska dvojky jsi pak uplne mimo. :))
od: noximo
pro: postal
15.07. 12:22
Jako možné to je, ale těžko jsem během těch prvních dvaceti třiceti minut hraní udělal nějaké rozdílné rozhodnutí :)
Tehdy jsem se prostě přes toho týpka na schodech nedostal (vždy jsem hrál jako bojovník - meč, štít klasika) jen s Imoen. S těma dvěma v záloze to bylo snazší, ale stále celkem výzva takhle ze začátku.

No a včera se rozprskl jen co začal souboj. Obtížnost mám normal, počítám, že před těmi lety jsem měl nastavenou stejnou obtížnost - jinou si nedávám.
od: Alibaba
pro: dew
15.07. 13:00
Počet lidí, co si nechají v partě Xana: 1
od: Grahf
pro: noximo
15.07. 13:13
neboj nič, jak neberieš partu, tak to pojde samo. Hra je fakt ľahká, ak vieš, čo robíš a poctivo čistíš mapy. Inak obtiažnosť doporučujem pri všetkých IE hrách Core, hra je na túto obtiažnosť vybalansovaná, normal je príliš easy, npc dávajú len 3/4 dmg, spell scribe vždy úspešný, max hp rolls, postavy nemôžu permanentne zomrieť (trebars pri disintegrate)...

dew: v EE už nie je Dynaheir taká nula, keďže opozitné školy u mágov zredukovali len na jednu a tak má prístupné conjuration spelly.
od: ludvikuvfanda
pro: noximo
15.07. 16:23
omg ty jsi nula, BG 1 dohráno bez SAVE/LOAD na nejvyšší obtížnost a bez Pláště omámení
od: Kyblik
pro: Alibaba
15.07. 17:23
tak jako Xan je debil, ale mel jsem ho v parte snad 2x (dohrano cca 10x), je to Elf, mag k tomu a rad se staram o vsechny cleny skupiny, i kdyz jeden z nich je trouba co po jedny rane chcipne :)
navic sem tak nejak vzdycky volil partu aby tam byla co nejvetsi rozmanitost rozdilnych postav, proste kvuli tim jejich, i kdyz hodne omezenym, rozhovorum a tak. BG a IE hry celkove je u me proste srdcovka.
od: Kyblik
pro: noximo
15.07. 17:35
doporucil bych hlavni postavu maga, Conjurera a partu Imoen, Khalid, Jaheira, Kivan, Ajantis. eventuelne misto Kivana dat Minsca (kvuli BG2), Dynaheir nechat zabit. nebo Fighter/Thief, nebo Ranger/Archer jak tu padlo a Imoen dualnout na maga. moznosti je tuna a to je na tom skvely, ale tahle parta je idealni - 2(4) strelci, 2(3) bijci, 2 kouzlici + nejaka ta podpora.

co se tyce lokaci, to je ruzny, ale podel hlavni cesty jsou mene narocny boje a obyc monstra, u pobrezi, dal na sever, nebo vychod a jihovychod je to horsi, takze ty lokace si nechat az na pozdeji.
od: noximo
pro: Kyblik
15.07. 17:40
Jak jsem psal, chci partu pro příběh, vyloženě optimalizovat skupinu dle čísel nechci.

Btw, projel jsem si seznam těch npc a dost by mě zajímala nějaká statistika popularity :) Přední místa jsou asi jasné, ale kolik lidí se asi paktovalo s těmi dalšími :)
od: DJK
pro: noximo
15.07. 18:02
by me zajimalo kolik lidi bralo do party Tiaxe, Skie nebo Yeslicka

ja jsem zastancem evil charakteru, je to vetsi sranda, hlavne teda ve dvojce no
od: Grahf
pro: DJK
15.07. 18:51
tak evil partu som mal len raz a ja tak som hral ako klaďas. Rozhodne sú ale evil npc najlepšie, čo sa týka štatistik. Edwin best mage, Viconia best cleric, kagain best fighter, Alora best thief. A to nepočítam novicov z EE Bealotha a Dorna.
A tiež som nikdy nemal npc z BG a iných pozdejších lokácií.
od: Kyblik
pro: DJK
15.07. 21:24
pro kompletnost a za evil grupy sem vzal i takovy mongoly jako Tiax, Yeslicka sem bral casto, trpasliku neni nikdy dost a neni spatnej jako podpurnej charakter.
od: Kyblik
pro: Grahf
15.07. 21:24
Alora neni evil :)
od: Alibaba
pro: Kyblik
16.07. 18:06
Tiax rules all! Ma super cameo ve dvojce :) ale snad nikdy jsem ho nepouzil v jedničce, nelíbí se mi, že jde nabrat až v BG, což je prostě víc jak půlka hry fuč :/
od: Kyblik
pro: Alibaba
16.07. 19:09
jo ty pozdni chary me taky serou, ale alespon jednou sem mel kazdou postavu v parte. a cely mi to pripomina, ze bych uz konecne mel zase pokracovat v BG1EE (treti hrani EE), na kterou sem uz dva roky nesahnul. jenze mam este rozjetou dvojku (zatim prvne EE), sem na uplnym zacatku ToB, ale taky sem na to uz pekne dlouho, asi 2 a pul roku nesahnul... prokrastinace a lenost zasrany...
od: noximo
pro: noximo
18.07. 12:13
Eh, byla Imoen vždycky taková Oh, so random postava? Instaloval jsem si totiž mod, který přidává banter mezi postavama (ale dělá to stupidně přes dialogové okno, takže to vždy akorát zastaví hru :/), tak jestli jsem si tím nepropašoval do hry nějakou anime postavičku?

od: Destroyer
pro: all
16.07. 21:41
fiiiha, tak to je teda poradne delo. zkouseli jste nekdo - operencia the stolen sun ? zatim hraju jenom tri hodky, ale dobre. Trosku vadi konzoloidni picoviny, ale jinak poradny old school dung se super atmoskou:) a tech statu

od: Oneiros
pro: all
26.06. 17:39
chtel jsem ted v sale koupit Divinity Original Sin 2. ale je potreba predtim hrat jednicku, je to dejove navazany?
od: Alibaba
pro: Oneiros
26.06. 17:47
Vůbec ne.
od: Oneiros
pro: Alibaba
26.06. 18:05
vyborne, diky
od: Destroyer
pro: Oneiros
28.06. 10:32
taky se to zrovna chystam rozjet :)

od: Grahf
pro: all
10.06. 19:24
Bloodlines 2 nový trailer
https://youtu.be/7WwiMU2l9j8
od: Azeroth
pro: Grahf
10.06. 19:47
Já doufám že se poučili z jedničky a nereleasnou to někdy okolo Cyberpunku :)
od: Kosmic
pro: Grahf
19.06. 14:18
Zrovna nedavno jsem dostal chut zahrat VtM Redemption ale nemam cas :(
Ale na tohle si cas rozhodne udelam ... gieeev :)

od: Scott
pro: all
30.05. 20:41
od: Azeroth
pro: Scott
30.05. 21:42
Dobrá volba, Divnity je po čertech zábavné. Jen ten writing by to chtělo trochu silnější, jak už zmiňuje jeden z těch tweatů.
od: HY3N4
pro: Azeroth
30.05. 21:46
Nie je writing v podobných hrách jeden z kľúčových prvkov? Ja som sa teda osobne nikdy nevedel dostať do iného cRPG ako Falloutu (čo ma osobne serie, lebo taký planescape aj baldury som rozohral niekoľko krát, len som sa proste nevedel do toho dostatočne zažrať), takže to myslím ako serióznu otázku, nie len podpich.
od: noximo
pro: HY3N4
30.05. 22:09
Rozhodně je.
od: dew
pro: Scott
30.05. 22:21
uhhh... proc BG3? absolutne neni mozne pokracovat v pribehu, cela parta byla na konci throne of bhaal tak OP, ze to kompletne rozbijelo system. zastup charakteru, z nichz kazdy by solo povodil drizzta nebo elminstera. protag se doslova stal polobohem.

takze jako co, potomek protagonisty o x let pozdeji? ja proste nejak nevidim dobry zpusob, jak navazat. klidne mohli pokracovat ve stejnem univerzu/timeline, ale to "bg3" je akorat pandering.
od: Azeroth
pro: HY3N4
31.05. 00:51
Jako ano, ale zrovna Larian má herní mechaniky tak dobrý, že si člověk souboje užívá, místo aby je přetrpěl ve snaze dostat se k dalšímu dialogu. Osobně jsem taky s cRPG moc úspěchu neměl, až na Fallouty právě proto, že mě herní mechanismy v těch hrách moc nebraly, takže Larian vítám, protože i když kvalita psaní spadne, tak to bude alespoň zábavný hrát. BG2 mohlo mít nejlepší příběh na světě, ale je mi to k hovnu, když jsem s tím vždycky po nějakých 15 hodinách seknul.
od: Grahf
pro: dew
31.05. 09:33
však to nemusí byť pokračovanie príbehu.
Každopádne som opatrný, Divinity ma nebavilo, ich writing je slabý.
od: Vlada
pro: HY3N4
01.06. 17:07
Ne nezbytne, to uz zalezi na hraci. Pro me je treba podstatne dulezitejsi gameplay jako takovy, tedy herni mechaniky, boj etc. Pribeh a rozhovory jsou jen bonus navic. U vetsiny RPG delas vetsi cast hry neco jinyho nez "prozivas pribeh" (typicky boj, ale taky exploring, puzzly, etc.).
od: dew
pro: Vlada
01.06. 22:55
souboje v bg byly docela nemotorne, ale hracickovani s inventarem a statistikami bylo dokonale porno. ale kazdopadne nesouhlasim s debilni myslenkou, ze pribeh je jen vec navic. tupohlave rpgcka, kde clovek jenom vyrubava anynomni dungeon, jsou unyla vec z 80. let. od rpg cekam vic nez od fanouskovske epizody k doomu.
od: dew
pro: Vlada
01.06. 23:01
btw jeden z nejnudnejsich dungeonu, ktere jsem mel kdy tu moznost hrat, byly brany skeldalu 3: 7 magu. neco tak otresne nezabavneho, dementne napsaneho a zamereneho na slzopudny rpg grind uz nikdy nechci zazit.
od: Kyblik
pro: Scott
01.06. 23:05
nevim no, muze to byt Divinity III, nebo Divinity: Original Sin III. a divil bych se, ze by na tom, kdyz uz, nedelali Beamdog.
od: Kyblik
pro: Kyblik
01.06. 23:06
anebo to bude Baldur's Gate: Dark Alliance III ;)
od: vrennatic
pro: dew
01.06. 23:59
Legrace je, ze v danem rocniku ankety Ceska hra roku vyhraly prave Brany Skeldalu 3 cenu za pribeh. Prekvapeni pry byli i sami tvurci, vedomi si toho, ze jejich pribeh nebyl nic moc, ale kdyz jim v kategorii "konkurovaly" vesmes bezpribehove hry jako Samorost 3 nebo Dark Train, tak to na ne proste zbylo 🙂.
od: Vlada
pro: dew
02.06. 00:06
Souboje v BG ze byly nemotorny jo? :) Po vsech tech tezkopadnych tahovkach byl real-time s pauzou uplne jina liga prave v tom jak byl uzivatelsky prijemny a rychly (i kdyz to vlastne bezelo na tahy). Souboje a exploring me na BG bavily nejvic a rozhodne to nebyla hra, ktera by nejak vynikala pribehem.
Btw ze pribeh je neco navic neznamena, ze dobry pribeh nedokazu ocenit, nebo ze mi nevadi, kdyz je uplne dementni, ale nevadi mi, pokud neni prilis originalni (to by mi jinak muselo vadit asi tak 90% her).
Treba IwD je primarne hack n slash, kde 90% casu bojujes. Kdyby tam byl mizerny pribeh (coz neni) nejspis bych si toho skoro nevsiml a hru si porad uzil.
Jo a ja zas nesouhlasim s debilni myslenkou, ze konkretne RPG maji byt pribehove neco extra. Zanr je irelevantni, dobry pribeh muze byt kdekoliv, necitim v tom nejakou prioritu zrovna pro RPG. Od RPG ocekavam hlavne dobry system, tak jako treba od FPS dobry gunplay/zbrane.
od: Azeroth
pro: Vlada
02.06. 01:26
Jako chapu, ze tehda 20 let zpatkyz toho byl clovek asi vic na vetvi, ale souboje v BG jsou u melee charakteru v podstate koukani na auto-attack a system magie je smesne convoluted, kdy mas million spellu, ale jen par slotu na ne a nektery ty spelly jsou tak specificky, ze je snad nikdo nikdy jeste nepouzil. To mi snad nechces tvrdit, ze te bavilo vic, nez tahovy souboje ve Falloutu.
od: Vlada
pro: Azeroth
02.06. 01:49
To s temi spelly je ale vec ADnD, nikoliv BG jako takovy. A samozrejme ze boje v BG byly rozhodne zabavnejsi, nez ve Falloutu :)) Tam jsou souboje sice fajn, ale na muj vkus az prilis zjednoduseny, ba az primitivni (docela ironie u tahovky). BG je ma daleko komplexnejsi a taktictejsi, uz jenom samotnym hranim v parte s primou kontrolou partaku (F jsem radsi hral solo, protoze partaci jsou akorat k zlosti).
od: Vlada
pro: Azeroth
02.06. 01:52
(Btw jestli jsi jel BG solo za melee charakter, tak je to tvoje blbost a jestli ne, tak ten argument s auto-attackem samozrejme pada, hrajes za celou partu a vsichni urcite melee auto-attackeri nejsou)
od: noximo
pro: Scott
06.06. 18:16
od: Azeroth
pro: noximo
06.06. 18:27
"But then there will be an interpretation of D&D, because if you port the core rules—we tried it!—to a videogame, it doesn't work." Ha, truer words...
od: Grahf
pro: Azeroth
06.06. 21:44
však aj predošlé časti nešli presne podľa pravidiel.
A inak bude to nový príbeh.
od: DJK
pro: Scott
08.06. 23:42
Hmm, pro me je BG2 asi nejlepší hra ever, to se bude těžko překonávat... ToB nepočítám, to byla sracka

od: Azeroth
pro: all
23.05. 20:03
Jsem se pres Origin Acess konecne dostal k Andromede, to je i s opravenyma bugama hrozne nudna sracka. Ale tak co ma clovek cekat od studia, ktery od ME2 nevydalo slusnou hru.
od: noximo
pro: Azeroth
23.05. 20:09
Andromeda je hodně zabitý potenciál, ale sračkou bych to nenazýval.

V porovnání s předchozími ME rozhodně sešup, ale samo o sobě je to vcelku průměr. Já na to ve výsledku vzpomínám vcelku rád, klidně bych si i nějaké datadisky nebo pokračování zahrál.
od: Azeroth
pro: noximo
23.05. 21:16
Jako ok, melo to svoje momenty, ten zacatek a konec jsem si docela uzil, i ta prvni planeta byla ze zacatku fajn. Ale vsechny ostatni planety pak byly jen copy paste te prvni v jinym prostredi. Ta hra je prevleceny Inquisition a uz tam byl open world content neskutecne nudny. Co me tady neuveritelne otravilo jsou mise, ktery se tahnou pres nekolik planet, s tim ze v urcitejch fazich backtrackuji, ja mam fakt pocit, ze jsem stravil nekolik hodin koukanim na loadovaci obrazovky a cinematic pristivani/odletu lodi. Takze mozna ne sracka, ale znovu bych si to urcite nezahral a vic nez jedno dohrani mam u vsech Bioware her od Kotoru, i tu pojebanou Inquisition jsem nakonec dal dvakrat, ale po treti nehrozi.
A jelikoz od te doby so presli na Frostbite a zonovity open world, nenasli fungujici template pro svoje hry, tak od nich uz asi ani nic moc necekam. Nejlepsi casti Andromedy byly linearni companion/main story mise, Bioware open world proste delat neumi.
od: bigfutus
pro: Azeroth
23.05. 21:24
Ja sa niekedy dokopem do druheho playthroughu, ked budem hodne zufaly, ze jak rebalancovali tie zbrane, lebo predtym to boli hrozne flusatka.
od: noximo
pro: Azeroth
23.05. 21:32
Pravda, že ty mise byly na tom to nejhorší. Přitom je stačilo zabalit do nějakých zábavných minipříběhů ala Witcher 3. Tady, i když občas writing nebyl špatný (ale většinou byl), tak to prezentovaly buď prkenné postavy nebo rovnou jen terminál.

Já to tu tehdy hodnotil s tím, že tohle není Bioware, ale Bethesda. Fallout 4 jsem tehdy hrál nějak v podobnou dobu a Andromeda mi přišla lepší.
od: Azeroth
pro: noximo
23.05. 21:42
Tak v tom se s tebou hadat nebudu, pro me je uspech Bethesdy chyba v Matrixu. Jedina jejich hra, u ktere jsem se bavil je Skyrim a ani ten jsem nikdy nedohral, Fallout 4 uz jsem radej rovnou vynechal.

2bigfutus: Porad jsou tam nekteri nepratele hrozne bullet spongy, me ten combat moc nebavil, dokud jsem nerespecnul na vanguarda s buildem na cooldown redukci, kdy jsem tam mohl litat s chargem s CD pod sekundu :)

od: Vilda
pro: all
07.05. 14:55
Ještě větší shitstorm než jsem myslel:)

The Fall of 76
https://youtu.be/kjyeCdd-dl8
od: panta
pro: Vilda
07.05. 16:36
Dont fucking get me started :D
od: Alibaba
pro: Vilda
07.05. 18:34
Dobře jim tak a ještě přidat. Doufám, že posbírali dost ponaučení pro TES VI
od: bigfutus
pro: Vilda
07.05. 18:34
Odporucane video ktoremu som doteraz odolaval, dam si vecer na spanie :D
od: panta
pro: Alibaba
07.05. 18:57
"Doufám, že posbírali dost ponaučení pro TES VI"

Naivní much? TESVI byl už dávno rozjete v půlce vývoje, když f76 vyhořel, to bude uplně stejnej bullshit train jako f76 :)
od: maxa
pro: panta
07.05. 20:41
on uz je rozjety tak moc? Nejaky jednoduchy trailer si sice vybavuji, ale tusim ze tak pred rokem jsem cetl naopak neco ve smyslu, ze si chcou dat TES chvili pauzu, protoze je nebavi delat/mit povest studia co dela jen TES hry.
od: myny
pro: Vilda
07.05. 21:34
zápletka s taškou mě rozsekala :D
od: Vilda
pro: panta
07.05. 21:34
Tyvole ale těch průserů, to normálně vypadá na úmyslnej scam, ne že prostě smůla a souhra náhod, že to zrovna tak blbě vyšlo :D
od: Gandalf
pro: maxa
07.05. 22:08
tak samozřejmě, že na něm už dávno pracujou :)
od: Alibaba
pro: Gandalf
07.05. 22:33
První bude Starfield či co, ale o tom se snad nic neví ještě.
od: panta
pro: Alibaba
07.05. 22:54
To je možný. Nicméně osobně zatim žiju v představě, že TESVI už teď stavěj...na stejnym worldbuilding bullshitu jako f76. Nechaj možná ležet story a další věci, ale worldbuilding už imho jede tak dva roky. Na konci roku udělaj další showview, aby rozjeli hypetrain, příští rok ukážou první gameplay showcase. Vyjde to ve 2021 v lednu a bude to poslední hřebík do rakve Bethesdy, kterou na konci 2021 koupí EA od Zenimaxu za pár drobnejch a nechaj je vyvíjet mobilní hry. Po dalších dvou letech EA Bethesdu definitivně zavře, aby jí ve 2030 oživili, aby podojili nostalgii a vydali novej Morrowind.
od: noximo
pro: panta
07.05. 23:06
TES6 má vyjít za nějaké tři čtyři roky, takže jestli už jsou v půlce vývoje tak jedině dobře a budou mít čas na to to pořádně dotáhnout :)
od: Grahf
pro: panta
07.05. 23:22
podľa mňa keď ukázali ten prvý teaser, tak nemali z hry spravené ani ň. Však si zober, že z toho starfieldu, o ktorom sa točí už das dva roky, sme videli rovnako len nič nehovoriaci teaser.
od: biges
pro: maxa
07.05. 23:34
Dělají jen TES hry? :) Nevyšel Skyrim v roce 2011? Od té doby dojí jen ten.
od: bigfutus
pro: biges
08.05. 17:48
Nedavno vydali Dungeon Keepera... teda pardon, Blades :D
od: panta
pro: Vilda
09.05. 20:42
https://www.youtube.com/watch?v=ZR-EGsNUBV4

03:30 začíná porovnání :D rofl, jsem se málem udusil špagetama :D
od: Juric
pro: panta
09.05. 21:30
V Bethesdě si řekli, že už na všechno serou???
Do 2018 byli celkem bez průseru... A teď s nima nedokážou přestat
od: bigfutus
pro: Vilda
20.05. 16:49
Aspon niekto sa pri tom bavi :D

https://www.youtube.com/watch?v=-LsU-ip6DSA

od: Grahf
pro: all
09.05. 19:55
Titan Quest dostal další datač - Atlantis. Kde to má koniec? :)
od: Kyblik
pro: Grahf
09.05. 20:13
do pice, este sem nehral ani Ragnarok a dalsi? hlavne o tom nikde nevidim ani tuk informace a najednou to vydaji.
od: Azeroth
pro: Grahf
09.05. 20:39
Ta hra ještě funguje?
od: Grahf
pro: Kyblik
09.05. 22:08
ja som to prešiel celé aj s ragnarokom, hneď jak vyšiel. Ale do tohto dalšieho sa mi už nechce
od: Mr. M
pro: Kyblik
10.05. 00:29
heh, presne :))

od: Richmond
pro: all
03.05. 21:41
od: ms.garrett
pro: Richmond
05.05. 12:13
Už si dohrál ty starý M&M?
od: Richmond
pro: ms.garrett
05.05. 12:36
MM1-3 ano

od: dew
pro: all
14.04. 20:08
od: panta
pro: dew
14.04. 23:55
Holy shiiiiiit, tak to je dobře hardcore. Obecně mě vždycky překvapovalo, proč třeba u PC her se jsou schopný ozvat vládní orgány některejch zemí a najednou s tim mít legální problém ohledně gamblingu, ale u mobilního trhu o ničem takovym nevim (možná, že o tom jenom nevim a děje se to, nevim). Jako tohle je hodně hardcore svinstvo, který nemůže přece bejt legální nikde v civilizovanym světě :O
od: panta
pro: dew
14.04. 23:59
Jinak teda po falloutu 76 já bethesdě nedam ani korunu, dokud nedokáže, že dostali nafackováno a přestanou se chovat jako uplně vypatlaný prasata. Poslední dobou ale mam spíš přesně opačnej dojem :D Jako ten rozhovor, co jsem někde viděl s tim vypatlanym sociopatickem Toddem Howardem, to se mi chtělo vysloveně zvracet.
od: noximo
pro: panta
15.04. 00:02
Imho na mobilech to takhle fungovalo odjaktěživa, zatímco na PC je to něco výjimečného a tudíž to přitáhne pozornost. I regulátoři čtou reddit...
od: panta
pro: noximo
15.04. 00:03
To, že to na mobilech takhle funguje odjakživa nijak nevysvětluje legalitu toho ale :)
od: noximo
pro: panta
15.04. 00:07
Tím jsem chtěl říct, že mobilní hry nikdo nebude kontrolovat bez nějakého impulzu, protože to prostě nikomu nepřijde na mysl. Kdyby se na to ale vrhli, tak jistě spoustu prohřešků najdou...
od: LukKe
pro: dew
15.04. 00:28
slusna mrdka, meli asi nejakej brainstorming na to, kam by sly dat mikro transakce, a nechali se trochu unest ;))
od: vrennatic
pro: dew
15.04. 00:35
Wow, Candy Crush Scrolls jako dalsi monument slovutne Bethesdy. Nemam slov, ta firma si zaslouzi jit ke dnu, i kdyby tim padem uz nemela vyjit zadna hra z jejich serii.
od: Mr. M
pro: dew
15.04. 08:05
heh, to se mi u techhle free2wait her hned vzdy vybavi mobilni Dungeon Keeper (a to uz je 5 let), kde jsi musel cekat hodiny az dny na vykopani kazdeho jednoho ctverecku mapy.. nebo si zaplatit, zejo

a koukam, ze typek psal k tomu uz tenkrat :)

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/02/06/no-ea-everyone-is-not-playing-dungeon-keeper-wrong/#1745487a1f83
od: dew
pro: LukKe
15.04. 10:57
ja si delal prdel, ze za chvili nacpou mikrotransakce i kdyz budes chtit vlizt treba do menu s nastavenim zvuku. ale asi bych to nemel psat moc nahlas.
od: Oneiros
pro: dew
15.04. 13:14
Tyjo jsem triggered je kdyz to ctu
od: bigfutus
pro: panta
15.04. 16:54
Vcera som konecne videl F76 nazivo, aj ked len na PS4, kamarat to kupoval koli figurke OMFG, ale aspon z druhej ruky za par susnov.
Nejaky cas to nehral, tak sa tahal 4.5GB patch, co na PS4 instalovalo snad dlhsie ako stahovanie. V prvych par minutach hrania som bol prekvapeny ze to vypada celkom opravene, ale tak do pol hodinky sa objavili bugy ako skorched trupom zaboreny do terenu a potom zacal breakdance na hlave, triafali ho cez steny, rozne poblikavanie svietenia, ikonicky Bethesda garbage engine Z-fighting™, mapu mu otvaralo par sekund, pri lootovani niektorych enemakov sa len tocilo koliesko a kopec dalsich picovin.
Finale bolo ked vysiel z nejakej budovy a seklo sa to na pol minuty pokial nenahralo textury and stuff, co je sice standard, ale po nahravani sa to seklo natvrdo. Po restarte sa mu stratil hlavny aj vedlajsi quest, po kratkom Googleni sme zistili ze to je bug z minuleho roka, co sa bezne stane aj bez zamrznutie.
Naozaj si neviem predstavit tu sracku v dni vydania, ked teraz po pol roku patchovania to je stale rozjebane ze hanba :D
od: Oneiros
pro: bigfutus
16.04. 14:57
me hlavne bavi, ze v novy hre maji stejny bugy, jako ty, ktery opravili na tom enginu uz par let zpatky :o))
Pokec o RPG
Vytvořeno26. prosince 2015 21:33
AutorGrahf