místnost: Pokec o akčních hrách

od: nithril
pro: all
23.02. 18:44
Helldivers 2 je naprosta pecka.q Povinnost pro kazdeho, kdo ma rad w40k nebo Starship Troopers :)
od: 2/D
pro: nithril
23.02. 23:10
já to koupil, v prvních 10 minutách jsem nemohl kvůli bugům ani dokončit tutorial ... gameplay byl repetetivni uz pri tretim dropu.

Uznavam, atmosfera super, ale nechal jsem si vratit penize
od: panta
pro: nithril
23.02. 23:28
Já k tomu mam hodně divný pocity :) Všichni kámoši to hrajou, chválej si gunplay a kdesi cosi.

Já to mam, hrál jsem to s nima asi 3x...a mě ten gunplay příjde naprosto otřesnej. Jediný, co tam je dobrý je ragdoll při zásahu enemáka...ale samotnej shooting je příííííšernej tyvole. Pohyb postavy mě absolutně sere, nemožnost skákat, běhání je rychlostí obézního američana...a ten úskok do strany...ZE KTERÝHO SE MUSÍŠ RUČNĚ ZVEDNOUT, JINAK ZŮSTANEŠ LEŽET je absolutně nejvíc kretenská movement mechanika, kterou jsem kdy v jakýkoliv hře viděl.

To be fair, level of "funny" v tý hře je boží, v coopu si to i přes všechny ty negativa užiju. A nemít grafárnu v reklamaci zase, asi bych to s guildou hrál čistě kvůli tomu coop vibu. Na tý 1080Ti to ale jede i na min detaily 30fps s cukancema...což vzhledem k tomu, jak laggy a cukanej je pohyb/gunplay by default, uplně prožitku nepomáhá no :(
od: panta
pro: nithril
23.02. 23:30
TLDR: Nechápu moc ten absolutní craze kolem tý hry. Nevidim v ní krom humoru nic zásadně suprovýho, abych se z toho udělal do kalhot. Solidní a funny coop je cajk, ale to je tak všechno a negativ tam je dost a dost.
od: nithril
pro: panta
24.02. 10:01
Jo, souhlas, ten gunplay neni idealni, k tomu co pises mi tam navic dost chybi naka cover mechanika, pze prostredi tam k tomu casto vybizi, ale pak si kleknes za nakou betonovou barieru a zacnes strilet do zdi, misto aby si o to oprel machine gun. Nicmene je tam naopak spousta veci, ktere se mi dost libi - drop pody, ostrelovani z orbitu, atd. Je mozne, ze jsou tyhle veci uz davno v jinych hrach, ja strilecky jinak vubrc nehraju, takze nemam srovnani, ale v kombinaci s tim humorem a atmosferou je to za me super odreagovacka v coopu, ktera ma jeste spoustu potencialu :)
od: Vlada
pro: panta
24.02. 10:06
Nejdriv jsem chtel napsat, ze s gunplayem to mas nejaky divny ty sam, protoze drzkujes na gunplaye, ktery jsou temer univerzalne povazovany za silnou stranku hry (naposled Starfield, ted Helldivers), ale zrovna jsem kouknul na jedno review a musim uznat, ze tenhle gunplay urcite nebude pro kazdyho (coz recenzent poctive zminil).
Jestli na to dobre koukam a spravne jsem to pochopil, ma to trailing mechaniku jak letadla ve War Thunderu - mysi ukazes kam chces strilet a kver se ti se zpozdenim srovna, podle toho jaky ma "staty".
Prijde mi to jako pomerne zajimavy a vicemene originalni zpusob, jak rozlisit lehke zbrane od tezkych (vetsina her je v tomhle oghhledu dost tragedie, at uz tak ci onak), ale sam za sebe musim rict, ze by me to asi taky pekne sralo :))
od: 2/D
pro: nithril
24.02. 10:39
Zkousel jsi Darktide?
od: 2/D
pro: nithril
24.02. 10:42
Helldivers možná ještě zkusím, až bude spolehlivě fungovat matchmaking... na steamu nemám moc lidí, nemám to s kým hrát
od: Alibaba
pro: nithril
24.02. 12:22
Já zatím pořád farmím Darktide, počkám si až trochu opadne ta prvotní vlna lidí a doladí trochu bugy, ale zkusit to chci.
od: panta
pro: Vlada
24.02. 12:43
U starfieldu je gunplay považovanej za silnou stránku hry, protože ta hra stojí absolutně za vyližprdel celá a gunplay je z ní "to nejlepší". Což je furt o tom, že ten gunplay ve starfieldu je tak 5/10. Na Bethesdu dobrý, ale když mam něco hodnotit v rámci žánru, nebudu to hodnotit s přihlédnutím k developerovi a kvalitě zbytku hry :) To, že starfield gunplay stojí za hovno si furt myslim i poté, co jsem v tý hře vyjebal 120 hodin čistýho času, dohrál jí, NG+ dohrál 4x a ten gunplay myslim mam celkem v ruce vzhledem k tomu, že to hraju na Hard/Very Hard a nemam problém s obtížností. Hitreg je příšernej, obstacle pathing je uplně nahovno, trailing je uplně k hovnu, balistika žádná neexistuje a jsou tam reálně 2 zbraně (v různejch variantách).
od: Vlada
pro: panta
24.02. 12:52
Ano psal jsi ze SF gunplay je otresnej a stoji za hovno (jak se to prelozi do "5/10" je mi zahadou), na rozdil od Helldivers jsem ovsem SF hral, takze vim, ze kecas sracky. Asi takhle bych to nechal :)
od: panta
pro: Vlada
24.02. 13:04
Jinak ten trailing by mi přišel jako boží mechanika v nějaký ARMA hře nebo tak něco, páč nápad je to fakt dobrej a když jsem to viděl u kámoše, kterej to hrál, než jsem to koupil, tak mě to fakt zaujalo :) V reálu ale to fakt moc nefunguje a nesedí to s tim high-octane tempem, do kterýho tě ta hra hodí hned v prvním divu, kde běháš (jak tlustý prase teda) a neustále jseš v pohybu (neohrabanym). Je tam hodně mechanik, který po tobě pohybově vyžadujou i ten úskok do strany/dozadu/dopředu...a poté, co uskočíš, tak se musíš manuálně prostě zvednout...do toho ti trailuje crosshair, což všechno hodně zpomaluje.

Do toho aim-down-sights je toggle, kterej se aplikuje NA VŠECHNY ZBRANĚ vždycky a s některejma zbraněma nejde střílet jinak, než down-the-sights. Takže jdeš něčemu ustřelit hlavu sniperou...dáš aim, vyměníš zbraň a chceš samopalem usmažit malýho brouka, kterej na tebe skáče...vyměníš zbraň a jseš down-the-sights zoomnutej uplně do hajzlu a nevídíš VŮBEC nic...sensiivita se ti změní na šneka, takže něž toho brouka najdeš, máš půlku zdraví (na vyšší diffy celý zdraví) v prdeli. Mířidla u ostatních zbraní mimo snipery reálně použít nejdou, protože nevidíš ten trailing crosshair vůbec samozřejmě...atd. Jako ten gunplay fakt neni dobrej.
od: panta
pro: Vlada
24.02. 13:17
Jasně, agree to disaggree, někomu to určitě vyhovovat může :)
od: Vlada
pro: panta
24.02. 13:38
Presne, prijde mi to jako nesmyslne "realisticka" mechanika, na takhle silenou hru. Plus pry jeste zahazujes zasobniky i se zbyvajicim strelivem, coz je taky na blaznivy looter shooter uplne mimo podle me.
od: panta
pro: Vlada
24.02. 17:14
Jo...a sledovat si kolik kulek ti zbejvá taky neni o tom, že by na tebe někde svítilo velký číslo nebo něco...v levym dolním rohu má malou ikonu zásobníku, kterej se vybarvuje/vyprazďnuje podle toho, kolik ti v současnym magu zbejvá...vzhledem k tomu, jak rychlej gameplay se ta hra snaží nasadit, tak to sledovat je celkem oříšek :)
od: panta
pro: Vlada
24.02. 17:38
od: panta
pro: Vlada
24.02. 17:39
Nicméně na tom screenshotu teda je hezky vidět to, na co ta hra táhne. A to je fucking cool factor :)
od: noximo
pro: panta
24.02. 17:48
Ok, ikonka je to malá, ale míří na obří šipka, tak kde je problém?!
od: panta
pro: noximo
24.02. 17:56
:D
od: Vlada
pro: panta
24.02. 18:09
Jakozto notoricky reloader bych byl furt bez munice, takze tohle asi ani nebudu zkouset no :)
od: Oneiros
pro: nithril
11.04. 02:33
Tak mě k tomu kámoš kecal a jakože je to dobrá hra. Člověk si musí zezacatku zvyknout na ten divnej gunplay, ale jak dostane cit do ruky a najde si zbraň co mu sedne (shotguns op ehm), tak je to dobrý. Jakože freneticka zábava (defence proti botum je takovej masakr co jsem ještě nikde neviděl) , skvělý coop, ale dá se to hrát i sólo na stealth, to je taky dobrá sranda. Ale ta inspirace starship troopers (film) je skvělá. "how about a nice cup of LIBER-TEA?!"

od: Mr. M
pro: all
12.03. 23:06

od: Gandalf
pro: all
26.01. 17:25
od: ms.garrett
pro: Gandalf
26.01. 18:30
Tyjo to jsem předloni v létě dostal k PS5 a doteď jsem se nedonutil to zahrát.
od: Dark
pro: ms.garrett
26.01. 20:18
Já jsem to nějakou chybou na CZC koupil ve dvojitý slevě asi za 200kč a taky jsem se do toho ještě neukecal. Dal jsem nějak začátek, strašně se mi to líbilo, ale potom jsem se k tomu už nevrátil nevim proč.
od: Cobra
pro: Dark
26.01. 20:27
To se mi stalo kdysi s xcomem 2 lol
Hrál sem to něco jako třeba 10h za 1-2 dny, nadšený že hry jsem šel spát ale další den sem to nepustil no a.... pak už sem to nikdy nepustil :D
od: Oneiros
pro: Gandalf
26.01. 21:07
Jsem nedohrál ani jedničku, přestalo mě to v půlce bavit. Jako příběh dobrej, ale ten grind kolem byl dost repetetivni
od: ms.garrett
pro: Cobra
27.01. 22:30
10h je ještě v pohodě. Já loni v létě skončil v Pathfinder kingmakeru po 136h pře poslední kapitolou a nemůžu se za boha donutit to dohrát.

od: Cobra
pro: all
26.01. 21:33
Co jinak Palworld - pokemoni survival se zbranemi ? :)
uz jste to nekdo zkousel ?
ja si to nechavam az na pozdeji zase prozmenu protoze mam i tak dost rozptyleni a casovy pres ale planuju to pak zkusit za par tydnu/v breznu uvidime
od: nithril
pro: Cobra
26.01. 21:36
Viz Co parite prave ted :)
od: panta
pro: Cobra
27.01. 03:08
Je to boží a za tu cenu je to kauf roku...absolutně jsem od toho neměl očekávání a s guildou (a dcerou) mam v tom utopenejch 50+ hodin a value je asi tak desetinásobná proti starfieldu :D Je to early access, některý věci nejsou dotažený, ale naprosto minimálně bugů, žádný gamebreaking a nechápu vůbec...aaa industry je mrtvá regulérně.

Plus teda taky máme server pro enshrouded a ten je teda taky skvělej...ale tam jsem sotva začal, tak těžko soudit takhle dopředu. Minimálně ale base building a combat je tam neskutečně dobrej. Takovej upgradovanej valheim mi přijde.
od: LukKe
pro: Cobra
27.01. 10:06
Tam je nějaká ai/plagiarism controversy.. PR agoska po nás chtěla nějaké vyjádření do novin :))

od: Cobra
pro: all
26.01. 13:52
Ještě jeden dotaz k cyberpunku - doporučovali byste si to nejdřív zahrát původní verzi a pak si koupit datac nebo rovnou i s datacema a na původní se vykašlat ?

Plánuju se k němu konečně v příštích měsících dostat tak ať vím co a jak :D
od: Alibaba
pro: Cobra
26.01. 14:01
Update s kompletním revampem combatu se týkal i base hry bez DLC, takže to bez něj ani hrát nejde v podstatě. DLC je pak jen další story linka (odemčená až od určitého levelu base hry), takže to můžeš udělat jak já, dát tomu pár hodin, zjistit, že tě to furt nebaví a ušetřit peníze za DLC. Ale props za tenhle přístup, je to consumer friendly.
od: Cobra
pro: Alibaba
26.01. 15:11
Tak já nejdřív zkusím trial na ps5 jestli mi to půjde hrát na ps5 nebo jebat protože m+k :D a pak uvidím

od: ms.garrett
pro: all
09.01. 11:21
od: angelripper
pro: ms.garrett
09.01. 11:49
jo, rozehrál jsem to před vánocema a vypadá to skvěle... ale mám v tom zatím necelý dvě hodiny :))
od: Grahf
pro: ms.garrett
09.01. 18:55
radšej by som nejaký outlaws, než westernový dark souls
od: ms.garrett
pro: Grahf
10.01. 10:09
Jako DS mi to ani tak nepřijde, spíš z toho cítím takový mix Thiefa a Arx Fatalis.
od: Grahf
pro: ms.garrett
10.01. 10:17
tak stealth je ešte horší :)
od: zamp
pro: ms.garrett
10.01. 21:11
na Arx Fatalis slysim, davam do wishlistu

od: Gandalf
pro: all
03.10. 21:58
Tak jsem se (konečně) pustil do cyberpunku a dnes dokončil act 1.. Kua, to je dobrá hra. Jakože fakt ultra super dobrá hra, chci víc :D
od: Gandalf
pro: Gandalf
03.10. 21:59
jakože fakt megadobrá
od: postal
pro: Gandalf
03.10. 22:04
Takže jako docela dobrá, jo?
od: noximo
pro: postal
03.10. 22:09
7/10
od: noximo
pro: Gandalf
03.10. 22:10
Btw, nepamatuju si, že by to mělo akty... Tedy nepočítám-li ty, které ti pošle tvoje bae.
od: BroER
pro: Gandalf
03.10. 22:28
Já jsem to říkal od začátku, že jde o klenot.
od: Gandalf
pro: noximo
03.10. 22:44
nebo možná jsem právě začal act 1... Zkrátka jsem dokončil tu úvodní sekvenci, která končila misí the heist a tou asi tak 45 min posloupností cutscén a událostí, po který se člověk probudí v bytě, kterej je, ehm, červenej.
Pokusil jsem se to popsat bez spoilerů :)
od: Gandalf
pro: postal
03.10. 22:44
jako dá se, no
od: noximo
pro: Gandalf
03.10. 22:54
Chápu, to je prolog. Mně trvalo asi deset hodin, než jsem ho dokončil.
od: basa
pro: Gandalf
03.10. 23:48
Já se včera dostal za pasáž, po který můžeš rozjet Phantom Liberty a jsem v něm teď asi 5 hodin. A je to ještě lepší než základ, mega megadobrý. :)
od: Dark
pro: Gandalf
04.10. 01:40
Taky jsem to dneska zase rozehrál. Mam tam asi 80 hodin, jenže to bylo ještě ve 2020 a nějak jsem zahodil v podstatě těsně před koncem a vyšlo pár patchů, který mě odradily od toho to znova hrát, protože bych musel kompletně předělat celou postavu, tak jsem si to dal teď znova od začátku a rovnou jsem vzal i Phantom Liberty. Mam za sebou po deseti hodinách taky Akt 1 a taky jsem se divil, jak dobrá ta hra je a nechápu, proč jsem jí přestal hrát. A ten patch 2.0 je strašně skvělej, jenom bohužel je škoda, že primárně ovlivňuje hlavně free roam a mise v podstatě vypadaj přesně stejně, ale mise obecně jsou udělaný skvěle, takže to neni závažnej problém a teď jich tam navíc je mnohem víc a některý jsou snad dokonce i opakovatelný nebo co, takže je se na co těšit.
od: angelripper
pro: Gandalf
04.10. 09:08
rozehrál jsem to v den vydání a mám v tom asi 170 hodin, ta hra mi připadala skvělá už kdysi, každopádně jsem se setkal s bugem, kterej mi znemožňoval pokračovat v příběhový lince s panam - v jednom momentu jsme se měli setkat v poušti a promluvit si, ale hra mi to neumožnila, protože s panam a jejíma kumpánama nebylo možný jakkoliv interagovat. zkoušel jsem tehdy všechno, ale nic nepomohlo, tak jsem prostě pokračovat v hlavním questu, hru dohrál a odinstaloval. když teď vyšel 2.0 patch, tak si říkám AHA! že by...?

předtím jsem to hrál na cca medium detaily v 2560x1440 v 50 - 60 fps, teď mi to při stejným nastavení běží v 3440x1440 25 - 30 fps, takže jsem neměl moc motivaci to hrát a zkoušet výhody patche, nicméně jsem hned běžel do pouště za panam, a světe div se, po dvou letech se mi objevil vytouženej prompt "talk", tudíž jsem moh pokračovat, hurá! quest jsem splnil, zažil s panam romantickou chvilku, načež přišel další quest s úkolem "leave the camp and wait for a day", kdy mi pak panam má zavolat. a samozřejmě se nic neděje - tejden jezdím po poušti autem, fast traveluju po celý mapě, nepomáhá nic. tak si počkám na ten upgrade a rozehraju to potom znova, no :)
od: Dark
pro: angelripper
04.10. 11:18
Nemáš si kupovat ultrawide neasi :)
Obvious joke, mezi 3440 by nemělo šlapat na půlce fps od 2560. Měl by tam bejt rozdíl cca 20% výkonu při GPU bottlenecku, kterej je u CP skoro zaručenej na většině konfiguracích, pokud nemáš nějakej Athlon XP :) Tam bude něco špatně jinde.

Já jsem teda nezaznamenal nějakej výraznej pád ve výkonu se 2.0. Samozřejmě si člověk musí trošku pohrát s nastavenim RT, hlavně pak ten experimental Path Tracing je něco, co i já vypínam, protože to je 40% výkonu permanentně v prdeli za změnul která je hodně zanedbatelná ve většině situacích. Ale jako u týhle hry určitě stojí za to počkat si na upgrade, protože dodnes nic nevypadá tak skvěle.
od: Dark
pro: angelripper
04.10. 17:59
Dneska jsem ze zvědavosti dal menší Cyberpunk benchmarkovací session a srovnával jsem desktop s laptopem (4090 vs. 3070) a nečekal jsem tam takovou šílenou propast. Hodil jsem obojí do 2560x1440 a běžel to side-by-side.


TLDR: Desktop je cca 3-5x rychlejší než laptop.


Detaily určitě nikoho nezajímaj, vlastně dost možná vůbec to asi celý nikoho nezajímá :) Ale když už jsem se s tim sral pro sebe, tak proč se nepodělit...

Ultra, RT on, Path Tracing on, DLSS off - 47 vs. 9 (v podstatě nejvyšší možný nastavení v tomhle rozlišení, v tom se to nedá hrát na ničem. Ve 4K jsem občas pod 30fps i na 4090)
Ultra, RT on, Path Tracing off, DLSS Auto - 140 vs. 44 (Takhle to hraju na desktopu, ale s FG a DLSS na Quality a mam tak 120-140fps)
Ultra, RT off DLSS Auto - 163 vs. 60 (tohle je tak nějak rozumná konfigurace pro ten 3070 laptop, možná srazit dolu ještě pár detailů někam cca na high/medium)
Low, RT off, DLSS Off - 245 vs. 87 (Tady už se 4090 fláká a bottleneck je jinde)
Low, RT off DLSS Ultra Performance 245 vs. 111

Frame Generation jsem nepoužíval, protože to by nebylo fér vůči 3070, ale zapnul jsem ho na ten poslední ultra low run a dostal se na 363fps :)
od: Gandalf
pro: basa
05.10. 17:26
vylepšuje phantom liberty jakkoliv původní hru? Má cenu to kupovat před tím, než se do toho budu chtít fakt pustit?
od: noximo
pro: Gandalf
05.10. 17:48
Odehrává se to někde v třetině hry a otevírá to nový možný konec. Během hraní můžeš získat předměty, které asi ve zbytku hry dostupné nebudou.

Mechanicky to ale tuším nepřidává nic, co by nebylo součástí toho 2.0 patche.

Co jsem tak četl, tak je to lepší hrát v rámci hry než samostatně.
od: basa
pro: Gandalf
05.10. 17:52
Ještě úplně nevím, jak přesně to ovlivní hru po dokončení PL. Mělo by to myslím přidat novej konec. A záleží, jak moc si chceš Cyberpunk kouskovat, ale já bych to vzal rovnou. Příběhově to maj udělaný tak, že se ti odemkne po první misi v Pacifice. Nový skilly, zbraně a auta můžeš využívat i mimo PL, tak by zas bylo škoda je šetřit až na dohrání. Po úvodu taky můžeš libovolně přejíždět mezi Dogtownem (uzavřená čtvrť, kde se odehrává PL) a Night City, takže si ho klidně můžeš dávkovat postupně.
od: basa
pro: noximo
05.10. 17:53
Byls rychlejší. :)
od: Gandalf
pro: basa
05.10. 18:27
skilly, auta a zbraně? aha, okej, tak to stojí za okamžitej nákup :)
od: noximo
pro: Dark
08.10. 14:53
od: myny
pro: Gandalf
09.10. 01:05
Phantom Liberty mám po dvou hodinách chuť odložit. Námět nezajímavej a hratelnost je tupá koridorová střílečka. Vím, že se to rozjede, ale proti DLCs k Zaklínači je to totální wtf.
od: Oneiros
pro: myny
09.10. 02:06
tak to je cely CP proti W3 :o)
od: mojžo
pro: Gandalf
17.10. 15:34
Yes, je to asi najlepšia hra, akú som kedy hral.
od: panta
pro: myny
17.10. 21:47
To si nemyslim, ten první segment je linárka na rozjezd příběhu, zbytek (ač jsem na začátku celkem) dogtownu je dobrej, včetně fixer jobů, který jsou lepší, než většina těch z původní hry.
od: Gandalf
pro: mojžo
18.10. 07:58
Je to fakt super, od 3.10., tzn. za 2 tejdny jsem do toho dal skoro pantovskej počet hodin (přes 50h za 15 dní.. :D) a je to fakt fantastická hra. Variabilita gigů a těch policejnich radarů by mohla bejt trochu lepší, ale i tak..
od: ms.garrett
pro: Gandalf
18.10. 08:24
Pantovo standart je 50h za dva dny.
od: panta
pro: ms.garrett
18.10. 08:48
Hele ne, tentokrát je mi celkem v patách. Já tam za tu dobu nechal 80hodin :D

Jinak atmosféričtější svět si ze hry nepamatuju...ani witcher 3 neměl tak atmosféricky skvěle udělanej svět podle mě.

Má to dost nevyváženou obtížnost teda. Jakože hraju na nejtěžší obtížnost, 99% hry je absolutní breeze s mym stealth netrunner buildem...a pak přijdou jednotky fightů, kde si rvu vlasy, protože jsou kreténsky udělaný. Fight před chimérou je obscénně těžkej na very hard bez tank buildu třeba. Dal jsem ho na asi 20. pokus. Na dvou místech jsem po padesáti pokusech snížil obtížnost na normal, oneshotnul jsem ten fight a pak zas na very hard. Jedno je Oda, kterej na very hard prostě dělá oneshoty přes 1k armor (se smart weapon, takže cover nefunguje) a má miliardu hpček a pak poslední gig od el capitan fixera, kde je to automobilová honička, kde mě to vystrčí z okna s puškou (řídí někdo jinej) a najíždí na mě 4 enemy auta s borcema s puškama a pistolema...já se nemůžu nijak krejt, nemůžu zalýzt zpátky do auta, nemůžu používat granáty, nemůžu používat cyberdeck overclock perk...a borci mi dal tři rány a ležim. Ani s perfect headshotama za jízdy jsem nebyl schopnej to na 20 pokusů dát prostě, protože já do auta na nabíjení zalýzt nemůžu, ale ti, co mě pronásledujou samozřejmě jo a řidiče nemam jak zabít, protože má neprůstřelný sklo a musim rozbít auto, abych se ho zbavil. Taky jsem dal normal, oneshotnul to (nepoužil jsem ani jeden medpack a celou dobu se drápal v zadku, střílel si tak na pohodku, auta ani neničil...a skončil s 50% hp. Na very hard je to otázka třech zásahů a ležim :D).

Level scaling neni moje oblíbená feature taky...to je kokotský.

Gigy jsou zajímavý celkem a teda gigy v Downtownu (DLC) jsou ještě o level lepší, než ty v základní hře. To je absolutní pecka.

Gunplay je skvělej naprosto, žádný kolize s terénem prakticky, všechno funguje, jak by člověk čekal, je to dostatečně responzivní...prostě mlask. Variabilita buildů je skvělá. Chvíli jsem hrál samuraje s katanou, chvíli jsem hrál čistýho Splinter Cell ninju, teď jedu sniper/stealth/netrunner build, kterej je uplně úžasnej. Možností řešit každej fight je tisíc i s jednim buildem...combat obecně je absolutní pinnacle pro mě. Je to těžký, ale v 99% případech to je těžký tak, že člověk vnímá, že udělal chybu a jde se jí vyhnout.

Charaktery jsou skvěle napsaný, jen mi chybí, že nemaj víc prostoru. Ty jejich linky jsou relativně krátký a za mě je to dost nevyužitej potenciál.

A taky mě sere, že je to poslední kus contentu z tohohle světa :(
od: panta
pro: ms.garrett
18.10. 08:50
Jinak teda poté, co jsem strávil ve starfieldu 120 hodin a dal mu původně 6-7/10, tak po 80ti hodinách v cyberpunku (celkově v něm mam nahráno asi 160 hodin, dohrál jsem to někdy před rokem a půl, co jsem koukal) snižuju hodnocení Starfieldu na 5/10 a může bejt rád. To je taková blitka proti tomuhle, že kdybych nechal starfieldu 7/10, musel bych tomuhle dát 15 jako.
od: panta
pro: panta
18.10. 08:51
Nicméně teda cyberpunku nemůžu dát desítku už za ten stav, ve kterym vyšel a že trvalo 3 roky, než to dali dohromady. Kdyby vyšel v tomhle stavu, má automatickou desítku u mě. Takhle 9.
od: ms.garrett
pro: panta
18.10. 09:42
Já do něj ještě hodil nějakej perma rain mód a hotovej Blade Runner zážitek, atmosféra na druhou.
Co se týče Starfieldu... má cílit na causal hráče, ale paradoxně si ho více užijou hráči Elite Dangerous. Frontier stále není schopen přidat do hry interiér lodí a planety s hustou atmosférou. Ve Starfieldu jsme dostali takové šidítko, ale to nicnedělání při procházce na povrchu mě baví.
od: Dark
pro: panta
18.10. 10:02
Já jsem právě první playthrough hrál jako netrunner a takovej stealth assassin a bylo to broken jak svině, protože jsem zabíjel všechno přes stěny na jednu ránu sniperovkou do hlavy, takže druhej playthrough si dávam jako akční FPS a bavim se dobře, jenom mi přijde, že nepřátelé jsou zatim trošku moc bulletspongy, ale to snad vylepší gear časem. Teď jsem se akorát dostal k Phantom Liberty contentu, tak na ten jsem zvědavej z celýho 2.0 nejvíc.
od: panta
pro: Dark
18.10. 18:14
Všechny buildy můžou bejt broken, když jsou dobře postavený. Ale minimálně zbraně dost trpěj tim level scalingem, protože jsem level 60 tušim a v dost misích/eventech mam problém s tim, že mam 5++ zbraně (max, to už vejš nejde), vymaxovaný perky pro daný zbraně a většina nepřátel už nejde ani ze stealthu headshotem zabít na jednu ránu regulérně...takže to řešim tak, že to dělam tlumenou sniperkou (je jedna jediná ve hře a má malou damage na sniperku, ale má silencer). A sniperkou ze stealthu lebku headshotem nezabiju taky, takže ty musim řešit jinak (hack/takedown a podobně), abych mohl zůstat ve stealthu.

Ten level/hp creep je tam u nepřátel dost cejtit, když tu hru člověk prochází detailnějc bohužel :(
od: Dark
pro: panta
18.10. 18:38
Ugh... To jsem přesně nesnášel v Diablu 4. Dostaneš se až na softcap a stejně tě může zabít blbej vlk v lese. Nechápu, kdo s timhle dementnim nápadem přišel. Ta tlumená snajprovka bude pravděpodobně ta, co jsem měl v prvnim playthrough. Jmenovala se Overwatch. Teď jsem spustil ten starej save, abych to jméno zjistil a dostal jsem najednou asi 20 achievementů.

Jinak sundal jsem DLSS dolu na Balanced mode, protože prostě chci to hrát s Path Tracingem. Ta hra je naprosto neskutečně nádherná. Liší se to samozřejmě v různejch situacích a něco vypadá skvěle i úplně bez RT, ale ty nejhezčí scény jsou úplně dechberoucí... Dobře to ukazuje tohle video:
https://www.youtube.com/watch?v=6emAxMeqZHU&
od: panta
pro: Dark
18.10. 20:21
Hele neni to ZDALEKA tak špatný jako v d4...jako ani vzdáleně. A furt nemam s drtivou většinou contentu vůbec problém. S melee/tank buildem je ten problém ještě menší.

Co se vizuálu týče, tak absolutně nechápu, jak je to možný, ale s 1080Ti mi to jede bez DLSS (protože ho ta karta nemá, takže jede na full rozlišení nonstop) na medium plynule a vypadá to uplně neskutečně...na to, že to je medium bez ray tracingu na 7 let starý kartě :O

Jo, 7900XTX je stále v reklamaci. Už 15 dní.
od: Dark
pro: panta
18.10. 20:39
Jo, mam kamaráda, co to hrál v klidu na gtx1080 ještě někdy před 2.0 (samozřejmě ne úplně těsně po launchi, ale nějakej patch 1.3 nebo tak), takže to, že je to hratelný v pohodě na 1080ti, mě vůbec nepřekvapuje. Jak jsem psal nahoře, můžu si to zahrát i ve 250FPS, což se o spoustě moderních titulech vůbec říct nedá, i s tim šílenym monstrem, co mam pod stolem. Ale jako ten RT Overdrive to posílá do true nextgenu. Nic dneska nevypadá tak. Možná Spider-Man 2 se k tomu přiblíží, ale jako jebat konzolový exkluzivky. Kdyby se mi neprášilo na PS5, tak si počkam na PC verzi... ale to je trošku offtopic.
od: ms.garrett
pro: panta
18.10. 20:40
Tys reklamoval grafárnu? Co se ti na ní vysralo.
od: panta
pro: Dark
18.10. 20:45
Jo, souhlas. Graficky to je v současnosti asi pinnacle...i bez toho RT/RR imho je to znatelně hezčí, než cokoliv jinýho.

Garret: jojo, pískaly cívky tak, že se u toho nedalo sedět (coil whine je normální, ale tohle bylo extra) a rozdíl teplot hotspotu a zbytku GPU čipu byl asi 50 stupňů, uplnej nesmysl (imho blbě nanesená pasta nebo podobnej shit).
od: noximo
pro: Gandalf
12.11. 23:14
Tak jsem dojel Phantom Liberty.

Škoda, že takhle nevypadala původní hra. Tam mi nejvíc vadilo, že gigy pojali jako filler a všechny byly strašně generické.

Tady se naopak jakýkoliv rozdíl mezi misí a gigem. Všechny měly nějaký hlubší příběh a více možností jak je ukončit. Tuším, že všechny měly i nějaký follow up, což bylo super.

Nejprve mě zarazilo, jak maličký Dogtown na mapě je, ale povedlo se ho zaplnit dobře, ta vertikalita tomu slušela a ani nebyl velký problém v ní navigovat. Byť tedy questy mohli rozprostřít lépe, ke konci mi přišlo, že se všechno odehrává v jedné ulici a zbytek Dogtownu člověk navštíví, ale už se tam nevrátí.

Hlavní příběh byl fajn, ale přišlo mi, že postavy potřebovaly více prostoru.
od: Dark
pro: noximo
27.11. 01:12
Taky dohráno... Trošku nevim, jak se má člověk vyhrabat na lvl60, protože jsem jel všechny sidequesty a celkem dost gigů a dohrál jsem hru na lvl54. Jinak to bylo fakt skvělý. Fakt škoda, že si nedali tak rok-dva navíc na vývoj, aby to vyšlo v takhle dobrym stavu. Pár bugů mě ještě potkalo, ale oproti releasu jich bylo hodně málo a nic moc game breaking kromě jednoho, kde jsem musel akorát počkat s jednim questem, až dohraju Phantom Liberty. Kdyby nebylo Half-Life: Alyx, tak to asi dodatečně bude GOTY 2020, akorát je to trošku cheating, protože ve 2020 to rozhodně ani zdaleka na GOTY nebylo.
od: Gandalf
pro: Dark
27.11. 09:34
huh, já na levelu 60 byl asi tak když jsem potkal poprvý panam :D
V tuhle chvíli jsem asi tak v půlce phantom liberty a "meet xxyy at embers" na levelu 80 s modem..
od: Gandalf
pro: Dark
27.11. 09:35
jinak já ale udělal všechny gigs a všechny ncpd scanner mise, v PL jsou gigs výrazně lepší :)
od: panta
pro: Gandalf
27.11. 11:34
Já mam lvl 65 a jsem na začátku dogtownu + někde v půlce main story myslim no :D
od: Dark
pro: Gandalf
27.11. 16:37
Jo, jako na NCPD jsem sral úplně, v tom bude ten rozdíl. Doslova jsem udělal asi tak dva za celou dobu. Gigs jsem dělal nejvíc akorát ty s autama.

Panta: Jak vole 65? Však 60 je cap, ne?
od: Gandalf
pro: Dark
28.11. 08:54
z těch NCPD scannerů je několik iconic věcí a tak, tak jsem postupně udělal všechny :)
od: panta
pro: Dark
28.11. 15:13
Máš recht, tak mam 60 no prostě. A jsem fakt tak v půlce hry. Ale jsem jak ghandí, dělam všecko (akorát je to teď kvůli wowku a jinejm věcem u ledu), kolem čeho se ochomejtnu, mam komplet fixer joby (jen v dogtownu nějaký zbejvaj) a asi 50 těch autovejch gigů, než mi došlo, že jsou nekonečný :D
od: Pink
pro: panta
28.11. 15:50
oni jsou nekonečný?????

hmm, to mě mohlo napadnout
od: Gandalf
pro: Pink
28.11. 15:59
má cenu to dělat jen do tý chvíle, co máš bonusový auto (outlaw weiler) a můžeš koupit vše z autofixer terminálu :)
od: Juric
pro: panta
28.11. 16:20
radost to tu číst chlapci :))
Fun fact: Ty generující se auto-mise vymyslel týpek co před CDPR dělal game directora Chronicles Of Myrtana :)
od: myny
pro: Juric
28.11. 16:27
Někdo vymyslel, že se na random místech nekonečnokrát respawnuje auto a hráč ho odveze na jiné random misto? Dobré vědět, že je to generované, aspoň můžu přeskočit :)
od: panta
pro: myny
28.11. 17:05
Viz gandalf, udělej jich alespoň pár, než dostaneš tu extra káru, do tý doby je s tim spojenej nějakej příběh :)
od: myny
pro: panta
28.11. 17:12
ok, mám zatím tak 5, tak snad to nebude 50. :)
od: Dark
pro: Juric
28.11. 18:41
Co že tys to tam vlastně přesně dělal? Jestli to teda neni tajemství... Vim akorát o těch nekonečnejch granátech...
od: basa
pro: Gandalf
02.12. 01:01
Metro system:

There are 5 different lines

You can fast-skip or travel inside the Metro in real-time

They have apparently re-built a lot of the Metro station areas

Portable radio:

You can now have a portable radio

You can listen to this while on the Metro and in the city.

It's disabled in quests and cinematic moments

Boss fight improvements:

Adam Smasher's boss fight has been improved

Notably, he has been given a sandevistan

Possibly others have been improved but weren't explicitly mentioned

Car races:

Claire's races are being made replayable

You'll be contacted to take part in races in your own time

You can win money and autofixer discounts

Vehicle improvements:

5 new motorcycles from pre-existing brands

1 new car, the Porsche 911 Cabriolet

You can now throw knives and axes while riding bikes

You can now lean forwards/backwards on bikes to do wheelies and flips

New faction car chases

Enemies in gigs will now chase you in cars

World improvements:

A new highway has been added between Japantown and Wellsprings (thanks u/Atticvs!)

Accessibility:

A new tab has been added to options containing all accessibility settings

New settings have been added focusing on the HUD

Remove flashy HUD VFX, enlarge UI elements and fonts

Option added to disable hacking minigame timer

Possibly more coming

Extra vague/misc mentions:

Extra romance content

PC dualsense support

"More cats around Night City"

"Much more coming, these are just the highlights" as per usual

Full patch notes will be coming before release
od: basa
pro: basa
02.12. 01:02
Další "menší" update. :D
od: Juric
pro: myny
02.12. 12:56
včetně nascriptování prototypu v redengine :)

Dark:

Není, si to můžu napsat na linkedin :D

Když to vezmu chronologicky tak nejdřív jsem dělal
Sniper nest pro Q303(s Reedem se snažíte proplížit na Hansenovu párty), tu část kde hráč ovládá sniperku a pomáhá Reedovi se dostat k výtahu.

Pak jsem dostal consumables, takže slavné charges pro granáty a healing items :). U toho jsem čekal, že hráči budou v nejhorším případě silně proti a první mod co vyjde bude odstranění charges a nebo v nejlepším případě o tom nepadne nikde ani zmínka a teda to splnilo účel. Ale co čtu reakce tak to lidi dokonce i chválí :D.
Chtěl jsem něco udělal s jídlem a pitím v cyberpunku, ale nebyl čas. Udělal jsem aspon nové jídlo pro Phantom Liberty. To co se dá koupit v blackmarket na stadionu a to co permanetně zlepšuje health atd...


Na netrunnerovi jsem pomáhal, tam to dělal jeden designer co nás pak opustil, tak jsme tam s yulii to zachranovali. Jsem se staral o ekonomiku, kolik hacků kde jak padne, nějaký prvotní rebalance hacků, aby shock nedával 4k damage jako v base game :D

A pak drobné změny, loot drops, spoooustu bug fixů atd... :)

Myny:
Všechna čest těm co dělali pocket radio, než jsem přešel na Polaris tak jsem slyšel, že to způsobovalo tak moc bugů, že sound design byl málem v otevřené revoltě :D
od: mojžo
pro: Gandalf
02.12. 13:27
Šéfe a videl si že update 2.1 prinesie kopu noviniek+ funkčné metro? Bomba
od: Oneiros
pro: Juric
02.12. 14:05
Good job hele :o)

Jinak teda já si PL schovávám na vánoce a koukam udělal jsem dobře :o)
od: Gandalf
pro: mojžo
02.12. 21:41
vypadá super, moje největší přání ale byly random generovaný ncpd scanner mise. Jakože už máme ty random generovaný kradení aut a ten policejní scanner dává ještě větší smysl :)
od: Gandalf
pro: Gandalf
05.12. 13:07
rip performance v 2.1. Nevim, jestli se tma něco v options zaplo, co předtim nebylo, ale mám asi tak půlku fps :D
od: Gandalf
pro: Gandalf
05.12. 13:26
nvm jsem kokot a patch vypíná dlss
od: Mr. M
pro: Gandalf
08.12. 20:47
od: myny
pro: Gandalf
17.12. 01:26
Dohrál jsem Phantom Liberty a bylo to bohužel velmi meh. Slabej příběh, hrozně nudný dialogy, ani žádná zapamatovatelnější mise tam nebyla (francouzská dvojčata se tomu trochu blížila). Obtížnost je budovaná výhradně stylem "překročíš skript, otevřou se dveře, vyskočí na tebe 20 nepřátel ze všech stran".

A že opravili bugy? Na moji kopii asi zapomněli. Nepřátelé mizí, místo nich pochodují jenom zbraně, z hlavní mise na stadionu se dá během totálního lockdownu odejít fast travelem, po loadu nejde sebrat těžkej kulomet...a tohle hovado má místo cca 3k HP v mém případě 30k (a navíc náhodně přestává reagovat):
https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/17gita9/i_cant_kill_chase_coley/

Připadám si jako v Boiling Pointu. Jsem sice hodně tolerantní k bugům, ale nějak nevidím rozdíl mezi launch verzí (kterou jsem hrál a dohrál) a aktuálním stavem. Ale hlavně že přidali absolutně zbytečné metro, please clap :)

Přiznám se, že už si moc nepamatuju původní strom schopností, ale tady mi zůstávalo dost bodů nevyužitých, protože možností je spousta a většina z nich má na vyšších úrovních minimální vliv. Ale trackování netrunnera je pozitivní změna, quickhacky byly v původní verzi až moc godmode.

Samozřejmě je to stále stejně skvělá (a stále zabugovaná) hra, ale bez PL bych se obešel, DLCs pro Witchera byly na úplně jiné úrovni.
od: panta
pro: myny
17.12. 15:55
Teď si nejsem jistej, jestli hrajeme stejnou hru teda :)

Zůstávaj ti body, protože ty talenty maj na vyšších obtížnostech minimální vliv? Heh, co? Hraju na nejtěžší obtížnost (až na braindead 2 bossfighty, který jdou na nejvyšší obtížnost dát jen se specifickym buildem) a vliv talentů ve všech stromech je gigantickej teda a vůbec nerozumim, jak ti můžou někde viset nevyužitý body O_O

A že nevidíš rozdíl v zabugovanosti mezi launch verzí a současnou...mi přijde teda dost divný :) Buď máš největší smůlu na světě nebo si prostě jenom zapomněl v jakym stavu ta hra vyšla. Hrál jsem jí 2 roky zpátky (takže ne po launchi a spousta věcí byla už fixnutá jakž takž) a i před těma dvouma rokama byla podstatně (ale jakože PODSTATNĚ) víc buglá, než současná verze. A nejsem teda sám, kdo to říká, že bych měl jen štěstí nebo tak něco. Jako věřim ti, ale prostě máš asi smůlu nebo nevim :)
od: noximo
pro: noximo
23.12. 03:57
Dohrál jsem dnes ten hlavní ending (napoprvé jsem PL zakončil aniž bych ho otevřel).
Jako žádný z nich nebyl vyloženě good ending, ale tohle bylo tak depresivní, že mě vyloženě ta hra trestala za to, že jsem ji dohrál.
od: Gandalf
pro: noximo
23.12. 15:33
já tenhle tejden postupně dojel všechny konce, co hra nabízí a určitě to byla jedna z nejlepších her, co jsem kdy hrál. myny hrál asi něco jinýho :)
od: Gandalf
pro: noximo
23.12. 15:52
Hmm, já u každýho konce viděl nějaký silver linings, přestože byly na první pohled všechny vlastně špatný..
Jakejkoliv konec + path of glory si vyloženě připravovalo půdu na druhý DLC a nenechám si vymluvit, že na tom už nepracovali :)
Who wants to live forever zase dávalo možnost "become a fixer" nebo pracovat pro vládu s příslibem zlepšení. The sun byl dost pro mě negativní, protože smutnej konec V jen doplňoval smutnej příběh rogue a pokud se člověk rozhodl pro Temperance, tak to byl dokonce trojitej shit sandwich..
The star, přestože je považovanej za asi nejpozitivnější konec se mně osobně úplně pozitivní nezdál, protože to bylo takový "happily ever after (asi na půl roku, možná víc, pokud léky budou fungovat)"
od: noximo
pro: Gandalf
23.12. 19:50
Já už si nepamatuju podrobnosti u těch starších, ale tybyly snad pozitivní s nějakou velkou kaňkou.
Tady úplně všichni ti řekli, ať už jim nikdy nevoláš, zdekovali se do prdele. I ti, co zůstali, tak ti řekli, že lepší bude se nevidět.
Já nedávno podal výpověď, takže už cítím, jak se ty sociální vazby přetrhávají, takže too close to home.
Že pak můžeš pracovat pro FIA nebo jako fixer je spíš stéblo pro tonoucího než silver linings
od: Azeroth
pro: noximo
24.12. 00:15
Nevim jestli se neco zmenilo s PL, ale ty konce staly vylozene za hovno, protoze ses ve vysledku plus minus nikam neposunul a koncil jsi ve stejne situaci v jake jsi zacinal jen s trochu jinejma okolnostma.
od: Gandalf
pro: Azeroth
24.12. 00:53
PL přidal jeden dost dramaticky odlišnej konec
od: Miguel
pro: myny
02.01. 19:40
Hej ja som tiez teda z CP nebol zrovna nadseny, aj ked Phantom Liberty som nehral. Hral som Cyberpunk Thing, ktory z toho spravil hratelnu vec (a udajne PL a 2.0 viacmenej zaviedol podobne mechaniky)

Co sa tyka equipmentu a zbrani, tak to je nudny, tupy grind bez napadu. Streetcred je uplne absurdna mechanika co nedava zmysel v ramci sveta/pribehu, aby si nahodou aj tak nemohol kupit veci, na ktore podla autorov nemas narok. Riadenie na klavesnici je joke, mesto je uplne mrtve, chodia tam zombici co nereaguju na nic, okrem strelby. Cez den to ma asi taku "cyberpunk" atmosferu ako Hong Kong, akurat teda s obyvatelstvom LA. Furt plno glitchov, Bethesda hadr. GTA5 malo podstatne vymakanejsie kazdy aspekt tohoto typu hry.

Pribeh a writing priserna nuda, vedlajsie postavy necharizmaticke a bez napadu, viacmenej zbierky klise. Vsetky misie su na jedno kopyto plotwise (Corporation screwing the little guy, Gang screwing the little guy, Gang war, Corporate war, "one last gig" gone bad). Vecne pritruble moralizovanie a mrncanie, malo cynizmu na cyberpunk. Uz izometricky Shadowrun mal opresivnejsiu atmosferu. Toto je taky cyberpunk pre fandov Star Treku.

od: Black.Tulip
pro: all
19.12. 09:57
RIP Max Payne
od: HY3N4
pro: Black.Tulip
19.12. 11:00
Keď tak Max Payne je https://en.wikipedia.org/wiki/Sam_Lake . Ale tak RIP no.
od: Black.Tulip
pro: HY3N4
19.12. 11:06
Ksichty se měnily, ale hlas byl furt stejnej!
od: Dark
pro: HY3N4
19.12. 11:12
Sam Lake je jenom face model v jedničce, ne? James McCaffrey (což mohl Black Tulip taky zmínit btw) byl jeho voice actor ve všech třech dílech. RIP, no.
od: Grahf
pro: Dark
19.12. 19:54
Sam bude vždy Max, aj keď bol len ksichtom prvej časti.

od: ms.garrett
pro: all
12.12. 09:46
Tak The Division se zombíkama byl nakonec opravdu podvod. Škoda...
https://games.tiscali.cz/novinky/aktualizovano-the-day-before-je-propadak-studio-konci-570364
od: Dark
pro: ms.garrett
12.12. 13:10
Už to dokonce odstranili ze Steamu. Nejhorší asset flip a ještě to marketovali jako plnohodnotnou hru.

od: Mr. M
pro: all
08.12. 22:52
Pokec o akčních hrách
Vytvořeno26. prosince 2015 21:32
AutorGrahf