Dnes som dal totálny hillclip assault na plne nabitej Tesle 3.
Mám na nej podvozok Koni, pneumatiky Pirelli.
Páni, aby ste mali niečo rýchlejšie ako toto, musíte mať snáď 800 koní v spaľovacom aute.
Je to pekelne, pekelne rýchle auto a zavadzali mi aj motorkári.
Po vystúpaní na kopec smrdeli pneumatiky ako keby som ich zapálil.
Auto má síce vzduchom chladené motory, ale ešte stále mali normálnu teplotu a auto do poslednej chvíle nijako neobmedzovalo svoj výkon.
Napriek tomu, že to už je takmer 10 rokov stará technika, funguje perfektne.
Tesla 3 je super
https://ibb.co/1tPPvtjb
místnost: Automobily 3.0
od: mojžo
pro: all
22.06. 20:47

od: zila
pro: mojžo
20.06. 08:24

No krasavec. Toho měl Hammond, když byl TopGear v Číně, ne?
od: mojžo
pro: zila
20.06. 08:29

Yes
od: Neod
pro: mojžo
21.06. 13:01

Hezky
od: Oneiros
pro: mojžo
21.06. 16:13

to jsi ted ziskal, nebo jsi to uz mel? kazdopadne pekny. co to ma za motor?
od: mojžo
pro: Oneiros
21.06. 17:19

To je moje bývalé auto.
V8 4,6 litra DOHC 32 ventilov, 305 koní, 410Nm
V8 4,6 litra DOHC 32 ventilov, 305 koní, 410Nm
od: Oneiros
pro: all
12.06. 14:31

novy rekordman produkcnich aut na Nordschleife: vysavac od Xiaomi :D
https://www.youtube.com/watch?v=byxvitfAdao
https://www.youtube.com/watch?v=byxvitfAdao
od: Dark
pro: Oneiros
12.06. 17:11

Přijde mi, jako by to bylo Porsche zepředu a Aston zezadu :) Překvapivě normálně vypadající čtyřdveřovej sedan, když si člověk odmyslí ty závodní úpravy, který ta produkční verze nemá.
https://moderncarcollector.com/xiaomi-unveils-su7-ultra-hypercar/
https://moderncarcollector.com/xiaomi-unveils-su7-ultra-hypercar/
od: Gandalf
pro: Dark
12.06. 17:43

se mi to zdá spíš jako mclaren zepředu :)
od: sairon
pro: Oneiros
12.06. 18:41

jestli podpora bude stejná jako u jejich mobilů, potažmo vysavačů, tak je to auto, který za tři roky nebude servisovatelný, protože udělají novej model, na kterým nebude nic kompatibilního s tím předchozím. good luck with that.
od: mojžo
pro: Oneiros
12.06. 18:56

Sánka dole, not gonna lie. Je to rýchle ako Rimac Nevera
od: ms.garrett
pro: all
26.05. 11:22

TPČ matka si půjčila moji Hondu CRV a orvala mi pravej blatník. Teď ji ani nemůžeš poslat dopiče nebo ji dát přes držku, protože je to máma...
od: Alibaba
pro: ms.garrett
26.05. 11:27

Auta a ženské se nepůjčují! Jsi neměl v životě příbuzného alkoholika, který by ti tuhle základní životní poučku neúnavně na každé sešlosti opakoval?
od: PiTRiS
pro: ms.garrett
26.05. 11:31

chloroform a ohol jí za trest podpaží!
od: ms.garrett
pro: Alibaba
26.05. 11:53

Hlavně mi ještě nejdřív připravila smrt když mi mezi dveřmi sdělila, že tu Hondu nabourala. Až když jsem se přiřitil na parkoviště tak jsem zjistil, že je to "jenom" odřený. Vzala nějakej patník a ještě navíc žlutej, takže to krásně svítí na sto metrů.
od: postal
pro: ms.garrett
26.05. 11:54

Však to máš teď navíc safety feature, ji ještě poděkuj
od: mojžo
pro: ms.garrett
26.05. 12:08

však vezmi Tempo pastu a obrús to dole handrou, skoro vždy to zmizne ak je to len farba na farbe.
Preto máš mať shitbox.
Moja žena udrie svoje auto tak 3x za mesiac. Už to vôbec neriešim
Preto máš mať shitbox.
Moja žena udrie svoje auto tak 3x za mesiac. Už to vôbec neriešim
od: ms.garrett
pro: mojžo
26.05. 19:58

Jako že ti orve Lexus nebo Teslu každejch 14 dní a stále je naživu? Něvěřím.
od: Neod
pro: ms.garrett
26.05. 20:11

Ne, jeho zena ma svoje auto. Vzdyt toho Nissana rozjebala skoro v nulové rychlosti.
od: mojžo
pro: Neod
26.05. 20:22

Nissana už nemáme, Tesla jej jej shitbox
od: nithril
pro: ms.garrett
27.05. 09:40

Ja minuly ctvrtek nechal auto zene, a svezl se do Olomouce do kanclu s kolegou. Rikam si 'super, aspon zas nedostanu pokutu za parkovani' (v Olomouci te nechaji parkovat max 3 hodiny a pak to musis prodlouzit, coz ja vzdycky zapomenu). V 11 mi zena pise, ze to ve Vankovce na parkovisti odrela o naky betonovy kuzel, takze asi za 5k na spoluucast *harold hide the pain*
#profit
#profit
od: mojžo
pro: nithril
27.05. 10:23

STONKS
od: ms.garrett
pro: mojžo
28.05. 13:24

Všem děkuji, že mi chtěli zvednout náladu. Jsem rád, že v tom nejsem sám.
od: mojžo
pro: all
19.05. 09:44

od: Neod
pro: mojžo
19.05. 18:53

Super, posli take "porsatko"
od: mojžo
pro: Neod
19.05. 22:04

Zajtra ho idem rozoberať, tak pošlem
od: mojžo
pro: Neod
20.05. 20:41

Menil som chladiče, mal dole olejovú vaňu, menil chladivo, menil uloženia motora...
Starý črep, furt dačo
https://ibb.co/yn1GZsn3
https://ibb.co/5gtzKZh5
https://ibb.co/Kj3wdXDw
https://ibb.co/39zTD7np
https://ibb.co/xtpqRY81
Starý črep, furt dačo
https://ibb.co/yn1GZsn3
https://ibb.co/5gtzKZh5
https://ibb.co/Kj3wdXDw
https://ibb.co/39zTD7np
https://ibb.co/xtpqRY81
od: mojžo
pro: all
17.05. 16:38

Po cca 7000 km sa na Tesle objavil prvý... Nazvime to, problém.
Začalo niečo hrkať v palubnej doske.
Dávam to za vinu našim rozmlatenym balkánskym cestám.
Anyway, opravené
https://ibb.co/GQCDZFJf
Vlastne som ešte čistí chladiče, lebo však už to je starina a má najazd ako taxík
https://ibb.co/S7JTWPhq
Začalo niečo hrkať v palubnej doske.
Dávam to za vinu našim rozmlatenym balkánskym cestám.
Anyway, opravené
https://ibb.co/GQCDZFJf
Vlastne som ešte čistí chladiče, lebo však už to je starina a má najazd ako taxík
https://ibb.co/S7JTWPhq
od: LukKe
pro: mojžo
18.05. 19:06

kolega nacouval do kose s teslou, pac mu to nepipalo, tak uz mesic resi servis :))
od: Neod
pro: LukKe
18.05. 19:27

Nove tesly maji jen kamery a ne pipaky, a to pry nefunguje moc dobře.
od: Cobra
pro: Neod
18.05. 20:36

Jo no oni tam podle mě v zájmu snížení nákladů, ktery mají teda sice pěkný, začali šetřit na věcech kde to bylo asi trochu zbytečný a škoda no
od: LukKe
pro: Neod
18.05. 22:42

Vím,no.. Prý ta kamera má i nějaký minidelay, říkal ještě jeden typek pak.. Teslu never, a to jsem nad ní i dřív přemýšlel
od: mojžo
pro: LukKe
19.05. 09:43

Je to črep, čo čakal
od: Neod
pro: LukKe
19.05. 17:16

Ja to pred par lety ridil, ve 130km/h jsem mel pocit, ze se mne vznáší předek. Byl to shit, plastak a jeste je Tesla skarede auto.
od: mojžo
pro: Neod
19.05. 22:05

Hmm, to dosť nesúhlasí s mojím experience.
Malo to nejakú poruchu?
Alebo to bol nejaké smradľavé SUV ako je napríklad model Y? To by mnohé vysvetlilo
Malo to nejakú poruchu?
Alebo to bol nejaké smradľavé SUV ako je napríklad model Y? To by mnohé vysvetlilo
od: Neod
pro: mojžo
20.05. 09:48

Poruchu asi ne, bylo to tak pred 5lety. To jsme mel jeste Passata. V Tesle jsme mel pocit, ze se to vznese z cesty. Rychleji nez 130 jsem nejel.
od: PiTRiS
pro: all
15.05. 10:35

nemáte někdo v praze a okolí někoho známého na technické, co umí dávat razítka na zapsání kol do TP (technik typu "K")? :D
papíry k tomu budu mít, imo by to mělo být naprosto v pohodě i legálně, ale co jsem koukal na ty "technikálie", chci se vyhnout tomu narazit na nějakého debila co to bude řešit se šuplerou...
papíry k tomu budu mít, imo by to mělo být naprosto v pohodě i legálně, ale co jsem koukal na ty "technikálie", chci se vyhnout tomu narazit na nějakého debila co to bude řešit se šuplerou...
od: Gandalf
pro: PiTRiS
15.05. 12:50

koupil sis 24" ráfky s bodlinama? :D
od: PiTRiS
pro: Gandalf
15.05. 12:55

:D :D :D nah, širší 18 square místo těch dvourozměrů...
od: Gandalf
pro: PiTRiS
15.05. 12:58

jakože zadní jsou širší než přední a koupil sis oboje širší? A proč to řešíš? :)
od: PiTRiS
pro: Gandalf
15.05. 14:07

jop, standardně léto 19" přední 225 zadní 255... dal jsem obojí na 255. Důvodů vícero, square by měl aspoň trochu u xdrive pomoct s tou lehkou nedotáčivostí, můžu teď rotovat kola jak se mi zlíbí a gumy jsem chtěl stejně měnit z runflat na normal (nevěřil bych, jakej už jen tohle udělá rozdíl). 18" mi přišlo lepší a) kvůli sidewallu, b) kvůli dírám :D
takže, stejně bych měnil gumy, tak jsem to vzal komplet :)
no a zapsat to chci, ať nemusím na technickou jezdit v zimě a kdyby člověk narazil na nějakého všetečného "občana"...
takže, stejně bych měnil gumy, tak jsem to vzal komplet :)
no a zapsat to chci, ať nemusím na technickou jezdit v zimě a kdyby člověk narazil na nějakého všetečného "občana"...
od: Oneiros
pro: PiTRiS
15.05. 18:01

runflatt jsou dneska imo zbytecny, pokud mas nejaky pripojisteni mobility. kdyz vezmes gumy pro vysoke rychlosti, tak maji taky silnejsi bocnice (ne tolik jako rf, ale je to znat), ale nejsou tak tvrdy
od: PiTRiS
pro: Oneiros
15.05. 23:00

jj, právě runflat pzero jsem vyhodil a dal tam ps5... Ten rozdíl je znát insta, už jen když si vemu jak to dřív mlátilo byť na trochu horší silnici, tohle je nádhera... Zatím teda pořádně neotestované, ale i to málo, drží to krásně no :)
od: mojžo
pro: PiTRiS
16.05. 07:22

PS5 mám na Poršáku a subjektívne stačia ₍^. ̫.^₎
od: Gandalf
pro: PiTRiS
16.05. 10:11

vyfoť jak to vypadá
od: angelripper
pro: Gandalf
16.05. 10:25

+1
od: Gandalf
pro: PiTRiS
16.05. 11:16

A v jakejch situacích cejtíš lehkou nedotáčivost? já nevim, že bych to vůbec někdy pocítil
od: PiTRiS
pro: Gandalf
16.05. 11:22

oproti zadokolce e46 prakticky všude, kde to jde :D ať už se jednou za čas jedeme projet na okruh, nebo nějaké prázdné klikaté okresky
od: Gandalf
pro: PiTRiS
16.05. 11:28

já měl vždy jen xdrive, nikdy jsem s autem nebyl na okruhu a toho "spirited drivingu" taky moc vlastně nedělám, asi bych si měl koupit kodiaqa a neřešit píčoviny :D
od: Mleako
pro: all
24.04. 16:51

Před měsícem žena sestřelila srnce, předek byl celkem na sračky, ale po bližším ohledání to nakonec odnesli jen vršky karoserie (přední nárazník, boční díl karoserie, víko motoru, protože si tam ten debil lehnul a parohem udělal malej důlek) a pak přední parkovací senzory a levý světlo. Dneska volali ženě, že je to hotový a může si pro to přijet. Finální cenovka 197 000,- :D To jsem fakt zvědavej, co si tam ti pičusové všechno napočítali. Naštěstí to máme pojištěný a zaplatíme jen spoluúčast 10k, ale už se vůbec nedivím, že si pojišťovny chtějí zřizovat vlastní servisy.
od: mojžo
pro: Mleako
25.04. 04:54

Cez poistku to vždy stojí absolútny rachot. Pokojne x2 a tak.
Sám nad tým zdviham obočie
Sám nad tým zdviham obočie
od: zila
pro: Mleako
25.04. 08:19

Náhrádní díly jsou vždycky minimálně pozlacené ofc.
od: PiTRiS
pro: Mleako
25.04. 10:05

nárazník se senzorama, 40, světlo 40, bočnice 20, víko kufru 40... práce 40... naprosto normální ceny dneska... :/
od: Mleako
pro: PiTRiS
25.04. 11:00

Nakonec nám borec ukazoval, co všechno se měnilo a bylo toho dost. Jeden světlomet 24k, víko kapoty za 20k, nárazník 8K, bok 8k, lakování dílů 23k, v předním nárazníků je ještě schovanej radar pro adaptivní tempomat za 10k, kterej byl taky na odpis, a pak hromada malejch dílků po tisícovce, kterýma to drží na kostře auta. Takže se to nakonec fakt nasčítá. Za práci tam bylo dohromady i s tím lakováním "jen" 40k. Nejvtipnější položka na seznamu byl pak originální emblem Toyota za 8k. Kterej teda paradoxně byl po bouračce netknutej, ale očividně se s tím nikdo nechtěl párat.
od: LukKe
pro: Mleako
27.04. 13:20

njn, ja odrel naraznik trochu a nechal ho prelakovat za 4,5k jako novej.. v autorizaku rekli, ze idealne vymenit za 23k dil + 5k prace :))
od: mojžo
pro: all
26.04. 20:36

Zprávu odstranil(a): mojžo
od: Vilda
pro: all
08.04. 07:45

Měl jsem Suzuki Ignis, r. 2008, 167k km najeto, nejdřív ho měl táta, pak já. Auto bylo celkem v dobrem stavu, ale roky už byly znát a navíc plánuju víc jezdit než jen pracovní Kladno-Praha a občas Aš (i tak jsem najezdil možná 15k+ za rok) a prostě ten komfort (nefunkční klima hned co jsem to dostal) a bezpečnost už je prostě úplně někde jinde.
Takže jsem si před vánocema koupil nové auto - Škoda Kamiq, 130 let Premium edici, s motorem 1.5 TSI manuál, v červené velvet metalíze. Jsem sám, takže mi to velikostně přišlo naprosto dostatečné a chtěl jsem prostě ověřenou značku s dostupnými náhradními díly (včetně servisu kousek od baráku) atd.
Aktuálně mám najeto 4900 km a jsem maximálně spokojený. U starého auta byla v podstatě nejmodernější věc posilovač řízení a elektrický okna :D Tady - i když jsem myslel, že to nijak nevyužiju se mi prostě líbí všechny ty Premium píčovinky - bezklíčové startování a odemykání vozu, hydraulické otevírání kufru (na tlačítko), takové to mávnutí nohou pod kufrem a otevře se to apod. Taky android auto, -ovládání mobilu na displeji auta a o dost lepší ozvučení.
Až po ty čiste praktické věci jako vyhřívané přední sklo a zrcátka, vyhřívaný volant a sedačka. A loketní opěrka je naprosto super. Asistenti: vypínám jen ten start/stop a občas asistenta hlídání rychlosti :) Jinak mi to v ničem nevadí, za hlídání mrtvých úhlů nebo držení v pruhu jsem i rád (ten pruhový je takový decentní a v pohodě - ne jako u tátovo SsangYongu, kdy to hnusně pípá a cuká volantem). Parkovací kamera a senzory - boží věc.
Jízdně je to naprostá paráda a s tím starým autem je to v podstatě nesrovnatelné, včetně menší spotřeby. Jen se musím přiznat, občas mi to chcípne - má to hrozně dlouho spojku :D a jak je to tišší tak neslyším moc motor v nižších otáčkách, ale už se to lepší :D
U dalšího auta bych si asi už koupil verzi s automatem, ale bylo by to asi o 50k kč navíc, což se mi nechtělo dávat.
Takže jsem si před vánocema koupil nové auto - Škoda Kamiq, 130 let Premium edici, s motorem 1.5 TSI manuál, v červené velvet metalíze. Jsem sám, takže mi to velikostně přišlo naprosto dostatečné a chtěl jsem prostě ověřenou značku s dostupnými náhradními díly (včetně servisu kousek od baráku) atd.
Aktuálně mám najeto 4900 km a jsem maximálně spokojený. U starého auta byla v podstatě nejmodernější věc posilovač řízení a elektrický okna :D Tady - i když jsem myslel, že to nijak nevyužiju se mi prostě líbí všechny ty Premium píčovinky - bezklíčové startování a odemykání vozu, hydraulické otevírání kufru (na tlačítko), takové to mávnutí nohou pod kufrem a otevře se to apod. Taky android auto, -ovládání mobilu na displeji auta a o dost lepší ozvučení.
Až po ty čiste praktické věci jako vyhřívané přední sklo a zrcátka, vyhřívaný volant a sedačka. A loketní opěrka je naprosto super. Asistenti: vypínám jen ten start/stop a občas asistenta hlídání rychlosti :) Jinak mi to v ničem nevadí, za hlídání mrtvých úhlů nebo držení v pruhu jsem i rád (ten pruhový je takový decentní a v pohodě - ne jako u tátovo SsangYongu, kdy to hnusně pípá a cuká volantem). Parkovací kamera a senzory - boží věc.
Jízdně je to naprostá paráda a s tím starým autem je to v podstatě nesrovnatelné, včetně menší spotřeby. Jen se musím přiznat, občas mi to chcípne - má to hrozně dlouho spojku :D a jak je to tišší tak neslyším moc motor v nižších otáčkách, ale už se to lepší :D
U dalšího auta bych si asi už koupil verzi s automatem, ale bylo by to asi o 50k kč navíc, což se mi nechtělo dávat.
od: Shot
pro: Vilda
08.04. 08:56

Kamarád kupoval ke konci roku 2024 Scalu, také s 1.5 TSI manual, v top edici Monte Carlo. Afaik Scala = grown-up Fabia a Kamiq = SUV-style Scala.
Svezl jsem se s tím a teda koukal jsem :) Jede to moc pěkně, překvapila mě i kvalita provedení interieru.
Svezl jsem se s tím a teda koukal jsem :) Jede to moc pěkně, překvapila mě i kvalita provedení interieru.
od: LukKe
pro: Shot
08.04. 08:59

Scalu Monte Carlo ma přítelkyně jako služební a je to taková plastová picovina za mě no :)) úplně mě sere logika cudliku a infotainmentu škody.. Jediný, co se mi na tom líbí, je vyhřívání volantu
od: Shot
pro: LukKe
08.04. 09:16

Záleží s čím srovnáváš, já jsem v poslední době měl pár aut z +- tohoto segmentu/cenové hladiny měl v ruce (Clio, T-Cross, Jeep Avenger) a Škoda imo rozhodně obstojí :)
od: mojžo
pro: Vilda
08.04. 19:54

Tak sa teším s Tebou
od: Neod
pro: Vilda
09.04. 21:43

Super, ze jsi spokojený. Proc jsi zvolil SUV?
od: DJK
pro: Vilda
10.04. 09:30

jsem cekal kdy prijde to velke ale :) takhle teda asi jen gratulace ke spokojenosti
od: Vilda
pro: Neod
10.04. 10:23

Ono to neni uplně suv ani nijak extra vysoké, ale jsem zvyklej sedět trošku výš a mít rozhled :D
| stránka 1 z 60 |
>>
Automobily 3.0 | |
---|---|
Vytvořeno | 26. prosince 2015 18:53 |
Autor | Oneiros |