místnost: Pokec o akčních hrách

od: Mleako
pro: all
14.09. 19:19
Zkoušel jsem demo Metal: Hellsinger a je to celkem zajímavej koncept. Takovej Doom, kde kydlíte démony do rytmu metalový hudby. Za každou ránu do beatu se zvyšuje fury counter a s vyšší fury se postupně přidávají další hudební linky. Jako poslední se přidávají vokály, který nazpívali mimo jiné zpěvák z Dark Tranquility nebo Alissa z Arch Enemy. Až vyjde full, tak tomu dám asi šanci. A chce to teda určitě hrát se sluchátkama nebo zvukem pořádně nahlas.
od: raistlin
pro: Mleako
15.09. 19:38
koukal sem jen na screenshoty a nezaujalo... ale jaks to popsal, tak demo bude stat za zkousku
od: Mleako
pro: raistlin
27.09. 21:26
Tak jsem neodolal a za 30 éček koupil plnou a cca po třetině hry je to zatím super. Graficky to není úplně top, ale hratelnost je boží. Udržování flow a synchronizace se soundtrackem jsou děsně zábavný a přirovnal bych to k takovýmu jinýmu doom dance. Jak už jsem psal, střelbu a killy musíte synchronizovat s beatem aktuálního songu. Munice je neomezená, ale jednotlivý zbraně mají různou velikost zásobníku a je potřeba přebíjet. Když trefíte reload na dobu, tak se braň nabije výrazně rychleji. Většina skladeb je takovej klasickej melodeath s 4/4 taktem, takže žádnou rytmickou divočinu nečekejte, ale i tak je to zábavný. Trochu mě serou mluvící bossové, protože když promluví během fightu, tak se ztlumí hudba a pokud si člověk zrovna nepoklepává nohou, tak to trochu rozhodí. A když trefím triolovej break na konci pasáže, tak mi ho taky nebere, protože ten beat je nastavenej na čtvrtky/osminky. Ale to asi normální smrtelníky netrápí :))

od: ms.garrett
pro: all
23.09. 23:12
Ten Scorn vypadá fakt dobře. Jako že fps vůbec nehraju, tohle si dám.
od: HY3N4
pro: ms.garrett
24.09. 13:19
Len dúfam vieš, že to nie je žiadný Doom. Bude to slow paced atmosférický survival horror first and foremost.
od: ms.garrett
pro: HY3N4
24.09. 15:40
Přesně to má hovňous rád. Pomalejší tempo, hutná atmosféra a bizarní prostředí.
od: Vilda
pro: HY3N4
26.09. 11:16
Hm, podle traileru (kde to i říká nejde o střílečku (i když tam je nějaké střílení)), na mě to bude moc strašidelné, budes muset postupovat pomalu-opatrně. Asi nic pro mě, ale prostředí vypadá hustě.

od: ms.garrett
pro: all
12.09. 15:54
Pouze pro zajímavost, překlad RDR2 je na 93% a vypadá to, že cca v listopadu by to mohlo bejt venku.
https://lokalizace.net/archiv/category/projects

od: Mr. M
pro: all
02.09. 00:18

od: Grahf
pro: all
23.08. 21:38
nová soulsovka Lies of P, vyzerá slušne
https://youtu.be/eghRcO16Zig
od: Mr. M
pro: Grahf
23.08. 22:18
vyzera to fajne, len skoda, ze uz samotny zaner ma odradza od hrania :D detto teraz vydana Thymesia
od: HY3N4
pro: Grahf
24.08. 15:52
yummy, už mi aj vyhladlo po Elden Ringu :)
od: Ashe
pro: HY3N4
24.08. 16:18
Mi ne, zkurveny Fire Giant :)
od: angelripper
pro: Ashe
24.08. 16:23
ten šel na druhej pokus, ale byl to teda příšernej bossfight :)) jinak dohráno minulej tejden, trvalo mi to přes 200 hodin.
od: Ashe
pro: angelripper
24.08. 17:36
Postěžoval jsem si a šlo to, ale fakt jsem měl problém ve druhé fázi dávat dmg a zároveň sledovat co dělá, kamera tam v tom fightu podle mě úplně nefunguje
od: Grahf
pro: HY3N4
24.08. 19:53

od: vrennatic
pro: all
15.06. 01:43
System Shock remake trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=oDAppJ8HuIM

Ve mně bohužel tento remake moc nadšení nevzbuzuje. (Předesílám, že první díl System Shocku jsem příliš daleko nedohrál, zato druhý patří mezi mé nejoblíbenější hry, tak můj komentář berte v tomto kontextu). Vidím tam (až na pár slibných záblesků) nenápadité, klaustrofobní koridory s přehnaně neonovým nasvícením a lineární, nezábavný gunplay. Oproti prvnímu System Shocku se to samozřejmě výrazně proměnilo, pročež bych nespoléhal ani na kouzlo nostalgie - a tím pádem fakt nevidím důvod, proč si místo tohohle nezahrát znova Prey (to z roku 2017), zmiňovaný SS2 nebo třeba Deadspace. Přál bych si, aby to bylo dobré, ale zatím tomu nevěřím.
od: zila
pro: vrennatic
16.06. 09:41
Mi se ten vizuál celkem líbí. Je to poodle mě dobrý mix mezi moderní grafikou a odkazem na tu původní. Spíš se bojím, že to jednak nedotáhnou, nebo že to bude clumsy a bude se to špatně hrát. Přece jen to nedělá žádné větší studio (tuším) a s tímhle můžou mít problémy.
od: BroER
pro: vrennatic
16.06. 12:47
Ten vizual je OK. Odkazuje to dost na puvodni zpracovani.

Ja se tesim :)
od: Gandalf
pro: vrennatic
16.06. 14:41
trailer netrailer, ať to hlavně vydaj, těšim se..
od: ms.garrett
pro: vrennatic
17.06. 06:11
Jedničku jsem nehrál vůbec, ale dvojka jednoznačně nejlepší herní zážitek, obzvlášť na nejtěžší obtížnost.
od: Tom Pear
pro: vrennatic
18.06. 11:18
SS2 je pro mě legenda, která už překonána nikdy nebude a každý rok si ji dopřeju, ale i jedničku řadím hodně vysoko, avšak bohatě mi stačila enhanced edition, která tomu dodala ten správný šmrnc. Tohle už mě moc nebere.

garrett: Dvojku samozřejmě jen na impossible, ta jediná tomu dává ty správné koule... ale v jedničce, kde také zapínám nejvyšší obtížnosti, tak nezapínám časové omezení, tudíž tam jsem trošku měkkota. Nesnáším, když musím honem honem, raději se potuluju :)
od: mojžo
pro: Tom Pear
18.06. 12:51
System Shock 2 gang checking in!

To je ultra famózna hra.
od: Zom
pro: Tom Pear
20.06. 10:31
ve dvojce je rozdil v obtiznostech jen kolik nachazis modulu ne? cili hra je stejna, jen ty si slabsi.. v prvnim dilu je prave fajn tech vic moznosti, kdyz vsechno namaxujes je to prijemna challenge.. nevim jestli to maji v planu zachovat taky
od: Tom Pear
pro: Zom
20.06. 11:04
Modulů ve hře nacházíš a za odměny obdržíš pořád stejně, ale cena na zvýšení dovedností jde s obtížností dost nahoru, především za ty nejvyšší úrovně. To by samo o sobě tak nevadilo, ale rapidně s obtížností letí dolu především počet životů... např. na 1. úrovni endurance máš na easy 55 hp, na normal 35 hp, na hard 27 hp a na impossible 10 hp a s každou další úrovní endurance dostáváš jen přírůstek +3. S tím pak často jdeš samozřejmě na jednu ránu, takže prostě žádnou nesmíš dostat :)

A drahota povyšování všech dovedností samozřejmě znamená, že musíš sakra volit do čeho investovat. Tady např. jsem hrál čistého psionica a jak vidno, na zbraně a technické dovednosti prostě nezbyl při drahotě psionických sil ani bod a i zakladní staty jsem musel rapidně osekat a posilovat v průběhu hry psionickými silami

https://i.imgur.com/AIAbGHu.jpg
od: zila
pro: Tom Pear
20.06. 13:56
Což musí být naprosto skvělé v kombinaci s respawnem, kdy ti hra hodí grunta za záda v úplně prázdné místnosti se zavřenými dvěřmi. Dívám se tvým směrem, Cargo bay.
od: Tom Pear
pro: zila
20.06. 16:41
Nikde netvrdím, že regenerační stanice není v permanenci a v počátcích letí 10 nanitů dolů za BIO-rekonstrukci docela často :)
od: ms.garrett
pro: Tom Pear
20.06. 18:24
Co to máš za polished mod?
od: Tom Pear
pro: ms.garrett
21.06. 06:50
kdysi jsem stáhl tuto modifikovanou verzi na ulozto

Seznam použitých Modů:

• SHTUP Beta 6 - textury ve vysokém rozlišení (některé nápisy na texturách v tomto modu byli překresleny do češtiny kompatibilní s níže použitou češtinou)
• ADaoB 0.3.0 - oprava chyb hratelnosti a vyladění prostředí hry
• SHMUP 1.1 - remixovaná originální hudba ve vysoké kvalitě
• CyberBlutch Rebirth 02 - vylepšené modely postav a monster
• Four Hundred 11 - další textury ve vysokém rozlišení
• Tacticool Weapon Replacements - vylepšené modely zbraní
• Eldron Psi Amp 2 - vylepšený model Psi Ampu
• Vurt's Space Textures 1.1.7 - textury vesmírného pozadí ve vysoké kvalitě
• Vurt's Goo - vylepšené organické textury
• SS2 Czech Translation - čeština do hry, kompatibilní s modem ADaoB 0.3.0
od: ms.garrett
pro: Tom Pear
21.06. 09:33
Díky za vyčerpávající odpověď :)
od: BroER
pro: mojžo
24.08. 08:57
Dvojka je bomba, no. U System Shocku jsem na tom asi stejně jako s Falloutem. Fallout i System Shock jednička byla boží. Tehdy mě ta atmosféra úplně dostala. No a dvojky obou titulů jsou nejen stejně kvalitní, ale v některých aspektech větší a lepší. Nic na tom nemění, že System Shock 1 je super hra.

od: Nightmare
pro: vrennatic
24.08. 12:55
SS strano - Prey z 2017 jsem nedavno dohral a je to naprosto famozni hra s nejlepsi mapou ktero jsem kdy videl hned po DS1,Talos je naprosto uzasnej.

od: Grahf
pro: all
03.06. 09:57
od: Dark
pro: Grahf
03.06. 12:53
A taky Resident Evil 8 VR, jenom samozřejmě exkluzivně na vyjebanym PSVR2, který ještě nikdo ani nemá. Nejmenší herní trh ze všech a je segregovanej mezi PSVR, Facebook a PCVR. Kokoti.
od: Grahf
pro: Dark
03.06. 14:45
ono ešte niekto hraje na VR? :)
od: Mr. M
pro: Grahf
03.06. 16:20
a Morales na jesen
od: Dark
pro: Grahf
03.06. 19:01
Právě, že jeden z hlavních důvodů, proč VR neni populární je, že je moc drahý a fakt tomu nepomáhá to, že aby člověk mohl hrát všechny hry, musí mít tři VR headsety dohromady za cca 2000€ a k tomu PS5 a herní PC. VR je fajn, ale prostě je málo contentu, protože se finančně nevyplatí ho dělat.
od: Gobbos
pro: Dark
03.06. 19:05
To bych neřekl, že problém je cena. Oculus Quest stojí 10k a nepotřebuješ k tomu ani PC ani konzoli, což je levný i pro nás Čechy natož pak pro US market apod .
A přesto to není masovka.
od: Dark
pro: Gobbos
03.06. 19:16
Ano, protože jak řikam, nejsou na tom hry, protože je to malej trh, rozstřelenej do tří ještě menších platforem. Krom toho Quest je shit a lidi nechtěj podporvat Facebook. Kdyby ve VR nebyla exkluzivita, bylo by mnohem atraktivnější pro zákazníky, tim by vydělávalo víc peněz a tim by bylo víc firem, co by do toho byly ochotný investovat. Dá se samozřejmě bavit o tom, že lidem vadí, že ty headsety jsou pořád ještě dost těžký a nedá se to kvůli tomu hrát dýl než pár hodin a někomu se z toho motá hlava a tak, ale to jsou drobnosti. Mam doma Index a na všecho se dá zvyknout, ale prostě neni na to content. Takže člověk prostě hraje furt Beat Saber dokola do zblbnutí, protože jediná opravdu dobrá pořádná hra, co ve VR kdy vyšla, byl HL: Alyx a nechce se mi věřit, že by Alyx nebyl prodělečnej produkt. Podle mě se jim akorát povedlo prodat díky tomu pár Indexů a jinak nic.
od: Gobbos
pro: Dark
03.06. 19:31
Já si myslím, že aby se z VR stala opravdu masová záležitost, tak jsou potřeba dvě věci:
1) Skutečně kvalitní výkonný all-in-one řešení. Něco, co osloví jak gamery tak i úplného casuala. Něco, kde si nebudeš muset vzít dovolenou na to zprovoznit a trávit desítky hodin na fórech, jak tam co udělat a nastavit.
VR pro konzole jsou svázané s určitým typem konzole a do jisté míry tím pádem i contentem. VR pro PC zase pro pár nerdů, který mají high-end PC.

2) Obsah. VR potřebuje nějaký titul, který budou chtít hrát všichni, o kterém budou všichni mluvit a kvůli tomu si ten hardware potom pořídí, protože budou chtít být "u toho".
VR potřebuju něco jako kdysi Doom na PC. Něco jako Mario na Nintendo. Nebo Sonica na SEGU.
Stejně tak jako když si lidi upgradovali PC za desítky tisíc, aby si zahráli Crysis, aby byli "u toho".
od: Dark
pro: Gobbos
03.06. 20:09
Jako to jednoduchý řešení má Quest 2. Nepotřebuje to PC ani base stations, je to jednoduchý jak smartphone a je to wireless, ale je to Facebook. Ta hra je těžká, no. Alyx neni na Quest, pokud ho nepropojíš s herním PC. Fakt to byla hodně dobrá hra, jenže to je singleplayer na cca 10 hodin. Beat Saber je druhá taková hra a je na všech VR platformách, jenže aby měla staying power, musíš do ní cpát custom mapy a to jde v podstatě zase jenom na PC (na Questu to jde jenom s PC). Ne každýho rhythm hry ale bavěj, takže zas nic. Among Us bude ve VR, taky multiplatform, ale asi tak dva roky potom, co to všichni zapomněli, že to existuje.
od: Grahf
pro: Dark
03.06. 20:40
tak napr. mne by vadilo mať pri hraní nejakú helmu na hlave, takže u mňa to nie ani cenou, ani nedostatkom hier.
od: Dark
pro: Grahf
04.06. 19:49
jj, to je důvod, proč řikam, že se to nedá hrát dýl než cca pár hodin. Neni to tak hrozný na chvíli, ale neni to na dlouhý sessiony.
od: HY3N4
pro: Grahf
05.06. 00:34
njn, ja aj som fanúšikom hier kde je to fakt fajn (primárne letecké simulátory) a aj tam som radšej prešiel na velký ultrawide curved monitor s head trackingom než mať hento na hlave celú dobu.. ale Alyx je fakt neskutočný, určite by som odporúčal si aspoň požičiať headset pre to ak má človek možnosť.. mne to napr. trčí v skrinke už cca rok no..

od: Mr. M
pro: all
13.05. 11:44
od: Azeroth
pro: Mr. M
13.05. 22:59
To uz dead space pusobi tak zastarale, ze to potrebovalo remake?
od: nithril
pro: Mr. M
14.05. 21:29
Na ps5, yes!
od: ms.garrett
pro: Azeroth
15.05. 08:18
Spíš je zoufalý nedostatek nových nápadů.
od: zero
pro: ms.garrett
18.05. 08:46
věřim že nápady by byly, ale publisheři jdou po jistotě

od: ms.garrett
pro: all
16.05. 17:37

od: Grahf
pro: all
09.05. 12:23
leakla 2001 verzia DNF, v juni to chcú dať von
https://duke4.net/duke-nukem-forever-2001-content-4chan-leak/
od: Grahf
pro: Grahf
10.05. 14:25
tak kecali, už je to vonku :)
https://archive.org/details/1652058670472
Pokec o akčních hrách
Vytvořeno26. prosince 2015 21:32
AutorGrahf