místnost: Pokec o RPG

od: Azeroth
pro: all
23.05. 20:03
Jsem se pres Origin Acess konecne dostal k Andromede, to je i s opravenyma bugama hrozne nudna sracka. Ale tak co ma clovek cekat od studia, ktery od ME2 nevydalo slusnou hru.
od: noximo
pro: Azeroth
23.05. 20:09
Andromeda je hodně zabitý potenciál, ale sračkou bych to nenazýval.

V porovnání s předchozími ME rozhodně sešup, ale samo o sobě je to vcelku průměr. Já na to ve výsledku vzpomínám vcelku rád, klidně bych si i nějaké datadisky nebo pokračování zahrál.
od: Azeroth
pro: noximo
23.05. 21:16
Jako ok, melo to svoje momenty, ten zacatek a konec jsem si docela uzil, i ta prvni planeta byla ze zacatku fajn. Ale vsechny ostatni planety pak byly jen copy paste te prvni v jinym prostredi. Ta hra je prevleceny Inquisition a uz tam byl open world content neskutecne nudny. Co me tady neuveritelne otravilo jsou mise, ktery se tahnou pres nekolik planet, s tim ze v urcitejch fazich backtrackuji, ja mam fakt pocit, ze jsem stravil nekolik hodin koukanim na loadovaci obrazovky a cinematic pristivani/odletu lodi. Takze mozna ne sracka, ale znovu bych si to urcite nezahral a vic nez jedno dohrani mam u vsech Bioware her od Kotoru, i tu pojebanou Inquisition jsem nakonec dal dvakrat, ale po treti nehrozi.
A jelikoz od te doby so presli na Frostbite a zonovity open world, nenasli fungujici template pro svoje hry, tak od nich uz asi ani nic moc necekam. Nejlepsi casti Andromedy byly linearni companion/main story mise, Bioware open world proste delat neumi.
od: bigfutus
pro: Azeroth
23.05. 21:24
Ja sa niekedy dokopem do druheho playthroughu, ked budem hodne zufaly, ze jak rebalancovali tie zbrane, lebo predtym to boli hrozne flusatka.
od: noximo
pro: Azeroth
23.05. 21:32
Pravda, že ty mise byly na tom to nejhorší. Přitom je stačilo zabalit do nějakých zábavných minipříběhů ala Witcher 3. Tady, i když občas writing nebyl špatný (ale většinou byl), tak to prezentovaly buď prkenné postavy nebo rovnou jen terminál.

Já to tu tehdy hodnotil s tím, že tohle není Bioware, ale Bethesda. Fallout 4 jsem tehdy hrál nějak v podobnou dobu a Andromeda mi přišla lepší.
od: Azeroth
pro: noximo
23.05. 21:42
Tak v tom se s tebou hadat nebudu, pro me je uspech Bethesdy chyba v Matrixu. Jedina jejich hra, u ktere jsem se bavil je Skyrim a ani ten jsem nikdy nedohral, Fallout 4 uz jsem radej rovnou vynechal.

2bigfutus: Porad jsou tam nekteri nepratele hrozne bullet spongy, me ten combat moc nebavil, dokud jsem nerespecnul na vanguarda s buildem na cooldown redukci, kdy jsem tam mohl litat s chargem s CD pod sekundu :)

od: Vilda
pro: all
07.05. 14:55
Ještě větší shitstorm než jsem myslel:)

The Fall of 76
https://youtu.be/kjyeCdd-dl8
od: panta
pro: Vilda
07.05. 16:36
Dont fucking get me started :D
od: Alibaba
pro: Vilda
07.05. 18:34
Dobře jim tak a ještě přidat. Doufám, že posbírali dost ponaučení pro TES VI
od: bigfutus
pro: Vilda
07.05. 18:34
Odporucane video ktoremu som doteraz odolaval, dam si vecer na spanie :D
od: panta
pro: Alibaba
07.05. 18:57
"Doufám, že posbírali dost ponaučení pro TES VI"

Naivní much? TESVI byl už dávno rozjete v půlce vývoje, když f76 vyhořel, to bude uplně stejnej bullshit train jako f76 :)
od: maxa
pro: panta
07.05. 20:41
on uz je rozjety tak moc? Nejaky jednoduchy trailer si sice vybavuji, ale tusim ze tak pred rokem jsem cetl naopak neco ve smyslu, ze si chcou dat TES chvili pauzu, protoze je nebavi delat/mit povest studia co dela jen TES hry.
od: myny
pro: Vilda
07.05. 21:34
zápletka s taškou mě rozsekala :D
od: Vilda
pro: panta
07.05. 21:34
Tyvole ale těch průserů, to normálně vypadá na úmyslnej scam, ne že prostě smůla a souhra náhod, že to zrovna tak blbě vyšlo :D
od: Gandalf
pro: maxa
07.05. 22:08
tak samozřejmě, že na něm už dávno pracujou :)
od: Alibaba
pro: Gandalf
07.05. 22:33
První bude Starfield či co, ale o tom se snad nic neví ještě.
od: panta
pro: Alibaba
07.05. 22:54
To je možný. Nicméně osobně zatim žiju v představě, že TESVI už teď stavěj...na stejnym worldbuilding bullshitu jako f76. Nechaj možná ležet story a další věci, ale worldbuilding už imho jede tak dva roky. Na konci roku udělaj další showview, aby rozjeli hypetrain, příští rok ukážou první gameplay showcase. Vyjde to ve 2021 v lednu a bude to poslední hřebík do rakve Bethesdy, kterou na konci 2021 koupí EA od Zenimaxu za pár drobnejch a nechaj je vyvíjet mobilní hry. Po dalších dvou letech EA Bethesdu definitivně zavře, aby jí ve 2030 oživili, aby podojili nostalgii a vydali novej Morrowind.
od: noximo
pro: panta
07.05. 23:06
TES6 má vyjít za nějaké tři čtyři roky, takže jestli už jsou v půlce vývoje tak jedině dobře a budou mít čas na to to pořádně dotáhnout :)
od: Grahf
pro: panta
07.05. 23:22
podľa mňa keď ukázali ten prvý teaser, tak nemali z hry spravené ani ň. Však si zober, že z toho starfieldu, o ktorom sa točí už das dva roky, sme videli rovnako len nič nehovoriaci teaser.
od: biges
pro: maxa
07.05. 23:34
Dělají jen TES hry? :) Nevyšel Skyrim v roce 2011? Od té doby dojí jen ten.
od: bigfutus
pro: biges
08.05. 17:48
Nedavno vydali Dungeon Keepera... teda pardon, Blades :D
od: panta
pro: Vilda
09.05. 20:42
https://www.youtube.com/watch?v=ZR-EGsNUBV4

03:30 začíná porovnání :D rofl, jsem se málem udusil špagetama :D
od: Juric
pro: panta
09.05. 21:30
V Bethesdě si řekli, že už na všechno serou???
Do 2018 byli celkem bez průseru... A teď s nima nedokážou přestat
od: bigfutus
pro: Vilda
20.05. 16:49
Aspon niekto sa pri tom bavi :D

https://www.youtube.com/watch?v=-LsU-ip6DSA

od: Grahf
pro: all
09.05. 19:55
Titan Quest dostal další datač - Atlantis. Kde to má koniec? :)
od: Kyblik
pro: Grahf
09.05. 20:13
do pice, este sem nehral ani Ragnarok a dalsi? hlavne o tom nikde nevidim ani tuk informace a najednou to vydaji.
od: Azeroth
pro: Grahf
09.05. 20:39
Ta hra ještě funguje?
od: Grahf
pro: Kyblik
09.05. 22:08
ja som to prešiel celé aj s ragnarokom, hneď jak vyšiel. Ale do tohto dalšieho sa mi už nechce
od: Mr. M
pro: Kyblik
10.05. 00:29
heh, presne :))

od: Richmond
pro: all
03.05. 21:41
od: ms.garrett
pro: Richmond
05.05. 12:13
Už si dohrál ty starý M&M?
od: Richmond
pro: ms.garrett
05.05. 12:36
MM1-3 ano

od: dew
pro: all
14.04. 20:08
od: panta
pro: dew
14.04. 23:55
Holy shiiiiiit, tak to je dobře hardcore. Obecně mě vždycky překvapovalo, proč třeba u PC her se jsou schopný ozvat vládní orgány některejch zemí a najednou s tim mít legální problém ohledně gamblingu, ale u mobilního trhu o ničem takovym nevim (možná, že o tom jenom nevim a děje se to, nevim). Jako tohle je hodně hardcore svinstvo, který nemůže přece bejt legální nikde v civilizovanym světě :O
od: panta
pro: dew
14.04. 23:59
Jinak teda po falloutu 76 já bethesdě nedam ani korunu, dokud nedokáže, že dostali nafackováno a přestanou se chovat jako uplně vypatlaný prasata. Poslední dobou ale mam spíš přesně opačnej dojem :D Jako ten rozhovor, co jsem někde viděl s tim vypatlanym sociopatickem Toddem Howardem, to se mi chtělo vysloveně zvracet.
od: noximo
pro: panta
15.04. 00:02
Imho na mobilech to takhle fungovalo odjaktěživa, zatímco na PC je to něco výjimečného a tudíž to přitáhne pozornost. I regulátoři čtou reddit...
od: panta
pro: noximo
15.04. 00:03
To, že to na mobilech takhle funguje odjakživa nijak nevysvětluje legalitu toho ale :)
od: noximo
pro: panta
15.04. 00:07
Tím jsem chtěl říct, že mobilní hry nikdo nebude kontrolovat bez nějakého impulzu, protože to prostě nikomu nepřijde na mysl. Kdyby se na to ale vrhli, tak jistě spoustu prohřešků najdou...
od: LukKe
pro: dew
15.04. 00:28
slusna mrdka, meli asi nejakej brainstorming na to, kam by sly dat mikro transakce, a nechali se trochu unest ;))
od: vrennatic
pro: dew
15.04. 00:35
Wow, Candy Crush Scrolls jako dalsi monument slovutne Bethesdy. Nemam slov, ta firma si zaslouzi jit ke dnu, i kdyby tim padem uz nemela vyjit zadna hra z jejich serii.
od: Mr. M
pro: dew
15.04. 08:05
heh, to se mi u techhle free2wait her hned vzdy vybavi mobilni Dungeon Keeper (a to uz je 5 let), kde jsi musel cekat hodiny az dny na vykopani kazdeho jednoho ctverecku mapy.. nebo si zaplatit, zejo

a koukam, ze typek psal k tomu uz tenkrat :)

https://www.forbes.com/sites/insertcoin/2014/02/06/no-ea-everyone-is-not-playing-dungeon-keeper-wrong/#1745487a1f83
od: dew
pro: LukKe
15.04. 10:57
ja si delal prdel, ze za chvili nacpou mikrotransakce i kdyz budes chtit vlizt treba do menu s nastavenim zvuku. ale asi bych to nemel psat moc nahlas.
od: Oneiros
pro: dew
15.04. 13:14
Tyjo jsem triggered je kdyz to ctu
od: bigfutus
pro: panta
15.04. 16:54
Vcera som konecne videl F76 nazivo, aj ked len na PS4, kamarat to kupoval koli figurke OMFG, ale aspon z druhej ruky za par susnov.
Nejaky cas to nehral, tak sa tahal 4.5GB patch, co na PS4 instalovalo snad dlhsie ako stahovanie. V prvych par minutach hrania som bol prekvapeny ze to vypada celkom opravene, ale tak do pol hodinky sa objavili bugy ako skorched trupom zaboreny do terenu a potom zacal breakdance na hlave, triafali ho cez steny, rozne poblikavanie svietenia, ikonicky Bethesda garbage engine Z-fighting™, mapu mu otvaralo par sekund, pri lootovani niektorych enemakov sa len tocilo koliesko a kopec dalsich picovin.
Finale bolo ked vysiel z nejakej budovy a seklo sa to na pol minuty pokial nenahralo textury and stuff, co je sice standard, ale po nahravani sa to seklo natvrdo. Po restarte sa mu stratil hlavny aj vedlajsi quest, po kratkom Googleni sme zistili ze to je bug z minuleho roka, co sa bezne stane aj bez zamrznutie.
Naozaj si neviem predstavit tu sracku v dni vydania, ked teraz po pol roku patchovania to je stale rozjebane ze hanba :D
od: Oneiros
pro: bigfutus
16.04. 14:57
me hlavne bavi, ze v novy hre maji stejny bugy, jako ty, ktery opravili na tom enginu uz par let zpatky :o))

od: maxa
pro: all
27.03. 17:28
nove dlc pro Grim Dawn co dnes vychazi mate v planu nekdo zkouset?
od: Kyblik
pro: maxa
27.03. 18:53
rad bych, ale este ani nemam predesly datadisk, takze casem
od: bigfutus
pro: maxa
27.03. 20:50
Niekedy v neurcitej buducnosti.
od: LukKe
pro: maxa
31.03. 04:32
rozhodne, ani sem nevedel, ze uz to vyslo.. ted uz jen na to mit ten cas :(

od: noximo
pro: all
29.03. 17:24
Jsem tu vlastně ani nepsal o Risen 3 co jsem před časem dohrál. Tak krátce:

Piráty moc nemusím, ale nakonec to zas tolik nevadilo. Příběh tradičně trochu o ničem, ale mrzelo mě, že i prezentace celkem pokulhávala. Mohlo za to to rozdělení na více ostrovů, k žádnému jsem si nevytvořil hlubší vztah a třeba ten ostrov mágů jsem probíhal už jen z donucení.
Ze začátku mě štvaly souboje, ale pak jsem se je naučil a hru to znatelně zlepšilo. Paradoxně nejslabší potvory byly jedny z nejtěžších kvůli tomu, jak člověka dokázaly stun-locknout. Obecně mi přišlo, že jsou některé animace příliš dlouhé a často tak o vítězi souboje rozhodovalo, kdo dá první ránu.

od: panta
pro: all
21.03. 19:56
Outer worlds last minute switch ze Steamu na Epic Store exclusive lol :D What the fuck is hapening?
od: vrennatic
pro: panta
21.03. 20:02
Kdyby jenom to, ale Epic si exkluzivne domluvil i PC porty her od Quantic Dream, coz uz je jina palka, protoze Heavy Rain a Detroit bych si rad zahral. Kurvafix. Asi to fakt budu muset chte nechte brat jako prvni vaznou konkurenci Steamu a nechat si to na disku a pro dobry pocit odstrelit alespon Origin a uPlay.
od: maxa
pro: vrennatic
21.03. 20:06
no, co ctu random na netu, tak Epic store kvalitou nesaha steamu ani po kotniky (zabezpeceni, reviews atd.)...
od: miras1
pro: maxa
21.03. 20:24
Jakože Epic je tragedie, ale s bezpečností steamu bych to taky nepřeháněl, taky měli pár dost velkých failů.
od: vrennatic
pro: maxa
21.03. 20:25
Ted vydali nejakou roadmapu, co a kdy maji pridavat a vylepsovat, ale to me ani tak nezajima, protoze me stejne implicitne otravuje mit doma vic nez jeden klient. Skrz vetsi marzi pro vyvojare se jim ale dari nabirat radu exkluzivit (a to i znacne podpasovymi last minute zpusoby) a asi se s nimi bude muset pocitat.
od: Gandalf
pro: panta
21.03. 22:17
well, je to shitty business taktika (nehledě na to, že to je dost anti consumer), ale mám pocit, že jinak se nikomu nikdy steam nepodaří dostat z jeho monopolní pozice
od: Gandalf
pro: maxa
21.03. 22:20
Co se týče kvality epic launcheru, je třeba pamatovat, že steam existuje snad už 15 let a pořád to je pomalej bloatware, u kterýho se technický inovace zastavily asi tak před 5 lety. S takovou společností a penězma, co má za sebou steam je kvalita tý aplikace asi tak největší ostuda v oboru.
od: Azeroth
pro: vrennatic
22.03. 00:53
Jako hry od quantic dream jsou jedna z mála věcí co mi ospravedlňovala vlastnictví PS4. Jestli tohle usmlouvali tak se musí hrozně topit ve Fortnite money :)
Jinak mě to samozřejmě taky mrdá, ale z hlediska těch malech vývojářů to chápu. Jak to podávala ten pičurin s UFO rip offem tak ten deal samotnej je v podstatě poslal do černejch čísel bez ohledu na prodeje. Říct že něco bude Epic store exclusive a nemuset se jebat s nějakýmy kampaněma na kickstarterech a podobně a mít v podstatě pojištěný, že titul na kterým ti stojí přežití toho studia bude úspěšnej je hodně lákavý.
od: angelripper
pro: vrennatic
22.03. 09:05
netrollovací otázka, ale... vám se ty quantic dream hry fakt chce hrát, respektive vás bavily? já jsem poměrne nepoznamenanej, ale teď nedávno jsem viděl kompletní gameplay detroitu na games.cz a připadalo mi, že se cage už úplně zbláznil. nic nedávalo smysl, scénář byl jak patetický béčko od čtrnáctiletý školačky, a vůbec mi nechybělo, že jsem to vlastně aktivně nehrál, protože mi připadalo, že jako film to paradoxně funguje líp, než tam někde šermovat ovladačem při neustálejch quicktime eventech.

jinak jsem teda přiznaným otrokem steamu, protože chci mít knihovnu, achievementy, atd na jednom místě, steam samotnej mě ale pěkně leze na nervy, nechápu, jak s tímhle designem a nestabilitou webu a klienta můžou existovat tak dlouho. v létě prej bude veřejně přístupná beta novýho interface, ale co jsem viděl screeny, vypadá to jako facelift spíchnutej na víkend. na originu, uplay, atd nejsem ani registrovanej a zatím mi to nijak nechybí, pokud ovšem epic pojede stávajícím tempem, ignorovat ho asi nepůjde, což je samozřejmě dobře... jenom moje hoarder povaha se s tím musí nějak vyrovnat :) kromě outer worlds (který mě serou už teď, ale věřím, že to bude dobrý) tam má mimochodem vyjít i control, což mě teda láká podstatně víc.
od: noximo
pro: angelripper
22.03. 09:16
Jsem otrokem... nechápu, jak můžou existovat tak dlouho.

Sis odpověděl, než si položil otázku :)

Já konkurenci vítám, ale nejsem rád, že má podobu Epicu a jeho čínského spyware.

Ad quantic. Já i přes konec stále rád vzpomínám na Fahrenheit, takže na další hry jsem opatrně natěšený.
od: Azeroth
pro: angelripper
22.03. 09:29
Fahrenheit a Heavy Rain mě bavilo hodně, Beyond two soul jsem ale nedohrál a k Detroitu jsem se zatím nedostal.
od: angelripper
pro: noximo
22.03. 09:30
no předpokládám, že většina lidí to takhle nemá, a prostě zdrhnou tam, kde jsou aktuálně výhodnější podmínky :) i steamu jsem odolával hrozně dlouho a držel se vytrvale GOGu, ke kterýmu jsem se pak už nikdy nevrátil, byť mi ze všech distribučních platforem přijde zdaleka nejsympatičtější.
od: Gandalf
pro: noximo
22.03. 09:45
Jeden z efektů, co epic store bude mít doufám na steam je to, že se valve bude muset zase začít snažit, inovovat a bejt trochu konkurenční, teď fakt nemusí. Snad je ten plánovanej upgrade (nerad bych řikal "reskin") první vlaštovkou nějaký dlouhodobější iniciativy.
od: Iggy
pro: Gandalf
22.03. 09:53
jop, ačkoliv se mi přístup epicu vůbec nelíbí, tak mám radost, že steam má konečně nějakou vážnější konkurenci.

jak teď nedávno říkal rami ismail - we’re seeing steam bleed… that’s a very good thing for the industry.
od: Iggy
pro: Iggy
22.03. 10:04
a vlastně sem ten rozhovor můžu postnout celej. ta diskuze tady probíhá v poslední době docela často a rami na to má docela zajímavý a střízlivý názor:

https://www.pcgamesn.com/rami-ismail-interview
od: noximo
pro: angelripper
22.03. 10:05
Má. Sice se tomu tak u steamu neříká, ale ten měl tunu exklusivit taky. Různé budnly apod ti taky dají klíče jen na steam. Gog sice u spousty titulů alternativu nabízel, ale sám o sobě není moc důvod na něj přecházet, nejde-li ti vyloženě o tu antimonopolizaci. Pro většinu je to naopak minus.

Epic to i tak bude mít těžké, protože holt nemá takovou knihovnu. Exkluzivity jsou marketingově fajn, ale tohle není netflix, kde volba služby/služeb znamená upsat se měsíční platbou. Tzn. epic za steam nemusíš měnit, můžeš souběžně používat oba bez extra nákladů. Steam na hry, epic na exkluzivity.
od: noximo
pro: Iggy
22.03. 10:08
Steam nekrvácí. Epic krvácí a mohutně ren store dotuje. Otázka je, jak dlouho to zvládne a jestli během té doby zvládne vybudovat skutečnou alternativu.
od: Ashe
pro: angelripper
22.03. 10:20
Od Quanticu jsem hrál jenom fahrenheit a heavy rain, oboji jsou naprosté pičoviny. Taky moc nechápu tu adoraci jejich her.
od: Gandalf
pro: noximo
22.03. 10:40
Tak samozřejmě, že epic "krvácí" - musí, tak nějak ty začátky velkejch investic fungujou, že jo. Jinak než obrovskym množstvím peněz steam nikdo nikdy neohrozí.
od: Gandalf
pro: angelripper
22.03. 10:43
Mně se Fahrenheit fakt líbil a Omikron: Nomad Soul taky.. Ty další už jsem nehrál, protože nebyly na PC. O Beyond: Two Souls slyším dnes poprvý. U Detroit jsem viděl nějaký streamy a na první pohled se mi líbily ty nekonečně rozvětvený stromy rozhodnutí, co se daj ve hře udělat, který vedou k jinejm koncům...
od: bigfutus
pro: panta
22.03. 10:58
Sam Sweeney hovori ze nemozu konkurovat Steamu featurami. Tak radsej hadzu peniaze na excluzivity a pokial Fornite sype, tak si to mozu dovolit. Co sa mi na tom ale paci je, ze tam nepustia odpad ako Steam.

https://www.theverge.com/2019/3/20/18273639/epic-games-ceo-tim-sweeney-epic-store-moderation-valve-apple-google-gdc-2019

Pre mna ako cloveka co uz nepredobjednava to je plus, na Steam pridu hry opatchovane a mozno uz aj lacnejsie, ked uz su to rok stare hry. Ja si tam hry nekupim, neni to ziadne bojkotovanie, je to rovnako ako si nekupim na Uplayi alebo Origine hry co su neni od nich. Borderlands 3 tam bude tiez, ale po tom co stvarali s dvojkou, tie nenazrate kurvy odo mna peniaze nedostanu.
od: Gandalf
pro: bigfutus
22.03. 11:00
Co udělali s borderlands 2? :)
od: bigfutus
pro: Gandalf
22.03. 11:22
Specialne DLCka co zvysuju level cap namiesto toho aby ich pribehove DLCka zvysovali ako v prvom, Season pass a GOTY neobsahuje vsetko, dementne Shift kody. A po Alienoch som na Lying Randyho alergicky :D
od: noximo
pro: Gandalf
22.03. 12:11
No.. vždyť proto to píšu :)

Je otázka, jestli je to co k čemu. S prázdným shopem trakci moc nevybudují a stačí jedna exkluzivita na steamu a všichni jsou opět tam. Switch tady na rozdíl od konzolí nebo streamů je zdarma, takže ten lock in není tak silný
od: vrennatic
pro: angelripper
22.03. 12:51
Ja videl taky kompletni gameplay na Games.cz a jsem motivovan tim vyzkouset ten vetvici strom rozhodnuti a hrat to jinak nez Grygar, no 🙂. Vyzkouset, co vsechno mi to umozni, protoze to vypada, ze toho je fakt hodne. A Heavy Rain me laka uz leta, mel jsem za to, ze by to mohlo mit hutnou noirovou atmosferu a pokud se to hraje trochu jako adventura, tak i tam snad nejak ty QTE eventy preziju, byt to taky vnimam jako laciny herni prvek.
od: Ashe
pro: vrennatic
22.03. 13:33
Heavy Rain ti vyloženě lže do ksichtu abys byl po závěrečném twistu překvapeny. Ten příběh absolutně nedává smysl.
od: vrennatic
pro: Ashe
22.03. 14:26
Ja uz jsem si kdysi precetl pribeh na wiki, protoze jsem si myslel, ze na to nikdy port nebude, takze v tomhle ohledu me to nezklame🙂.
od: Gandalf
pro: bigfutus
22.03. 14:50
Hmm, já jsem asi opačnýho názoru :) DLCčka a season pass speciálně u BL2 byly podle mě naprosto v pohodě a ostatní hry by si z nich měly vzít příklad.

Season pass DLC (Scarlett, Torque, Hammerlock a Tiny Tina) byly jedny z nejvíc content rich expansion packů u všech her, snad kromě witchera 3. Poskytovaly mnoho desítek hodin hraní navíc a pokud byl člověk trochu completionist, farmář nebo rád chodí raidy, tak hodiny šly až do stovek. Tiny tina navíc považuju za jedno z nejlepších DLC u všech her ever.

Je fakt, že BL2 měly navíc spousta dalších DLC - tuny kosmetickejch, 2 vault hunteři a navíc UVHM upgrade pack (o tom asi mluvíš), ale konkrétně UVHM upgrade pack byl snad nejlevnější kus DLC, kterej vyšel a navíc byl tak niche, že to gearboxu fakt nedokážu mít za zlý, že ho prodávali zvlášť. Kolik lidí půjde do OP levelů a 3. playthrough? Podle mě nižší jednotky procent. Zkrátka vzhledem ke kvalitě DLC jsem naprosto okej s tím, jak to gearbox prodával a naopak doufám, že BL3 bude mít podobnej model...

S tím, že Randy je bullshitter a často naprosto mimo souhlasím :) Hlavně nedostatek (sebe)refexe kvality jeho vlastních her a jeho obhajování aliens: colonial marines mi fakt hlava nebere..
od: Gandalf
pro: noximo
22.03. 14:59
Já jsem toho názoru, že jo. Věřim tomu, že fortnite money je jeden z mála způsobů, jak udělat trh digitálních distribučních platforem aspoň trochu konkurenční a souhlasim s citátem od iggyho, že to je "a very good thing for the industry". Epic si spousta hejtu navíc vyžírá kvůli debilním steam fanboy teens, který generujou většinu těch shitpostů. Navíc si myslim, že steam si bere moc velkej cut atd.
Jedná věc, kteoru si mě epic launcher získal je celkem jasná roadmapa s featurama a transparentní plán, viz tady: https://trello.com/b/GXLc34hk/epic-games-store-roadmap
od: angelripper
pro: vrennatic
23.03. 11:01
hehe, rozumím... mně obecně QTE nevadí, ale to neustálý točení ovladačem, mávání nahoru a dolů, atd se mi zdálo už fakt přehnaný... připadal bych si u toho jako idiot :) větvící se strom mě zaujal taky a šíře rozhodnutí je obdivuhodná, ale cca 70% voleb bych asi sdílel s grygarem a nemám pocit, že by zvolení odlišný možnosti vedlo k míň cringe výsledkům... připadalo mi to vyloženě jako typ média, u kterýho křičíš na obrazovku "wtf is happening...?!", což byla dosud výsada hlavně béčkovejch hororovejch filmů :)

gandalf> ad borderlands 2... je tam nějaká doporučená posloupnost průchodu těma DLC? hra nic takovýho nenaznačuje, ale když jsem dohrál základní hru a vydal se do prvního DLC, který mělo nějakou pirátskou/středověkou tématiku, tak jsem proti těm ultrasilnejm nepřátelům neměl nejmenší šanci :)
od: Gandalf
pro: angelripper
23.03. 16:32
Mno, u BL2 je spíš trochu alchymie s playthroughs. Pořadí, kterejma procházet DLC víceméně neexistuje, je to úplně jedno. Já vždy hrál scarlett, torgue, hammerlock a tiny tina, ale to je jen tím, že to tak vycházelo. Je to ale tak, že když dohraješ hlavní hru na NVHM, tak nepřepínej na TVHM a projdi si DLCčka v NVHM. Pokud dojedeš hlavní hru a přepneš na TVHM a jdeš do DLC, tak se DLC nascaluje na (myslím) lvl 50, zatímco v NVHM by mělo bejt okolo lvl 35.
od: Kyblik
pro: panta
24.03. 09:36
jakoze nasrat teda todleto uz. nicmene stejne sem to neplanoval koupit natoz hrat, takze me to ani nestve, ale jde o princip...
od: Kyblik
pro: Kyblik
24.03. 09:36
ted jde o to, jestli to bude na epicu exkluzivni nejakou dobu, nebo porad.
od: $tr@nger
pro: Kyblik
24.03. 09:51
Je to na jeden rok.
od: Kyblik
pro: $tr@nger
24.03. 09:56
ted na to koukam, Epic a Windows store release a za 12 mesicu ostatni... PS4/XOne jsou taky v pohode. tohle je fakt trapny a ubohy.
od: noximo
pro: Gandalf
25.03. 19:05
V nějakém rozhovoru jejich ředitelka něčeho říkala, že exkluzivity jsou jen dočasná záležitost a brzy se z nich stane výjimečná událost jednou dvakrát ročně pokud vůbec.

Já taky souhlasím s tím, že je to good thing for the industry, už jsem tu dříve psal, že konkurenci steamu vítám všemi deseti (tehdy šlo tuším o Bethesda store) takže proti tomu apriori nejsem. Exkluzivity mi nevadí, nepovažuju to za anticonsumer právě kvůli tomu jak jsem psal - změnit klienta je jednoduché a můžeš to zdarma udělat desetkrát denně (naopak vyměnit netflix za hulu nebo ps4 za xbox one tě stojí peníze). Jediná překážka je ten trochu iracionální odpor k tomu mít více klientů najednou (hry jsou taky soft a instalovat jich dvacet najednou nikomu nedělá problém).
Ale aby si Epic ukousl nějaký výrazný share tak se z něj musí stát gog s exkluzivitama (dosud hlavní výhoda gogu bylo to drm-free, což ale drtivé většině uživatelů je mírně u prdele předpokládám), zatímco nyní je z něj Origin - to je taky obchod plný exkluzivit, ale nikdo ho pořádně nepoužívá, protože si tam toho moc nekoupíš. Prostě nyní není důvod (a ani možnost) na něj přesedlat krom vybraných titulů.
To se jistě časem změní, ale pak zase nebudou mít ten drive generovaný exkluzivitami jaký mají teď. Imho si prostě měli v tichosti budovat katalog a až pak rozjet to pumpování milionů dolarů do propagace. Takhle si nemyslím, že to bude mít dlouhodobější efekt.
To spíš možná ta štedřejší odměna pro tvůrce, ti si pak můžou říct, že budou exkluzivně na epicu i bez nějaké extra kompenzace (i když je otázka, jestli jim násobně menší exposure ty extra zisky zase nezařízne).
V tu chvíli steam začne krvácet a bude muset minimálně srovnat ty podíly. Pak se ale rychle vše vrátí do starých kolejí (a steam to může udělat preventivně) - steamu klesnou zisky, vzrostou vývojářům (což je rozhodně fajn pro odvětví), ale běžnému uživateli to bude putna.

All in all, já bych epicu i fandil kdyby byl na jeho místě někdo jiný, protože jejich přístup se mi rozhodně líbí, považuji ho za správný, jen si myslím, že nemají v ruce dobré karty a trumfy vyložili hned na začátku hry. A vůbec, měli mi zavolat, vysvětlil bych jim, co dělají blbě.

Co se mi ale nelíbí na epicu konkrétně je to, že ho vlastní čínský tencent a ten klient má v eula podmínkách povolení k přístupu prakticky ke všemu na tvém PC, čehož v minulosti využívali. Možná přepálená reakce, ale přeci jen bych bral raději někoho, kdo nezačal s takhle černou kaňkou.
od: Oneiros
pro: noximo
25.03. 20:09
viz https://www.youtube.com/watch?v=fUUpN0xMGAE
udajne nechteji delat to co delaji, pretahovat exkluzivky. ok
od: bigfutus
pro: Oneiros
25.03. 20:44
Tato pasaz to pekne zhrnuje.
https://youtu.be/fUUpN0xMGAE?t=195
od: bigfutus
pro: panta
26.03. 06:54
BTW teraz na mna vyskocil Rage 2 pre order na Steame, ved to mala byt Bethesda launcher exclusivitka, ne? Ze by sa Bethesda poucila? :)
od: JaVa
pro: bigfutus
26.03. 07:27
https://twitter.com/bethesda/status/1110225138979651584
" We’re pleased to announce that RAGE 2, Wolfenstein: Youngblood, Wolfenstein: Cyberpilot, and DOOM Eternal will be released on Steam as well as (link: https://beth.games/2Mhhqoi) beth.games/2Mhhqoi. We will also be bringing Fallout 76 to Steam later this year. "
od: panta
pro: JaVa
26.03. 08:41
od: Vilda
pro: panta
26.03. 09:35
ty jsi začal thread, co řeší ruzné herní klienty :D
od: maxa
pro: Vilda
26.03. 09:37
trochu bych si tipnul, ze ta Pantova reakce se tykala specificky toho Falloutu :)
od: Gandalf
pro: JaVa
26.03. 10:04
Chytrej PR move od bethesdy, aby získala zpět pár bodíků, co ztratila v posledních letech. F76 still sucks tho
od: dew
pro: Gandalf
26.03. 11:12
spis bych rekl, ze je to prvni krok ke smrti jejich vlastniho klienta, protoze zjistili, ze jim ta segregace ovlivnuje prodejni cisla. takze bych neprecenoval PR oddeleni nebo peci o fanousky (HAHAHA) a spis bych to videl na shareholderuv mec.
od: panta
pro: Gandalf
26.03. 11:33
viz dew :)

Já teda na bethesdu seru a budu nějakou dobu kupovat věci jen ve slevách od nich, protože sou z nich vyžraní hajzli, že to neni možný vůbec. Třeba se postupně srovnaj, ale do tý doby na ně seru :)
od: vrennatic
pro: panta
26.03. 13:16
Tak to muzes zrovna vytasit panta-prkenici a mrknout na Humble Bundle, tam je zrovna Bethesda sale
od: Gandalf
pro: dew
26.03. 14:32
jo, určitě pravda :)

panta: taky...
od: panta
pro: vrennatic
26.03. 15:14
Mam teď na dlouhou dobu co hrát, fronta, trochu mě chytlo BR a vychází nebo má vyjít pár věcí, na který se těšim, tak teď rozhodně ne :)

od: $tr@nger
pro: all
23.03. 05:53
od: $tr@nger
pro: $tr@nger
23.03. 05:55
Nejvíc mě potěšila informace "Written by the creative mind behind the original Bloodlines", tak snad se to podaří a bude to mít i podobnou atmosféru, jako jednička.
od: angelripper
pro: $tr@nger
23.03. 11:02
jak dopadne VTM nevím, ale jsem si jistej, že cavill bude v pohodě.
od: raistlin
pro: $tr@nger
24.03. 18:13
na to, ze sem puvodni bloodlines na starym pc nedohral a na novym to nerozchodil (budu muset koupit znova asi z gogu), tak sem natesenej dost a hned sem to hodil do wishlistu...
btw nevite, jak je na tom jednicka na gogu s cestinou? mi prisla skvela a rad bych to pak hral s ni...

od: HY3N4
pro: all
23.03. 19:25
Sekiro niekto? Zatiaľ mám za sebou prvú polhodinku a je to mňamkózne, story je rozpravaná oproti soulsborne hrám viac konvečne a ľudia nerozprávajú len v hádankach, je tam minimálne na začiatku dosť cutscene, stealth a climbing systém je fajn zatiaľ, combat je krásne fluidný a rýchlo prejde do krvy, akurát ma trošku zarazilo , že sa nedala customizovať postava/classa ani nič, takže som zvedavý ako to bude s replayabilitou.
od: HY3N4
pro: HY3N4
23.03. 22:09
Typičo, tak three hours in a ako človek, čo dohral DS1-3 a Bloodborne asi tak štyri krát každý tu dostávam kvalitne na prdel..
od: $tr@nger
pro: HY3N4
23.03. 22:23
Předpokládám od bossů :) Já mám nahrané přes deset hodin, obyčejné souboje mi přijdou v pohodě, díky stealth se to dá. Potom v určité fázi se cesty docela rozvětví, mám teď otevřeno celkem pět různých boss fightů a dávají si mě slušně. Takže zítra budu trénovat a trénovat. Jinak zatím mě to baví dost, trochu jsem se toho bál, Nioh jsem nedokázal dohrát, ale tohle je podlě mě prostě lepší liga. :) Srovnatelné se Souls hrami, ale zas docela něco jiného.
od: angelripper
pro: HY3N4
23.03. 22:27
je tam nějaká dodge/roll mechanika, nebo všechno probíhá jenom přes parry? jestli jo, tak mám asi problém...:)
od: $tr@nger
pro: angelripper
23.03. 22:44
Na vykrytí úderu máš na výběr dodge / jump / block, přičemž blokování při správném načasování funguje podobně jako parry, akorát soupěři neubíráš HP, ale jinou statistiku, něco jako krytí. Taky se parry pokud možno vyhýbám jako čert kříži, v souls hrách i tady, ale přijde mi, že v Sekiro je to o něco benevolentnější a ve výsledku se to docela dá. Jenom je potřeba počítat, že na některé bossy je to víceméně must.
od: angelripper
pro: $tr@nger
23.03. 22:55
ok, to zní fér, v souls hrách jsem taky parry používal jenom ve chvílích, kdy víceméně nebyla jiná možnost, protože mi to zatraceně nejde :)
od: HY3N4
pro: $tr@nger
23.03. 23:15
Wut? :) Na ktorého bossa netreba parry? A to nie je ako dark souls parry, kde urobíš jedno a skoro niekoho zabiješ, napríklad ten skurvený ožran v tej memory sa fakt hádam inak nedá poraziť. Ide skôr o to že okrem klasických útokov, ktoré treba dokonalo parryovať (niekedy kadenciou 5 úderov za pár sekúnd a raz to dojebeš a papa 3/4 zdravia) sú špeciálne útoky kedy sa musíš rozhodnúť medzi dodgom (napr pre grab attacky), jump pre sweeping attacky alebo niekedy stále stačí aj parry. Takže sa snažíš viac menej byť v tom rytme parryovania a medzi tým dostaneš tieto klacky pod nohy náhodne. Zo začiatku sa to dalo porovnať so Souls hrami, ale je to imho na úplne inom levely čo sa týka toho ako rýchlo musíš reagovať a ako veľmi si punished ak to nezvládneš. A to že väčsina bossov má okolo seba cca 10 foot soldierov ktorích musíš najprv vyriešiť len znamená, že máš o to menej reálneho času kde sa učíš movesety toho bossa. Nevravím, že ma to nebaví, je to podobne rewarding a spracované dokonalo ako ich ostatné hry a je mi jasné, že som proste len lama v tomto novom systéme a nezvalujem moje failovanie na hru (okrem toho trosh mob gangabang bullshitu, to je proste kokotina), ale fakt to je dosť iné než ostatné soulsbornes. A teda som to pred pár minútami musel proste rage quitnúť, lebo už som bol vo fázy kedy som to jebal čím ďalej tým viac (čo je celkom klasické pre mňa u týchto hier), ale úprimne sa neviem dočkať na zajtrajšok kedy znovu budem dostávať a dostávať na prdel až sa to proste človek naučí a cíti sa ako pravý shinobi badass. :)
od: $tr@nger
pro: HY3N4
23.03. 23:27
Hele, ta hra je udělaná tak, že fakt nemusíš na každého bosse používat parry, možná je to pro to designované, ale docela v klidu fungují i jiné taktiky. Na koho jsem používal z bossů ve většině případů parry byl ten týpek na koni, i ten by se dal dát bez toho, ale bylo by to neúměrně dlouhé. Co se týká ožraly z memory, tam jsem nejdřív primárně přes stealth zlikvidoval moby, dal mu ze zálohy jeden deathblow a pak využil to přátelské NPC, co čekalo opodál. Jinak si myslím, že jsem na většinu bossů používal primárně dodgeování (kombo úskoku a rychlého úroku funguje většinou dobře), a na dost z nich jsem parry dokonce vůbec nepotřeboval.
od: HY3N4
pro: $tr@nger
23.03. 23:34
Mne hlavne pripadalo že obyčajné útoky robia strašne málo poise damage oproti dobrému parry, a aj tak je to beh na strašne dlhú trať. Ten stealth by som mal asi používať viac, napr. zrovna ožrana som viac krát dostal na jeden "health" point (akože som mu naplni poise bar a dal mu finisher), ale veľmi som nechápal ako hentam to urobiť stealthom no. Každopádne si myslím že ďalej to bude len ťažšie a ťažsie, a raz sa proste musím naučiť mať tie reakcie na ostatných bossov. :)
od: $tr@nger
pro: HY3N4
23.03. 23:53
Když je člověk přiměřeně agresivní, tak mu tu poise damage taky nasází. Já nasbíral všechny pasivní skilly na heal itemy, což pomáhá, když člověk potřebuje obětovat trochu vlastních HP. Jako jasně, dalo by se říct, že jsem toho bosse z memory celkem cheesnul, ale proč se zbytečně frustrovat s fightama, které jdou dát takhle v rámci toho, co ta hra nabízí. Je mi jasný, že v end game budou bossové asi o dost tužší a bude potřeba využít všechny možnosti, ale v mid game jsem si s tímhle vystačil (není to ani zdaleka vždy sword fight a pokud jo, první život se mi zatím vždycky podařilo dát skrz nějakou mechaniku "bez boje"). Mám tu teď pár bossů u kterých není problém, jak se vyhnout zásahům, ale díky rozmanitosti vůbec přijít celkově na jejich mechaniku (nebudu spoilovat). Tu frustraci si nechávám na konec, stejně každý boss má úplně jiné move sety a pak se to člověk stejně musí naučit tréninkem pro toho konkrétního. U mě je to pak čistě o muscle memory. Ale jinak uznávám, že to obklopování mini bossů mobama není úplně nejšťastnější, člověk nechce deset minut mezi každým pokusem pižlat ty samý potvory.
Pokec o RPG
Vytvořeno26. prosince 2015 21:33
AutorGrahf