místnost: Starcraft, Hearthstone (a vše ostatní od Blizzardu)

od: LukKe
pro: all
06.07. 15:35
btw, jestli neznate, tak tohle je dobra d4 trade site:
https://diablo.trade/

uz sem tam prodal veci asi za 4bn :)) celkem rychle to frci, je to i z ofic discordu

od: Mleako
pro: all
11.06. 11:14
Tak Vessel of Hatred 8. října. To možná do té doby stihnu vylevlovat aspoň toho barbara :) Jsem zvědavej, jak rozsáhlý rozšíření to bude, protože 60 euro je celkem dost.
od: Dark
pro: Mleako
11.06. 14:41
Oni za to chtěj stejně jako za základní hru??!! Tyvole tomu Blizzardu už fakt musí jebat.
od: Ashe
pro: Dark
11.06. 14:44
Nechtějí, základní byla při releasu 70 EUR ne? :)
od: Ashe
pro: Dark
11.06. 14:47
navíc teda koukám, že základní verze datáče je za 40 EUR
od: Dark
pro: Ashe
11.06. 15:10
AAA developeři se fakt hodně aktivně snažej o to, aby se trhu indie her dařilo co nejlíp...
od: Mleako
pro: Ashe
11.06. 15:20
A jo sry, jsem na to koukal ráno v rychlosti během pročítání mailu. 60 ojro stojí deluxe edice s koťátkem, mountem a battle passem.
od: panta
pro: Dark
11.06. 16:19
40€ za datáč, kterej dá 40h kampaně a open worldu a stovky hodin grindu s novou klasou a kdesičim je na dnešní dobu uplně normální cena, nevim, co jako čekáš.
od: Dark
pro: panta
11.06. 17:00
Reagoval jsem původně na těch 60€. Už Reaper of Souls stál 40€, to neni nic novýho.

Stejně jsem ale skeptickej, protože RoS měl dvouletej odstup a dost rozsáhlej pátej akt a byla to jediná expanze. Bojim se, že tohle bude jenom glorifikovaná nová sezóna a budou to tak dělat každej rok a stane se z toho subscription jak ve wowku. Uvidíme, až to vyjde, no.
od: BroER
pro: Dark
11.06. 17:12
Ten obsah navíc bude masivní. Za 40€ v pohodě.

S příchodem loot reborn je ta hra fakt naprosto jinde a těším se na každej další content.
od: LukKe
pro: BroER
11.06. 19:10
jinde bych nerekl, ale je to trochu lepsi.. ten underlying problem lootu oproti d2 ale furt zustava celkem, meli se inspirovat pd2.. jako je pozitivni, ze aspon uz muzu rovnou shardovat rare, to je sice trochu pseudoreseni, ale ok
od: Cobra
pro: Dark
12.06. 12:43
Hlavně když to srovnas s f2pa/p2win a i v minulosti když jsme byli "děcka" stály AAA datace třeba 600-1000 a tehdy to byly úplně jiné prachy
od: panta
pro: Cobra
12.06. 14:42
Tak tam jde spíš o to, že si poslední dobou neni problém koupit indie early access hru za 25 babek, která ti dá stejně nebo O HODNĚ víc hodin srovnatelný zábavy...nehledě na to, že půlka indie her je kvalitativně o hodně dál, než AAA hry.

Ostatně diablu 4 trvalo asi 2 roky, než se dostalo do trochu normálního stavu. Já si zahrál kampaň, strávil v tom nějakejch 150 hodin a sezony jsem už ani nerozehrával.
od: Jitrnicka
pro: panta
12.06. 15:41
D4 vyslo temer presne pred rokem:-)
od: nuclear74
pro: Jitrnicka
12.06. 15:57
musis to prepocitat na pantuv 48h den, pak to sedi.)
od: nithril
pro: Jitrnicka
12.06. 16:05
+nuclear: haha :D
od: Jitrnicka
pro: nuclear74
12.06. 17:00
:-D
od: panta
pro: Jitrnicka
12.06. 17:24
fuck me :D

Nicméně na sdělení to nic nemění...naštěstí :D
od: Vilda
pro: panta
13.06. 07:43
Tak tady se můžeš podívat na gameplay witchky z PoE2, za mě úplně luxusní :)

https://youtu.be/82CGiyshJ0c?si=-jIExXIH1JkTQp2D
od: panta
pro: Vilda
13.06. 07:50
PoE2 mě zajímá ještě daleko míň, než datáč k diablu 4 popravdě...ten si možná zahraju, poe2 asi ne :)
od: BroER
pro: panta
13.06. 08:27
Me se tu vzdycky libi, jak lidi maj tendenci napsat vec ve smyslu "sezony jsem vubec nehral. Byla to sracka."

Jak vis, ze to je sracka, kdyz jsi to nehral?
od: djneo
pro: BroER
13.06. 08:44
Pleties si Pantu s beznym smrtelnikom. Panta je ako chuck norris score phora. Panta dokaze dohrat hru, ktoru nehral.
Panta dokaze vyhrat hru, ktora este nevysla, dvakrat.
:)
od: Vilda
pro: djneo
13.06. 09:12
tak :)
od: Mleako
pro: panta
13.06. 09:24
Já si počkal s rozehráním až ten rok po vydání, než všechno vyladí, a od 4. sezóny je to hodně zábavný. Endgame obsahu je tam dost a dost a ten loot reforged systém je dobrej. Stejně tak v Helltides se na tebe valí čím dál větší mraky nepřátel a kosit démony po stovkách je dost zábavný. K pitu a gauntlet jsem se zatím nedostal, protože mám zatím jen lvl 82 v téhle sezóně, ale snad to stihnu dolvlovat ještě před koncem sezóny :)
od: Dark
pro: djneo
13.06. 10:10
Nezapomeň na hodnocení filmu z traileru :)
od: Nightmare
pro: Vilda
13.06. 11:22
ten boss v osme minute je neskutecnej metal,doted sem tu hru ignoroval ale kdyz to srovnam s bossama v d4 ... :D
od: panta
pro: BroER
13.06. 11:22
Já nikde nehodnotim, jestli byly sezony sračka nebo ne si všimni. Říkám, že jsem si tu base hru užil, nelituju vůbec těch sto euro, co jsem za ní dal a dala mi skvělou zábavu na 150 hodin.

Sezony jsem nehrál, protože se mi nechtělo začínat každou sezonu od nuly, nechtělo se mi dělat ty věci před endgamem a endgame mi přišel nedostatečně fulfilling na to, aby mě nalákal to zkusit, to je celý. Gearing mi přišel blbě udělanej a naprosto nezábavnej, nightmare dungeony tam byly, pokud vim, jedinej endgame loop, když pominu ty outdoor hovna, kde je nula challenge. Jedinej challenge je ND+100 a Lilith dlouho byla jediná...a jako nevim no, prostě mě to nelákalo natolik, abych zahučel 200h do grindu kvůli jednomu pinnacle bossovi :) Plus samozřejmě nějak sleduju, co se děje. Uznávám jim, že se snažili tu hru dostávat do lepšího stavu, za to maj samozřejmě kudos.

Na druhou stranu taky vim, že hraju wowko celkem dost a m+ dungeony mi prostě přijdou větší a rozmanitější challenge, která je navíc by-default pro víc lidí, který spolu musej koordinovat. V D4 mi ten coop přijde ne tak moc zábavnej (mě...neříkám, že je plošně nijakej, je mi jasný, že to jiný lidi může bavit).
od: panta
pro: Nightmare
13.06. 11:26
heh? ten boss v osmý minutě má 5 abilit na relativně malym prostoru, co je na něm tak suprovýho proti d4 bossům? Lilith je docela promakanej pinnacle boss, kterej mi teda přijde o hodně, hodně zajímavější, než tohle.

A jestli to srovnáváš s dungeon bossama, tak mi to přijde tak nějak stejný, tam nevidim nějak zásadního nic, co by mi mělo říct "d4 inferior to this".
od: panta
pro: Nightmare
13.06. 11:32
Jinak srovnání s normálním dungeon bosse z d4 je na čtvrtý minutě imho spíš a přijde mi to stejný jako d4 dungeon boss cca.

Nicméně teda ten minion build mi přijde hodně, hodně dobře udělanej v tom poe, wow :) Ta spectre mechanika je fantastická :)
od: Vilda
pro: panta
13.06. 12:26
Lilith je nejspíčenější boss co jsem kdy v arpg viděl. Nejdřív si ji zkus zabít :)

endgame v d4 není pořád nic moc, jediný pořádný jsou ted Pit(y) - ale tam když jdes v partě tak mas pulku materiálu (pro masterworking) pro který se tam chodí nez leader, coz mi prijde jako totalni ulet :) pak jsou tady uber bossové coz je fajn, ale material na na je ultra vzacnej. Nightmare dungeony - kdyz vymaxuješ Gliphy a jses level 100 tak nemás duvod chodit, coz je ted rychle (zaplatpanbuh), no a pak točit do zblbnutí Helltide...

nejvic me prave baví ten progress postavy, takže zacinat pokazde od zacatku je naprosto ok, není to mmorpg, kdy roky jedes jednu postavu
od: Nightmare
pro: panta
13.06. 12:58
vizual
od: BroER
pro: panta
13.06. 13:11
Ten nedostatečný endgame, jak o něm mluvíš, v těch sezónách právě byl postupně dost rozšířený. Ať už šlo o další nové bosse nebo o season specific mechaniky jako Vault nebo Abattoir of Zir.

Nijak nepopírám všechny ty negativní aspekty. Jen říkám, že ta hra, ač má stále spoustu co dohánět z hlediska QoL věcí, rozhodně nabízí víc zábavy, než kdejaký výtvor od indie vývojářů.
.
od: panta
pro: BroER
13.06. 14:51
Však to nikdo nerozporuje. Taky proto stojí troj/čtyřnásobek peněz :)
od: Cobra
pro: Vilda
13.06. 15:24
No co si budem, kdyby dělal team do dělá poe2 nové diablo - že by to bylo zasazené do diablo světa a blizz by měl na starosti lore a případně pomáhal s art direction a všechen gameplaY dělal Poe team tak by to bylo ideální :D
od: LukKe
pro: Cobra
13.06. 15:27
poe je overkill, pd2 je imho finalni reseni diabla...
od: Kosmic
pro: Vilda
13.06. 15:29
Jestli vidim dobre tak KONECNE nejake dobre arpg ktere pujde hrat pres wsad pohyb.

Ted uz jen at upravej gamb ... ehm ... crafting a trading and im in :)
od: Cobra
pro: panta
13.06. 15:35
Já bych řekl že je teda reálně taky jeden z největších problémů v balance no, protože jak vybalancovat hru kdy ti jeden build dává hity za 200k a druhý za 9 miliard nebo bilion dmg ehm :D
od: Cobra
pro: panta
13.06. 15:37
Nebo byl - v těch dřívějších sezónách co jsem hrál
Já byl třeba se svým buildem celkem happy a bylo to tak akorát že jsem občas facerolloval věci 10lvl nademnou a občas to šlo normálně no ale pak přijdeš k world bossovi kterého bys zabíjel 10 minut a někdo ho dá na 1 ránu :D
od: Cobra
pro: panta
13.06. 15:38
A ten problém se sezónama sem řešil tak že jsem každou sezónu hrál jinou classu akorát je pak blbý když je ta classa v té sezóně slabá no :D
od: djneo
pro: LukKe
13.06. 17:15
Bude poe2 lahsi ako poe? :)
od: Cobra
pro: djneo
13.06. 17:44
Mám dojem že se snažili aby to bylo o trošku víc accessible
od: Vilda
pro: djneo
14.06. 08:02
Nevím jestli lehčí, ale určitě to chtějí mít přístupnější pro širší publikum - minimálně pro dřívější levely hry.

Nicméně si nemyslím, že je PoE nějak težší než třeba diablo, ale zase v PoE mám 4500 hodin :/ tak jsem už zvyklej - ale taky pořád jedu podle guidy - i build který znám už moc dobře :)
Tedko parim D4 za barbara a zatím me to baví - mam shako, dneska si udělam Grandfather a bash build switchnu na bleed bash, ale nejdřív musím vyfarmit - na roguně - tempering manual pro crit. dmg. (kokoti)
od: Alibaba
pro: Vilda
14.06. 08:28
Tak PoE nebyl těžký ani na začáku. 90% té obtížnosti resp. nepřístupnosti vychází dnes čistě z obrovského počtu těch provázaných meta systémů a množství contentu, kde máš od začátku pocit, že pokud nejedeš nejen podle nějakého pre-buildu, ale i podle content guidy, tak se připravuješ o úsilí, čas a pay-off. Ruku na srdce, většina lidí nemá čas nebo chuť hrát neoptimálně. PoE 2 může začít stejně, ale pokud bude model vývoje stejný, tak za pár let bude na úplně stejném místě jako PoE 1.
od: Vilda
pro: Alibaba
14.06. 08:44
To je pravda, kámoš na discordu nedávno začínal PoE a začal jsem si uvědomovat, kolik toho je. Ale výhoda je, že prostě se nemusíš ničím řídit, ideální je dělat jednu vec - jeden kontent - když to umíš nebo tě to nebaví - tak přejdes k další. Diky atlas tree se můžeš zaměrit fakt jen na jednu vec , coz je vlastně i optimální.
od: panta
pro: Vilda
14.06. 09:04
Hele..jestli po 4500 nahranejch hodinách jedeš furt podle guidy, je na tý hře něco špatně a nebude to jenom počet přidruženejch systémů :) Ta hra je mechanicky přehnaně složitá i bez těch přidruženejch craft/grind systémů kolem podle mě. Já teda nejsem žádnej odborník, ale když dohraju kampaň a odehraju sto hodin v endgamu, měl bych rozumět komplet tomu, co ve hře je a jak funguje moje klasa a postava. Jak funguje počítání damage/reduction/skill mechanics a podobně. V PoE nemam absolutně vole šajn, jak 80% věcí funguje po nasbírání nevim 300+ hodin, co jsem v tom strávil? Nemá to combat log, potřebuješ reálně k tý hře přídavnej software na plánování buildu, protože ho nemůžeš organicky měnit...atd.

Jako PoE pro mě prostě neni. Já si chci rozhodovoat o tom, co hraju sám a chci vědět, proč se rozhoduju takhle nebo takhle a to v PoE prostě nemam jak udělat.

Pravda, možná je to tim, že nejsem duševní genius s IQ200, ale imho by to nemělo bejt potřeba :)
od: Kosmic
pro: panta
14.06. 09:14
Ad combat log: to je neco co lidi chteli od ty doby co to znam, ale libi se mi teorie ze to neudelaj protoze by bylo videt jak hrozne moc veci nefunguje tak jak ma :)
od: panta
pro: Kosmic
14.06. 09:36
Hele o tomhle jsme se tady bavili už hodněkrát myslim :) PoE prostě neni hra pro mě holt. Já mam rád, když vim, co se kolem mě děje, jak mechanicky věci fungujou a na hrách mám rád vymejšlení toho, co a jak hraju. To v PoE prostě nemam mentální/časovou kapacitu efektivně udělat. Většinou endgame vůbec netušíš, co se děje, buď ti to nějak funguje nebo jdeš zakládat novou postavu. Poskládat si build efektivně taky nemůžeš, protože je tam ten pathing tak složitě udělanej, že nemáš šanci si to vyzkoušet, co má jakej efekt. A abych si instaloval externí software na plánování, nějak si to tam zkoušel házet a pak po 200 hodinách zjistil, že něco funguje jinak a musim založit novou postavu tyvole...a ještě ani nebudu vědět, co funguje jinak, protože to nemam podle čeho určit ingame :D

Na druhou stranu to je moje specifikum a je to můj subjektivní pohled na věc. Plošně ta hra je prokazatelně skvělá, jinak by nebyla tak populární, jak je.
od: panta
pro: Kosmic
14.06. 09:39
A abychom trochu tematicky zůstali u threadu...tak d4 mi v tomhle přijde o hodně lepší. Tam neni problém si ten build naplánovat, v průběhu hraní ho měnit do značný míry (i dost zásadně měnit z gruntu) a je vidět, co tě jak zabije v drtivý většině případů, můžeš vymejšlet způsoby, jak se tomu příště vyhnout a máš tam nějakou viditelnou learning curve, přes kterou se v tý hře zlepšuješ. V jinejch aspektech je zas PoE lepší, ale minimálně v tom, jak mechanicky funguje postava/damage/skilly, je d4 o hodně lepší, než PoE.
od: Cobra
pro: panta
14.06. 09:50
No ale taky nemá D4 combat log? :D
od: djneo
pro: Alibaba
14.06. 10:19
To bude prave asi moj problem, ze ja si v tom strome skillov vyklikavam veci podla toho ako sa mi pacia (for fun) a nevyklikavam si internet buildy :)
od: Alibaba
pro: djneo
14.06. 10:36
To není problém, jenom jiný typ hráče. Já nedokážu existovat v realitě, kde můj fun build je o 500% (což třeba v téhle hře zas takový problém není) míň efektivní, než nějaký build, který propočítal absolvent MIT. Ne v takové hře, pokud je endgame: loot, obtížnost a rychlost, za jakou to absolvuješ.

Je to trochu žánrový skok ale Witcher 3 měl nakonec taky celkem obsáhlý skill tree, ale to jsem nehrál s takovýma metrikama v mysli. Tam ti jde o story; endgame je dokončit hru, ne nutně o pár hodin dřív s nějakým optimalizovaným buildem.
od: maxa
pro: djneo
14.06. 20:31
Jeden z hlavnich cilu, co maji pro PoE2, je prave ten, aby i "noob" poznal, co je pro jeho build dobre a co ne. Co rikaji, tak testuji i na lidech, kteri nikdy arpg nehrali :)
Lepsi/prehlednejsi popisy, u skill tree ukazou kolik/co ti ten bod prida ke skillu co pouzivas, jednoduchy respec pri levelovani apod.
od: BroER
pro: Vilda
15.06. 14:59
D4 v současné podobě nabízí něco, co PoE zdaleka nemá: easy to learn, hard to master

Tímhle mi D4 víc připomíná D2. Casual hráči se v PoE prostě ztratí. Je to hra, u které člověk potřebuje návod ke čtení manuálu.
od: BroER
pro: BroER
15.06. 15:03
A ještě dodám - ve všech sezónách D4 jsem se nejvíc bavil v momentě, kdy jsem se vysral na všechny návody nebo buildy na internetu a prostě si to naklikal tak, jak se to líbilo mě. Jasně, oproti broken S tier buildu z maxrollu jsem nesejmul nikdy Lilith na pár zásahů za x miliard nebo jsem nebyl v top 100 v gauntletu, ale vždycky jsem se ke konci sezóny dokázal s endgame výzvou, ať už byla jakákoli, nějak poradit.
od: LukKe
pro: Vilda
16.06. 19:45
ja si ted udelal dw dust devil barba podle roba a blizz sorcku muzu zahodit :)) to je uplne jinde... sem si dobehl pro seal of worthy v trialu jen tak na lvl 80 lol proti +45 lvl mobum..
od: Cobra
pro: LukKe
16.06. 23:03
Hele a jak to teď vlastně funguje s etwrnalem ? Koukal jsem že ten nový loot systém a itemy je i tam takže tuhle sezonu je Eternal v podstatě identický se sezónou kromě toho že tam chybí quest line ?
Ale jinak buildy třeba fungují stejně ?
od: Vilda
pro: LukKe
17.06. 07:14
No já mám asi dohráno, jediný co mi zbývá je udělat masterwork na 12 na itemech - takže jenom Pity a tyvole to je opruz, zlatý GR z D3 :)

Mam Shako, Tyrael Might i Grandfather... bleed bash je asi silnej - ale celkem taky dost napiču - nastakuju bleed co tiká třeba za 100M (na Lilith) - jenže jak má fáze - furt je imunní a odlétá, tak se ten nastakovaný bleed vyruší a má zpátky třeba 1/3 HP. Navíc bash je asi nejnudnější skill ve hře.

Jediný co jsem chtěl furt udelat bylo WW na barbovi, ale prý to má šílene tragický single target, takže bossové by bylo utrpení.
od: BroER
pro: Cobra
17.06. 10:16
eternal je stejnej, az na quest line, quest itemy a seasonal potion
od: Cobra
pro: BroER
17.06. 13:41
Takže můžu schválně zkusit rozdíl na tom necrovi z S2 :D nebo si zkusit zahrát starého barba z retailu preseason

od: Jitrnicka
pro: all
17.05. 12:52
od: eXterminator
pro: Jitrnicka
17.05. 15:47
Tak dva roky dozadu neexistovalo aby sme mali TBC s Wotlkom naraz, lebo rozdelenie komunit etc. a aktualne mame v podstate styri dlc: vanilla (ktora je tiez rozdelena), wotlk/cata, retail a pandy :D je fajn co som zachytil, ze postava sa potom da transfernut do noveho DLC…ale neviem no, pandy boli fajn, ale nevidim to velmi ruzovo z mojej strany.
od: JaVa
pro: Jitrnicka
17.05. 18:05
Pouzivam to na expeni altu, jde to fakt rychle a moznost michat spells z ostatnich class je vitany refresh :)
od: JaVa
pro: JaVa
17.05. 18:13
Jo a taky na sbirani vsech tech super mop transmogu pro monka :)
od: BaĐgęR
pro: Jitrnicka
22.05. 19:24
Baví mě to, pro casual hraní dobrý
od: Jitrnicka
pro: BaĐgęR
27.05. 18:49
Jj, je to hodne fun. Doufam ze tenhle koncept budou pravidelne recyklovat i s jinyma expanzema. Co me trochu stve je, ze bronz slouzi jak k nakupu transmogu, tak i k vylepsovani gearu:-/

od: JaVa
pro: all
14.05. 09:29
Tak jsem po letech (naposledy jsem hrál začátek BFA) oprášil wowko, včera dolevelil lvl 70 a jsem teda docela zmatenej :D No všechno super, jen mám teď bordel v tom v jakém pořadí dělat post kampaň story a ještě v tom, co všechno za ikony mi to najednou začalo vyskakovat na mapě (co to jsou kurva dreamsurges a time rifty??). No, nějak se asi prokoušu příběhem, na nějaký progress už teď seru a v následujícím Panda Remixu si vylevelím alty.

Ale jinak hodnotím pozitivně, baví mě to a těším se na TWW :D Tam už si ten content budu snad ukrajovat postupně, ať nezažiju návrat na konci expanze, kde je na sebe navrstvených tisíc možností.
od: Alibaba
pro: JaVa
14.05. 09:45
Já už na to mrdám. Poslední 4 xpacky jsem u toho vydržel vždycky jenom první content release. Nemůžu to hrát jinak než na mythic levelu, nemám na lamy nervy. Ale to je fakt lognout se většinu týdne aspoň na pár hodin pushovat klíče, aby člověk maxoval gear + 2-3 dny raid night a to už je naprosto nereálné.
od: nuclear74
pro: JaVa
14.05. 09:49
taky jsem se chtel podivat a presne to, co pises, me odrazuje.
dragonflight je asi prvni datac, kterej jsem ani nekoupil ani nehral. tak jsem ho chtel zazit, nez prestane byt aktualni. ale zatim to furt odkladam. jednak nemam moc casu a druhak se mne do toho vlastne vubec nechce, pze imho budu ztracenej. uz jen z to, ze jsem z wowka vypad a asi tri roky v te hre ani nebyl:D
od: Nightmare
pro: nuclear74
14.05. 10:24
Dragonflight je fakt skvelej,ale nejsem schopnej ho hrat dost pravidelne abych si to uzil :/ a casual wow me nebavi
od: JaVa
pro: Alibaba
14.05. 12:45
+all

No já právě hraju dost pomalu (pár hodin týdně), takže to mám možná tak do konce expanze, než to proběhnu a na nějaký push raidů nebo m+ už čas prostě není. Ale já nikdy nebyl žádný HC hráč, já byl vždy spíš přes ty mounty a transmogy :)) filthy casual

Jinak tento týden začíná MoP Remix, kdy bude k dispozici MoP expanze se současnýma classama + twistem v podobě nějakých socketů se schopnostmi z jiných postav + zrychlený XP gain. Ideálně na expení altů před TWW...
od: panta
pro: JaVa
14.05. 18:22
Me DF baví docela dost teda. Nenutí mě to dělat baziliardu píčovin, abych mohl jet m+ka. Raidy se někdy složej, někdy ne, jsem v casual guildě. S1 jsme si odběhli jen normal, S2+S3 jsme si AOTC udělali a pak už nikdy nešli a S4 raidy nechodíme vůbec...ale baví mě se učit všechny možný classy, každou seasonu tankuju s jinejma dvouma classama a baví mě to...m+ má svoje chyby, ale furt to pro mě osobně je asi nejlepší gamemode, co v mmo znam.

Příběhově je DF takovej plytkej holt, je to balancing datáč, kde jsem ani nečekal nějaký dramatický věci. Je to ale solidně odvyprávěný a nic vyloženě nemlátí do huby. V čem je DF naprosto vyjímečnej jsou sidequesty a drobný quest chainy po světě...ty jsou udělaný většinou naprosto skvěle a bavěj mě asi víc, než hlavní storyline :)

Plus jak jsem zmiňoval...absence nutnosti neustále grindit nějaký píčoviny jak kokot, aby člověk nebyl pozadu a mohl dělat endgame...je prostě absolutní bomba.

od: BroER
pro: all
03.05. 15:21
Nechce nekdo pred koncem sezony dat Malphas rota seanci?
od: Cobra
pro: BroER
04.05. 02:07
No já klidně ale nejdřív musím vylvlovat aspoň jednu postavu hahaha 🤣

od: BroER
pro: all
05.03. 19:41
Dnes gauntlet v D4. Tak zatim s Druidem na 133. miste.
od: LukKe
pro: BroER
07.03. 18:42
mno, ja budu muset respecnout na arc lash zjevne a zmenit celej build, abych se jako sorcka dostal na leaderboard vubec.. skoda, ze buildy nejdou ukladat jako wardrobe
od: Cobra
pro: LukKe
07.03. 21:10
Neblázni mají s tou herní sérii jen 20+let historii vývoje a zkušenosti to po nich nemůžeš chtít :D
(A když píšu 20+ tak to bude spíš skoro 30 ne?)
od: Vilda
pro: BroER
08.03. 07:49
není to v podstatě challenge rift z D3?

:)
od: panta
pro: Vilda
08.03. 09:24
Tady tušim nemáš pevně danou classu a gear akorát, ale jinak je to ono, jo :D
od: LukKe
pro: BroER
13.03. 00:08
mno, ja si dal opet svych 320k na seal of worthy a to mi staci asi :)) ten gauntlet je bohuzel vymysleny uplne kokotsky.. maxovat shrine buff duration a optimalizovat shrine trasy je trochu gej..

odskocil jsem si k lilith a technicky ji asi 3x zabil.. akorat sem pokazdy umrel na ty souls, kdyz mela 0 hp, protoze musim pockat asi pul hodiny, nez dojedou vsechny ty naskriptovany picoviny fightu nez finalne umre :)) to je fakt nesmysl
od: BroER
pro: LukKe
13.03. 01:47
no... hlavne se objevilo asi 1000x exploitu. Tohle nema smysl moc brat vazne.
od: BroER
pro: BroER
13.03. 02:12
Tak jsem tomu dal jeden run. Nahodnel jsem to posekal. Dostal 300k a Seal of Worthy a asi zase na tyden klid, no. :D
od: LukKe
pro: BroER
13.03. 15:03
mno, ja vim jen o tom, ze to nedropne ext. buffy po startu, takze muzes vzit artillery shrine treba venku a bezet s tim... jinak snad nic
od: BroER
pro: LukKe
13.03. 18:29
Je toho víc. Jako největší bullshit, co se řešil na twitchi u Roba, je nějakej způsob jak si vlézt do dungeonu, nespustit timer, nalurovat bosse i moby ke dveřím a pak ty vrata otevřít. Před otevřením dveří naštěstí nepadaj z potvor body, ale i tak slušná díra.
od: Cobra
pro: BroER
13.03. 20:40
No jak říkám je to malá nezávislá firma to po nich nemůžeme chtít :D
od: Vilda
pro: Cobra
14.03. 11:25
To jsou fakt sráči tyvole :D
od: BroER
pro: Vilda
14.03. 16:21
indie developer.

jako, fakt nechápu, že furt není žádný PTR. Prej snad v S4 bude.
od: panta
pro: BroER
14.03. 18:07
Já teda postupně spíš mam pocit, že PTR je obecně hrozně špatná věc, protože ti ze hry uplně zmizí jakejkoliv faktor překvapení. Každej pochcanej youtuber a streamer se živí děláním guidů na všechno, co vyjde za 3 měsíce jako.

Spíš by si indie developer měl zaplatit dobrej testing a nasrat. Delegovat tohle ven je za mě hovadina.

Nehledě na to jako sorry, ale to, že si můžeš do leaderboard dungeonu přinýst outdoor buffy je kurva základní shit, kterej musí odhalit po pěti minutách interního testingu...pochopim, že interní testing neobjeví různý glitch bugy skrz zeď a podobně, ale od toho je bugfixing po releasu, kde prostě je dev v pohotovosti...naprostá většina těhle glitch bugů, který ti z interního testingu nemaj jak vylýzt jsou opravitelný během pěti minut jako :)
od: Vilda
pro: panta
15.03. 07:29
No právě, uplně základní elementární věci. Nehledě na to, prostě gauntlet v d4 nasrat a rozmazat, nevím, v arpg chci prostě něco jiného. Uplně stejná vec jako s challenge riftama v D3, který me neuveritelne srali a delal jsem je jenom kvuli bedynce s materialem a mnohdy ani to ne, protoze ty buildy co tam byly - byly snad z randomizeru. Nebo endgame rifty v D3 - fishing pro správnej layout a správny moby a pak aby jsi dostal jeste pylony - hovno.
od: panta
pro: Vilda
15.03. 08:43
Mě ta idea nepřijde v zásadě špatná, je dost lidí, který leaderboardy maj rádi, tak proč ne žejo :) Spíš jde o to provedení a hlavně teda časování. Sorryjako, ale pustit leaderboard gauntlet po půlce sezony je uplnej nesmysl :D

od: Cobra
pro: all
22.01. 00:11
Neni tu nekdo dost op na to aby me boostnul na uber lilith nez skonci sezona ? :D
Nemel sem na hrani dost casu na to abych to zvladl sam, zkouseli jsme to pred par dny s Broerem ale jak ji v pohode solne tak ve 2 uz to neni tak easy jak ma vic hp a tak + nam to docela lagovalo nevim jestli vubec tim ze jsme byly 2 nebo crossplay ps5+pc
od: postal
pro: Cobra
22.01. 12:32
No mužem to zkusit, mám na sorcce build na Abattoir, ale už jsem to dlouho nehrál, protože AoZ je úplně o ničem
od: BroER
pro: Cobra
22.01. 13:39
muze za to ten crossplay btw. ty lagy jsou strasny
od: Cobra
pro: postal
23.01. 10:19
Nakonec jsem dodělal jinou část season journey tak už mi chybí asi spíš ten AoZ než Lilith, ale v AoZ mě zabili úplně obyc trash mobove na 1 hit :D
od: postal
pro: Cobra
23.01. 11:03
Jo, to už tak bývá. Jestli neprojdeš NM na 100, tak do AoZ vůbec nelez
od: Cobra
pro: postal
23.01. 16:17
Nedal bys jeden aoz run ? :D
od: postal
pro: Cobra
23.01. 16:59
Postal#1496
od: LukKe
pro: postal
04.02. 15:55
Tahle sezóna je už celkem ok, jen rozjel shards sorcku a teď 70, pak zkusím meta blizzard, až budu mít ten aspect... Ale dokonce mi padly při lvl ování použitelné uniques pro build a zvířátko je cool
od: LukKe
pro: LukKe
18.02. 13:55
mno, echo of lilith je skutecne retardovany vymysl :)) muzu u ni stat a nic mi v podstate nedela a pak me oneshotne desyncnutymi wave of spikes, ktere jsem ani po 20 pokusech nepochopil, kam kdy mam uhnout, protoze ma asi 4 ruzne verze a kdyz uz se vyhnu nejak, tak me oneshotne stejne seshora, kdyz nekam dopadne :))

sem se musel uz zasmat a vratim se asi k vaultum.. vsechny ostatni bossy sem dal na prvni pokus, jen malphase na druhej, pac me oneshotl taky nejekaou cirkularkou s fire pillarem, ale tam se s tim da aspon nejak pracovat
od: Cobra
pro: LukKe
18.02. 14:50
My to pak jeli že jsme zapinali imunitu nebo aspoň já :D - jeden blood míst vydržel na wave I na přistání ale pak nás to stejně nějak divné oneshotovalo při odpadávání části platformy věcmi které nejsou vidět jak má všechno stejnou barvu lol 😂
+ Byl podle mě celkově trochu problém v crossplay nebo jim lagovaly servery, aspoň pár týdnů předtím s broerem to bylo fakt strašný a říkal že když tam šel sám tak to nelagovslo, s postalem to už bylo lepší ale pořád mám přišlo že nás občas zabilo něco z čeho jsme půl vteřiny předtím uhnuli ...
od: LukKe
pro: Cobra
18.02. 16:13
no, to je druha vec, s tim bordelem, co je na zemi, jeste jako blizz sorcka, v podstate nevidim, co se deje chvilema a staci pul vteriny a gg.. flame shield/freeze jsem daval taky.. ale treba me to zabil presne s aktivaci shieldu, nebo kdyz dojel, i kdyz to vypadalo, ze se nic nedeje :)) dmnc, a to sem mel max resisty, max armor a 12k hp...

se nedivim, ze lidi ten fight hejti, pac ty oneshoty mechaniky jsou uplne stupidni.. kdyby to bralo treba 90% hp nebo tam teda byla jedna ta mechanika, ktera by byla nejak slusne telegrafovana... i uber diablo v PD2 byl lepsi v tomhle.. toho jsem dal na HC dokonce, tak nejsem zadny noob :))
od: Cobra
pro: LukKe
18.02. 18:09
No já musím říct že snaha třeba na té Lilith s klukama tady odsud mi slušně sáhla na sebevědomí/hodnocení toho jestli ještě umím hrát haha 😂 respektive v tom srovnání s tím jak jsem to kdysi dávno/ještě před pár lety těžce dával ve wowku i dalších hrách 😅 a teď jak sem byl neschopný
Utěšoval sem se že je to tím že jsou teď.v Blizzardu dementi a je to strašné unbalanced když s jedním buildem dáváš za 1-100k (op crit s unique neckem občas 300k) a někdo jiný s jiným buildem za 3.000.000.000 dmg ale jistý si tim nejsem :D
od: LukKe
pro: Cobra
18.02. 18:55
ja sem dal 2 roky zpet tohle na HC:
https://www.youtube.com/watch?v=F-cuy3g0FRc

coz mi prijde, ze je technicky tezsi fight, ale ty mechaniky jsou proste zvladnutelne postrehem a pripravou, neni tam zadny bullshit, i kdyz je to custom made mod - a tbh lip nadesignovany fight s tim, co meli za moznosti, od tech lidi nez blizz :)) celkem mi busilo srdce tedy
od: postal
pro: LukKe
18.02. 19:22
Jo, taky jsem to moc nechápal ty spike vlny. Ve 2 s Cobrou a AoZ buildem už jsem ji neutavil hned na začátku a museli jsme si chvíli zaprogressovat. Ty mechaniky jsou těžce BS, ale myslím si, že tak půl hodiny navíc a dali bysme ji. Akorát jsme to jeli na poslední chváli a kvůli patchi nás to pak už vykoplo. Fun bylo, že jsem pak šel se psem na pívo a venku jsem si uvědomil, že jsem měl v aktuálím AoZ buildu nakliknutý Glass cannon jen 2/5 .. dát si to na max, tak jsme tam toho taky mohli dost přeskočit :)
od: Cobra
pro: LukKe
18.02. 21:52
Jo no i Indie devove to umí líp nebo Blizzard v diablu 3 zejo - tam tě taky diablo na inferno nebo torment nebo které bylo dřív a které později one shotoval občas že se člověk vztekal ale vyhnout se tomu dalo všemu aspoň jako ranged
Nebo teda obecně mi přijde že byly v D3 snad skoro všechny boss fighty tak nějak lepší
A jak jsme řešili s broerem - to ze nemůžeme si opakovat kampanove bosse nebo kampaň obecně v D4 je úplně nehorázná donebevolajici píčovina .....
Resp mužem ale jen jednou za char a musíš jít kampaň celou postupně od začátku do konce bez možnosti whisperu a seasonal questu což je úplně k ničemu žejo...
od: ms.garrett
pro: Cobra
19.02. 16:40
Tam není žádnej adventure mód jako byl ve trojce?
od: Cobra
pro: ms.garrett
19.02. 17:49
Já teď nevím co přesně myslíš už si to nepamatuju ale v D4 nejdřív když más první char musíš dohrát kampaň aby se ti otevřeli "late game/season" věci a když pak děláš další char tak ti zůstanou teleporty a máš možnost tam už při zakládání vybrat skip kampaně - ale když ji skipnes tak už nemůžeš žádného bosse z ní jít ani žádný quest dělat a když ji neskipnes tak zase nemáš přístup k těm season a "bounties" a dalším věcem co jsou po kampaní
Takže jako varianta zapnout si věci po kampaní a zároveň moct dobrovolně jet kampaň paralelně tam úplně chybí a je to extra dementní
od: Cobra
pro: ms.garrett
19.02. 17:49
Asi jedině Ochcat že joinnes partu někoho kdo jede kampaň a půjdeš to s ním no
od: ms.garrett
pro: Cobra
19.02. 20:13
To je demence. Ve trojce jsi právě mohl expit/farmit v tom adventure módu. Měl jsi odemčené všechny teleporty a bose jsi mohl farmit do zblbnutí.
od: Nightmare
pro: ms.garrett
19.02. 20:33
tady uzt toho bosse nemuzes zabit podruhy,nejhorsi rozhodnuti ever. U jednoho bosse co se opakuje z dvojky sem ani nevidel vsechny ability protoze jsme byli v parte a lehl do par vterin :(
od: LukKe
pro: Nightmare
27.02. 23:59
zajimave, tenhle princip mi tedy vubec nevadil.. je tu dost jinych bossu na farmeni.. a urpimne si skoro zadnyho stejne nepamatuju krome Andy trochu

od: Cobra
pro: all
17.02. 14:48
Diablo 4 do gamepassu - tak to si ho možná konečně zaplatím a zahraju diablo I na PC ne jen na konzoli s vymrdaným ovládáním :D

od: Grahf
pro: all
03.11. 20:54
Takže Cataclysm classic a retail rovno tri nové expanzie, meh. Chcel som classic+ a reštart, tak možno o 10 rokov.
od: BroER
pro: Grahf
03.11. 21:11
Ten emo trailer :)))
od: panta
pro: BroER
03.11. 21:14
I AM NOT THE SAME, AFTER WHAT I HAVE SEEN

Bitch please...to je jak kdyby se WoW svět přestěhoval do švédska nebo nevim co. Jestli nepřestane whinovat neustále, tak se z něj stane nejhorší postava wowka v historii pro mě.
od: ms.garrett
pro: Grahf
03.11. 22:00
lol kokoti udělají classic catáč? Vždyť to už si můžeš zahrát skoro beze změn na retailu. Impuls classicu, potažmo tbc, wotlk byl v tom, že to byl návrat do starého světa-zón, které příchodem cataclysma přestaly existovat.
Chceš classic+? Pojď na Turtle-wow. Teďka spustili fresh pvp eu realm. 4k hráčů v peaku online.
od: ms.garrett
pro: ms.garrett
03.11. 22:06
“ Dobrou zprávou je, že vývojáři z Blizzardu si vzali k srdci zpětnou vazbu z WoW: Classic a podle toho na klasické verzi Cataclysm pracují. Opět nepůjde jen o přenesení původní verze expanze”
Takže co soudruzi vymyslí... nechají zase vypnuté battlegroud and dungeon finder, zruší transmog aby to byl ten pravej miléniovej feeling? Běž se vysrat blizzarde. Tedy Microsofte
od: panta
pro: ms.garrett
03.11. 23:28
Mě se teda dost líbí ten classic- nebo jak tu season of discovery pojmenovat. To mi přijde jako super nápad :)
od: Grahf
pro: ms.garrett
04.11. 10:56
čakám na Epoch
od: nuclear74
pro: BroER
05.11. 10:52
to byl teda nudnej cinematic. na anduinovi si sice vyhrali, ale jinak hrozna nuda.)
od: ms.garrett
pro: ms.garrett
31.12. 20:28
Beru zpět. SoD se mi hodně líbí.

od: maxa
pro: all
18.11. 11:16
Kdyz bych si konecne chtel zkusil vyexpit 60 na classícu, tak by podle vas bylo lepsi pockat na season of discovery nebo zkusit HC? Nebo oboje? :)
od: tore
pro: maxa
18.11. 12:29
Hc je dost hard:) jestli ti jde vylozene o to mit 60 tak bych volil jinou hru.
Zazitek je to ale perfektni.
od: maxa
pro: tore
18.11. 14:04
Nejde mi o to mit 60, ale o ten zazitek pri expeni, protoze classic jsem minul :)

Zacal jsem az s tbc a to jeste na neofi serveru, takze pulka questu nefungovala a tak.
od: tore
pro: maxa
18.11. 16:29
Tak na to je hc super, ze vsech wow variant co jsem hral tak nejlepsi feeling:)

Uvidis ale jak budes mentalne zvladat smrti, drzim palce at nejsou:)
od: Alibaba
pro: maxa
19.11. 12:04
Tak to bych počkal na discovery. Fakt že tam budou xp capy znamená, že budeš mít hodně času kompletně prozkoumat všechny zóny, i takové, které jsou v hc no-no a v classicu bys nima třeba jen proletěl. A pravděpodobně budeš mít i čas rozjet víc postav najednou. Jo bude to "trochu" jiná hra, ale imo být součástí toho populačního boomu bude stát za to. Classic a HC na nějakou dobu pravděpodobně umře, záleží jak se bude SoD dařit.
od: tore
pro: Alibaba
19.11. 17:00
V Hc taky vesmes vse prochazis dost pomalu a na dren. Plus equip a ruzne dalsi veci a consumables maji mnohem vetsi vahu.
od: tore
pro: Alibaba
19.11. 17:03
Je otazka jestli kdyz si chce poradne uzit classic je SoD to prave:D uz z podstaty veci je to nova alterace a ne “ten” classic. Pocet active hracu je ale ofc legitimni otazka. Ja bych ted treba radsi hral Hc, ale guilda uz vicemene hibernuje a ceka na SoD launch.
Starcraft, Hearthstone (a vše ostatní od Blizzardu)
Vytvořeno26. prosince 2015 18:49
AutorLukKe