místnost: Automobily 3.0

od: bigfutus
pro: all
21.05. 10:19
RIP Niki Lauda

od: Gandalf
pro: all
03.05. 22:18
https://www.caranddriver.com/reviews/a23145269/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-reliability-update/

tak prej to neni úplně nejspolehlivější auto na světě, nečekaně :)
od: mojžo
pro: Gandalf
04.05. 10:03
Heh, práve som to čítal.

Ale na druhú stranu, výmena diferenciálu v záruke... No stane sa. Problém je samozrejme, že auto stálo odstavené dlhý čas kvôli náhradnemu dielu.
Vadny konektor? No... Ok.

Chyba v softvéri a falošné poplachy? To už problém je
od: Gandalf
pro: mojžo
04.05. 15:45
já tu elektroniku osobně považuju za větší problém než mechanický záležitosti...
od: Oneiros
pro: Gandalf
04.05. 18:24
uff. cim vic elektroniky, tim vic veci se muze posrat no. proto doufam, ze mi moje auto vydrzi jeste dlouho
od: mojžo
pro: Oneiros
04.05. 20:41
Ty máš 130i? Koľko má najazdené?
od: Oneiros
pro: mojžo
04.05. 20:50
175k aktualne
od: mojžo
pro: Oneiros
04.05. 21:04
Tak to je gut.

Pomaličky máš druhý interval na vodnú pumpu - je elektrická, to isto vieš.

No a solenoidy VANOS treba tiež vtedy vybrať, vyčistiť a dať tam nové tesnenia.

Inak je to celkom super fungujúca kára hej ne? :)

od: maxa
pro: all
25.04. 11:49
Posledni dobou se mi Forman (najeto ma cca. 85-90k) jako by zakuckava pri jizde a prijde mi, ze to je nejvic patrne tak prvnich 5-10 minut, nez se zahreje motor. Muzu se zeptat, co by to mohlo zpusobovat? Autem jezdim tak 2-3x do tydne vetsinou cca. 10-30km. Normalne bych to hodil do servisu, ale protoze to do konce srpna pujde do srotu, tak se mi do toho nechce vrazet zbytecne penize...

A jestli muzu pozadat o doporuceni - budu schanet misto Formana dalsi auto, ale auta jdou uplne mimo mne. Muzu pozadat o nejake tipy co hledat/cemu se vyhnout?

- slouzilo by to primarne na kratke trasy 3-4x tydne (nakupy, rodinu po doktorech atd.). Potencialne bych tim obcas rad zacal jezdit i do prace (2x 40 km - Brno, zadna dalnice). Delsi trasy spis vyjimecne.
- muzu do toho vrazit tak 100k, ale to je horni limit. Plus bych nerad, aby mne to auto zruinovalo na udrzbe a nahradnich dilech :)
- vetsi ulozny prostor. Obcas tim potrebuji vozit vetsi nakup nebo rozmernejsi veci (protoze velka zahrada a rodinny dum plny kramu).
od: Gandalf
pro: maxa
25.04. 12:10
asi bych to viděl na něco japonskýho, třeba nějaká corolla combi, to bude spolehlivý :)
od: mojžo
pro: maxa
25.04. 12:17
Aspoň napíš aký motor je vo Formane. Aký je tam karburátor? Pierburg?Jikov? Alebo je to už monovstrek ako v prvých Feliciach?

Aký je to Forman presne? Nejaky akčný model? Kúpim ho
od: postal
pro: mojžo
25.04. 12:22
:D
od: angelripper
pro: postal
25.04. 12:58
se podívej na ceny do inzerce a smát se přestaneš :)
od: BroER
pro: angelripper
25.04. 13:57
asi tak :)
od: mightning
pro: postal
25.04. 15:29
forman je klasa, hned bych ho bral
od: maxa
pro: mojžo
27.04. 12:02
typ 781.135 B KAT, karburator netusim
Edice Silver Line. Rok vyroby 1994, ale to jen odhaduju na zaklade prvni registrace vozidla.
od: mojžo
pro: maxa
27.04. 12:18
Aha. Tak to je Bosch monovstrek.

Vada bude v snímači teploty motora alebo v lambda sonde.

Koľko peňazí zaňho chceš?
od: maxa
pro: mojžo
27.04. 15:22
Ja uprimne nemam vubec tuseni jakou to muze mit hodnotu a kolik je rozumne si za to rict.

Ale pripadne jestli by to mohlo pockat 1-2 mesice, nez si poridim nove auto, protoze bez auta se neobejdu.
od: Oneiros
pro: maxa
27.04. 19:35
Zkusil bych se podivat po nejakym dvojkovym Fordu Focus combi s 1,6 benzinem. Za 100k by se dalo neco slusnyho sehnat. Pripadne pokud by jsi chtel jeste vic mista, tak C-Max, coz je zvetseny Focus. Je to pomerne spolehlivy auto, kdyz clovek dodrzuje nejaky servisni intervaly. Navic ma dobrej podvozek a pekne to jezdi. Lepsi by byl dvoulitr, ale za 100k moc na vyber nebude

od: raistlin
pro: all
26.04. 20:12
nevim co se dneska deje, normalne po jablonci vidim akorat milion nakladaku, dva konsky povozy a fabii, ale dnes sem potkal nablejskanou 603, novyho mustanga, corvettu a pred praci nam zaparkoval jedovate zelenej novej mclaren. vlastne pred mesicem tam parkovala jeste tesla (stala kde nema, kde skladame zbozi, ale skoncila jen s listeckem za steracem, kdyz uz sme nemeli kam strcit banan) ale normalne si tu nad autama moc nezaslintam...

od: postal
pro: all
25.04. 12:25
Nikdy jsem zatím neměl auto s klimou, jak je vhodné se o ní starat? Jednou do roka (na jaře) nechat doplnit a vydezinfikovat?

Jinak klima mi po zimě nejede, zapnu a nic se nestane, vzduch fouká pořád stejný jako přes ventilátor. Což doufám by mohlo znamenat, že potřebuje jen doplnit? Dá se nějak zjišťovat hladina toho média? Pze jesi je vhajzlu kompresor, tak mě asi jebne.
od: postal
pro: postal
25.04. 12:43
Ještě dotaz číslo 2.. jak se chová klima v zimě, když ji zapnu třeba na 20 stupňů, ale venku je třeba jen 10.. jede kompresor nebo se bere venkovní vzduch? S tím souvisí ty různé rady, že i v zimě se má při jízdě občas klima pustit, aby se promazala neboco. Jakože teda i v zimě by se mi měla sepnout spojka kompresorů a mělo by se to točit? Protože mi to na podzim ještě fungovalo normálně, pak někdy v zimě jsem si vším, že při jízdě slyším nějaké hučení, jako kdyby se točil kompresor, i když je klima vypnutá. Tak jsem auto nahodil na hever, sundal kolo (ano, takto se u Mini leze ke komresoru klimatizace), nastartoval, klima stála. Když jsem jí zapnul, tak se spojka sepla asi na čtvrt sekundy a pak se zase vypla a už pak stála furt, i když byla klima zapnut. Tak ale to bylo prostě venku asi 5 stupňů. Je tohle normální?
od: angelripper
pro: postal
25.04. 13:00
tyve, jeď s tím do servisu :)) asi bude potřeba jenom doplnit, popravdě jsem ale přes zimu ani v jednom autě klimu nevypnul - celkem slušně si to managuje samo nastavenou teplotu a pokud spadne pod jistou teplotní hranici, tak se automaticky deaktivuje. pokud bylo pět stupňů, tak to byl asi i tvůj případ :)
od: PiTRiS
pro: postal
25.04. 13:04
dolévat/čistit každý rok je imo zbytečnost... jinak obecně se doporučuje, pokud nejsi ripper/nemáš plně automatickou občas zapnout i v zimě, nezatuchne a nesmrdí pak.
od: basa
pro: postal
25.04. 13:23
Já za 4 roky žádný doplňování neřešil, měnil jsem jen kabinovej filtr. V zimě jsem ji občas zapínal, protože rychlej odmlžuje čelní sklo. Jinak akorát vždycky na jaře v práci fasuju dezinfekční sprej, kterej se dá do auta na nějakejch 10 minut s naplno puštěnou klimou a mělo by ji to zbavit zápachu a vydezinfikovat.
od: Oneiros
pro: postal
25.04. 13:32
Mas automatickou nebo manualni. Vzhledem k tomu, ze je to vlastne bmw, tak by motor klimy mel po nastartovani par desitek sekund bezet vzdycky. Pokus jen cukne, vyupada to na zadreny motor, pravdepodobne chybi v kompresoru olej
Jed s tim do servisu
Klma by se mela poustet I v zime, aspon jednou za mesic. At uz jako prevence, aby se rozhybala, tak I kvuli tomu, ze vysusuje vzduch aspon se pak zevnitr nerosi sklo
Pokud mas automatickou, je nejlepsi mit ji zapnutou porad, auto si ji pak spina podle potreby. Kompresor muze v zime bezet I kdyz venku mrzne, tam jde akorat o nastaveni podilu smesovani vzduchu
od: Oneiros
pro: postal
25.04. 13:37
Co se tyce udrzby, davam ob rok na cisteni, ten cistici sprej pouzivam jednou za rok mezi tim. Precijen se ve vymeniku usazuji plisne a dychat to neni dobre
Pri cisteni je potreba zkontrolovat olej v kompresoru a chladici medium. Za rok muze z okruhu uniknout I 10% chladiva. Samozrejme se pak snizuje ucinnost chlazeni, zvysuje se potreba chodu behu kompresoru a trochu I spotreba, takze na tom nic moc neusetris
od: bigfutus
pro: postal
25.04. 20:45
Ja dam robit klimu ked idem do servisu, to jest kazdych 20 000km, co je +- rok a pol. Aj ked som alergik, tak klimu pustam aspon raz do tyzdna, v zime odmlzuje a celkovo aspon trocha vysusi interier, ked je mega teplo a stojim v kolone, tak aj furt. Samozrejmoti ako ked auto stalo na slnku, najprv necham vetrat a nepustam hned klimu a ine rady deda vseveda.

od: Oneiros
pro: all
19.04. 04:44
docela pekny video o moto firme Keanu Reevese. je videt, ze je to fanda
https://www.youtube.com/watch?v=O4iGNXsqghs
od: postal
pro: Oneiros
19.04. 11:03
Taky se mi to včera nabídlo :). Pěkné ..

od: tsu
pro: all
08.04. 13:48
Moje Honda CB600F Hornet (rok 2005) tři čtvrtě roku stála v garáži. Dneska sem nahodil novou baterku a mám problém se startováním:

- se sytičem nastartuje a postupně drží cca 3000 otáček
- bez sytiče to hned zdechne
- přidáním plynu většinou zdechne, jenom občas se mi přidáním hned po startu podaří motor roztočit na více otáček (5-7000) ale jakmile plyn pustím, zdechne to

Čím to může být?
od: sairon
pro: tsu
08.04. 16:36
a to dělá už ohřátej motor? pokud to chcípe po startu při přidání plynu se sytičem, tak to je celkem normální, protože se to uchlastá. pokud to dělá i když to necháš nějakou dobu běžet se sytičem, můžou to být rozštelovaný/zasraný karbce nebo jiný příčina špatný bohatosti směsi, problémy v zapalování (elektrika nebo svíčky) nebo něco úplně jinýho. zkontroluj a případně vyčisti a naolejuj vzduchovej filtr a pak mrkni na svíčky. pokud to chcípne proto, že je volnoběh moc nízko, můžeš ještě poladit šroub na nastavení volnoběhu, ale tím bych hrátky s karburátorem ukončil, pokud nejsi dost odvážnej.
od: Oneiros
pro: tsu
08.04. 16:47
a to tam mas starej benzin nebo jsi nalil novej?
od: tsu
pro: sairon
08.04. 16:59
dělá to i po zahřátí, nechal jsem to běžet, až se to zahřálo na 100 stupňů a pustily se i větráky a chcípalo to furt stejně

Oneiros - starý benzín
od: Oneiros
pro: tsu
08.04. 17:06
tak tohle vylej a dej novej. muze tam byt voda
od: Gandalf
pro: tsu
08.04. 17:16
sounds like voda
od: bigfutus
pro: tsu
08.04. 17:43
Ked je tam voda, tak tam mrdni lieh.
od: nuclear74
pro: tsu
08.04. 20:02
viz oneiros, bude to ten starej benzin. presne tak se me chova motorovka, kdyz dlouho stoji.)
od: pindič
pro: nuclear74
08.04. 20:07
to je zimni kondenzat ne?
od: tsu
pro: Oneiros
08.04. 21:18
Stupidní dotaz - nemám žádnou hadici, kterou bych to vysifonoval. Starého benzinu je v nádrži relativně málo, jedna čárka (+rezerva), nestačilo by prostě dolít nový? :)) nebo se tím spalováním starého benzínu s vodou může něco dojebat?
od: PiTRiS
pro: tsu
08.04. 21:38
navrtej ze spodu dírku.... :))
od: pindič
pro: tsu
08.04. 22:07
vylej to i s tou vodou, spatne se to spaluje...
od: Oneiros
pro: tsu
08.04. 23:42
Jako chce to vylejt. Po takovy dobe tam muze byt I dalsi bordel. Pokud jsi schopnej, odpojit hadici z nadrze a vypustit je nejlepsi.
No a nekde v hobymarketu koupit obyc plastovy cerpadylko na vrtacku by jsi mel stejne, to je uzitecna vec za par korun
od: SniperDave
pro: tsu
10.04. 22:47
Pravdepodobne tam mas i filtr, taky pryc. Kdyby tam byla voda tak ta uz bude davno vcucnuta, je tezsi nez benzin. V nadrzi se nevytvori vic vody nez je obsazena ve vzduchu v uzavrene nadrzi. Dnesni benziny obsahuji i jine latky, ktere strare motory zanasi-karburator, tryska, jehla.....dokonce rychleji zpuchri tesneni palivove-sytic. Navic uz mohlo popraskat gumove saci tesneni mezi motorem a karburatorem, zmacknout a jestli je na povrchu spoustu malych prasklin tak i tam bych videl problem.

Za me v tomhle poradi:svicka, kabel,filtr,carburator a pak cele do sroubku;)
od: mojžo
pro: tsu
11.04. 07:31
Ak nepomôžu prvotné rady: podľa toho čo píšeš, to niekde prisáva vzduch. Podľa mňa pod karburatorom.

Nejaké tesnenie sa rozpadolo, nejaká podtlak hadica je kaput alebo tak

od: dew
pro: all
28.03. 23:58
hele potrebuju si poridit auto. jezdim starym picassem, co se rozjizdi jak nakladni vlak a smrdi, ze asi neprojde pristima emisema. coz je docela ironie proti mojemu predchozimu dlouholetemu eko-friendly pristupu s minimalizaci karbonove stopy a dojizdenim hromadkou. :)

- auto je pro me nastroj na presun z bodu A do bodu B. treba se mi i libi, ale rozhodne se nad tim nerozneznuju. nikdy jsem se o ne do hloubky nezajimal a ani nebudu. na druhou stranu multiplou urcite jezdit nechci.
- nechci do toho vrazet milion, ani sedm set, spis ani pul mega, protoze mi to prijde skoda. ale na druhou stranu nechci zadnou aususovou plecku, protoze jezdim trosku jako prase, kazdodenne na d10 aspon 160 a rozhodne chci rychly odpich.
- ojetin se bojim, ale spis proto, ze jak tomu nerozumim, tak nechci nevedomky koupit dva svarene vraky s pretocenyma 260k na tachaci. kdyz mi nekdo poradi, uplne bych se jim nebranil.
- na nejake spotreby benzinu seru, to je mi jedno myslim. stejne jezdim brzda plyn. ale asi ne diesel? nechci podporovat umirajici technologii.
- to picasso je na picu, jezdim vetsinou sam a takovou kravu nevyuziju. neco maleho, co ale dobre svisti vetrem, bych bral spis.

doufam, ze jsem postupne uspesne vyloucil vsechny auta v existenci. nejake rady, vazeni? :)
od: Oneiros
pro: dew
29.03. 00:41
hele pro tebe bych asi videl jako idealni takovou dva roky starou Mazdu 3, dvoulitr benzin s automatem
od: dew
pro: Oneiros
29.03. 00:49
hm automat? paka mi problemy nedela, spis jsem videl nazivo prepinani do sportovniho modu kvuli predjizdeni a rikal si kua nebyl by manual lepsi? :))
od: Oneiros
pro: dew
29.03. 00:54
tak urcite manual lepsi je z tohohle hlediska. jen je to lepsi "na presun z bodu A do bodu B" :o), jak na dalnici, tak ve meste
od: Oneiros
pro: dew
29.03. 00:57
jinak teda doporucuju 121kW verzi, 88kW je tak akorat do mesta
od: dew
pro: Oneiros
29.03. 01:10
takhle.. tu rychlou jizdu si uziju, ale rozhodne nepujdu nekam o vikendu joyridovat a eroticky si vychutnavat dotyky volantu. a to denni dojizdeni proste vidim jako zabity cas, tak to tlacim dolu agres jizdou. za sebe preferuju manual. :))
od: Neod
pro: dew
29.03. 06:37
VW golf - sedel jsem v predposlednim modelu a supr auto.pak jsem si koupil passata v kombiku - k vuli malemu a kocaru atd.

ze vsech modernich technologii adaptivních tempomatu a dalsich picovin co jsem nejvic ocenil jsou poradne "automaticke"svetla - dobre to svítí a pozna to horizont, side assist v zrcátkách - upozorní na auto/motorku za tebou a parkovaci kamera.
od: PiTRiS
pro: dew
29.03. 08:28
osobně bych nové nekupoval... klidně přímo od dealera, který tam bude mít něco s 20-50k najeto, rok dva staré... bude to zajeté, cena bude o třetinu nižší jak nové a budeš tam mít vychytané "výrobní mouchy"...
od: basa
pro: PiTRiS
29.03. 08:45
Jenže tyhle rok dva starý modely jsou většinou předváděcí auta, který dostávaj pěkně na prdel s ještě nezajetym motorem.
od: PiTRiS
pro: basa
29.03. 09:13
takové samozřejmě ne no :)) chce se to zeptat na původ, u bmw často bývaly prostě hozené na protiúčet, že se to majiteli nelíbilo, chtěl větší, etc. Ale asi jsem podstřelil ten rok dva a spíš dva tři+ mno...
od: panta
pro: dew
29.03. 10:10
Ta mazda je supr rada imho. Trojka je fakt povedená. Tu variantu 121kW ti doporučuje ani ne tak proto, že by to byl závoďák jako proto, že ty mazdový skyactive motory nemaj turbo a ten vyšší nominální výkon motoru je spíš jakože pro příjemnou aktivní jízdu, spíš než že bys s tim měl trhat asfalt. V tom 121kW jsem jel (ve trojkový mazdě) a je to hrozně příjemnej motor (já nejezdim rychle jako ty, jedu většinou kolem 140ti po dálnici)...zrychlení tak akorát, je to živý, ale ne závoďák a auto samo o sobě je moc povedený...za mě tu trojku doporučuju taky.

Jinak automat a podobně...stejně si nastavíš auto do sportu a necháš ho tam. Protože jinak ti bude na semaforech a v kolonách vypínat motor, z čehož ti švihne v první zácpě a budeš hledat tlačítko na vypnutí tý kundoviny :D
od: PiTRiS
pro: panta
29.03. 10:24
to už máš pak automatickej reflex, dáš klíč, zmáčkneš tlačítko na start, zmáčkneš tlačítko na vypnutí start stop... to za chvíli bude v letadle, kdy po startu budeš mačkat 15 tlačítek, abys povypínal vše co je potřeba :D
od: renus
pro: dew
29.03. 10:45
Na služební káru nemáš nárok? Protože jestli to je jen na dojíždění do práce, tak ty prachy za auto jsou v podstatě vyhozené do řiti :)
od: angelripper
pro: dew
29.03. 11:03
tvoje požadavky do puntíku splňuje následující varianta, thread closed!



...

nebo ta mazda 3/golf, no.
od: sairon
pro: renus
29.03. 11:40
neznám moc IT firem, kde máš nárok na služební auto. pokud to nejsou megakorporáty a ty nejsi na manažerský pozici. v Praze jsi kolikrát rád, když máš kde parkovat.
od: Shot
pro: dew
29.03. 11:56
+1 za Mazdu 3 121kw
od: PiTRiS
pro: angelripper
29.03. 11:58
úplně v tom dewa vidím...
od: mojžo
pro: dew
29.03. 12:25
Mx5, jasneže
od: mightning
pro: dew
29.03. 13:11
toyota yaris / suzuki swift?
od: angelripper
pro: mightning
29.03. 13:18
na každodenní delší přesuny nevím, čéče... když pominu akustickej komfort, tak je proti tomu ta MX5 přímo dálniční křižník :)
od: mojžo
pro: angelripper
29.03. 15:09
Simte mx5 je dálničný krížnik. Ostrov Brač => Košice cca 7 hodín.
Hluchý by som bol, ale špunty v ušiach to dali.
od: PiTRiS
pro: mojžo
29.03. 15:16
ty ve, to je tak průměr 160 na celou cestu a nepočítám trajekt? :D
od: Alibaba
pro: PiTRiS
29.03. 15:23
S tou tunou to musí po vodě jet.
od: BroER
pro: mojžo
29.03. 15:38
7 hodin? :O
od: pete
pro: dew
29.03. 16:15
mazda 3/golf, případně bmw 1
od: dew
pro: pete
29.03. 17:02
koukam, ze mazda3 je marcus tehle mistnosti
od: Scott
pro: dew
29.03. 18:13
co Honda Civic?
od: angelripper
pro: Scott
29.03. 18:29
no nevím, zeptej se zcela upřímně, jestli bys aktuálně těch x stovek tisíc za devátou nebo desátou generaci doopravdy dal... jediný, co civic nabízí navíc oproti konkurenčním hatchbackům je ten příšernej design, což není zrovna lákavá nabídka :)
od: pete
pro: dew
29.03. 22:44
Jj. Je to fakt povedený a na předokolku zábavný auto.
od: mojžo
pro: PiTRiS
30.03. 10:13
Od trajekta, čiže od prístavu.

Držíš plyn na podlahe a ideš. Stojíš iba keď tankuješ.

True story
od: nuclear74
pro: angelripper
30.03. 18:53
Honda mela dobry motory, ten 1,8 ivtec byl skoro zazrak, 103 kw a realna spotreba do 7 l na 100 a jeste to jsou drzaky jak svina. Mezitim je ale vsichni dohnali s tim pomerem vykon spotreba, ten design je fakt des.

od: Oneiros
pro: all
19.03. 23:00
Here's Why the McLaren F1 Is the Greatest Car Ever Made

https://www.youtube.com/watch?v=EkYVXIWAPnc

<3 <3 <3
od: bigfutus
pro: Oneiros
20.03. 00:13
I can't believe that Jay Leno got the chance to meet with Doug DeMuro.
od: mojžo
pro: Oneiros
20.03. 14:13
Je to veľmi príjemné, pozitívne video :)
od: angelripper
pro: Oneiros
20.03. 14:43
jsem to sem včera chtěl dát, ale pak jsem si říkal, že to stejně všichni uvidí tak jako tak... nicméně samozřejmě výborný :)
od: Dark
pro: Oneiros
25.03. 16:02
MF1 bylo vzdycky moje auto snu... Co jsem se toho s nim najezdil v NFS2 a NFS4 :)


btw bonus video: https://www.youtube.com/watch?v=XqFZH73eUQo

od: Kyblik
pro: all
06.03. 20:59
sluzebni Peugeot Expert, nova generace. nevim jak zrusit nejakej podelanej ekonomickej mod. drive se radio v necinnosti vypnulo za cca 25 minut, ted se vypne za 3 minuty. nemuzu ani odfouknout mlhu z okna nebo zatopit, a to ani s pootocenym klicem, jedine karu zase nakopnout. ale jakmile ji chcipnu, aniz bych se rozjel, tak se zase vsechno povypina. nevedel by nekdo co s tim? v manualu nic neni anebo sem slepej.
od: myny
pro: Kyblik
06.03. 21:30
a není to slabou baterkou? Ekomód mi na Peugeotu někdy blikne, když dýl (třeba týden dva) stojí.
od: Kyblik
pro: myny
06.03. 21:40
auto, respektive baterka je v provozu ani ne rok a pul, startuje bez problemu i v tech nejvetsich mrazech, takze tim to nebude. jen je divny, ze se cas tak zkratil kdy se ten curackej mod zapne. co me taky sere, je to automaticky vypinani motoru, v drtivy vetsine nezapomenu tu pitomost vypnout, ale kdyz jo, tak se pak divim co to zase je, kdyz se vypne na cerveny :) a kretensky je, ze se motor zase zapne, kdyz se treba odepnu, nebo otevru dvere, nebo kdyz dupnu na plast vedle spojkovyho pedalu, fakt debilni :)
Automobily 3.0
Vytvořeno26. prosince 2015 18:53
AutorOneiros