místnost: Nostalgie - Pokec o starších hrách

od: noximo
pro: all
04.10. 14:18

od: Martianno
pro: all
04.08. 23:26
od: vyrida
pro: Martianno
05.08. 00:34
já podle hry co se hraje. Trespasser zmršili, muj lp ma vic zhlednutí a vetsi uspech nez ten jejich paskvil :)
od: Gandalf
pro: Martianno
05.08. 01:14
teď o tom někde zakládal ripper thread, takže se to tu aktivně řeší :)
od: angelripper
pro: Gandalf
05.08. 01:18
výkřiky :)
od: DJK
pro: vyrida
05.08. 08:51
Tvle když hráli JA2 tak jsem taky málem rozsekal monitor jakej je dobrovský lamer
od: angelripper
pro: DJK
05.08. 08:55
pořád lepší, než když se rozhodne hrát fps... naštěstí to už většinou zastane olejník :)
od: DJK
pro: angelripper
05.08. 09:55
No nevim, v JA2 si to může všechno v klidu naplánovat a stejně to úplně posral, to v životě nemoch dohrát... plus nenávidím jeho angličtinu, to bych si propich uši
od: zero
pro: DJK
06.08. 16:40
hrat asi neumi ale me fakt neprijde tak strasnej, snad mi i v tech cechach prijde jako nejrozumnejsi herni novinar ("?bejvalej?")

mozna jednookej mezi slepejma ...
od: DJK
pro: zero
06.08. 16:52
tak to bude subjektivni, jak ti je sympatickej a jak se s nim dokazes ztotoznit... ja se s nim neshodnu prakticky na nicem co vyklada, tak je to pro me dost tezky ho mit rad :)
od: DJK
pro: zero
06.08. 16:53
na druhou stranu Olejnik je super!
od: Richmond
pro: zero
06.08. 17:25
a proc by musel umet hrat kazdou hru? kvuli tomu asi lidi neprispivali bych rekl. pro ne je dulezitejsi, ze nekdo dela neco podobnyho, neco se dozvi a neni tu uplne suchoparny (aspon me to tak prijde)
od: Juric
pro: DJK
06.08. 23:15
Těžce nedávám jeho vtipy nebo "humor" jak ho podává celkově
od: Destroyer
pro: Martianno
24.08. 15:11
se jako ti dva vysrali na tiscali? :D jsem kdysi sledoval
od: JaVa
pro: Destroyer
25.08. 12:32
naopak, tiscali se vysralo na ně, nebyli dost ziskový :D
od: Gandalf
pro: JaVa
26.08. 14:09
"nebyli dost ziskový"

https://www.patreon.com/retronationcz

good move, tiscali!

od: Juric
pro: all
12.08. 16:00

od: Richmond
pro: all
11.08. 12:56
Ultima 2 pokořena. Grind na entou...Vyšponoval jsem postavu na 52.level kvůli tomu. Nejobtížnější pro mě bylo z adventurního hlediska přijít na to, jak se dostat k raketoplánu a pak přistání na planetách. Tam se totiž zmáčkně klávesa pro přistání a najednou začne pod obrázem raketky scrollovat velkou rychlosté povrch planety a bezpečné přistání je možné pouze na čtverečky s trávou. Děs :) Ovšem skok hyperprostorem, pohyb na orbitách, jako měl to Garriot udělané zajímavě. Na druhou stranu, vůbec mi nepasoval ten setting na planentu Zemi s 5 různámi časovými údobími, do který je možné se teleportovat časovými branami. Asi to bude nejhorší díl Ultimy (i když Akalabeth byl ještě horší), takže teĎ už přede mnou jen světlé zítřky! :)

od: dew
pro: all
16.07. 22:53
trosku okrajova zalezitost, ale linguica prave dokoncil a uploadnul high-res rescan toho tezce ujeteho doom komiksu z pulky devadesatych let. bez nadsazky je puvodni scan tehle velmi limitovane pitominy duvod, proc dneska mame remake dooma v tom stylu, v jakem je. ten puvodni scan linguica uploadnul nekdy kolem 2003. :))

https://www.doomworld.com/10years/doomcomic/comic.php
od: Iggy
pro: dew
17.07. 07:48
lol to je hrozný. :D
od: Mleako
pro: dew
17.07. 10:32
Whuzzat?!:)) Je to celkem zábavný, takovej krvavější Lobo styl.
od: dew
pro: Iggy
17.07. 10:55
"rip & tear" pochazi prave z tohohle komiksu btw, bez toho predchoziho scanu by to dneska nebyl meme :))
od: mojžo
pro: dew
18.07. 07:20
Za mňa ano :)

od: Jeelwert
pro: all
06.07. 00:19
Konečně jsem si po letech zahrál Stalkera Shadow of Chernobyl a je to naprosto skvělá hra, nečekal jsem, že mě ještě dnes něco tak chytne. Hru jsem si natáhnul (30-40 hodin?) a udělal spousty vedlejších questů a taky se flákál po zóně, hledal artefakty a skrýše, střílel havět a nepřátele, no prostě paráda. Je to pěkně pozvolný, ale zároveň intenzivní a pořád se něco děje. Spousta pasáží nebo misí je výbornejch, konec dost tuhej. Některý zbraně bylo fakt radost používat. Skvělej příběh a grafika pořád slušná. Jen se to trochu buguje - občas nějaká vedlejší mise nebo mapa v PDA a jiný drobný technický problémy. Jinak ale nemám co vytknout - 9/10.

Hrál jsem vanillu a asi bych si to zahrál znovu s nějakými mody - doporučí někdo? Taky jsem vzal celej balíček, takže rozhodně pujdů i do Clear Sky a CoP.
od: Vlada
pro: Jeelwert
06.07. 01:16
Mody mozna tak pro obnoveni obsahu, ktery byl ze hry vyskrtnuty a nemas k nemu pristup, i kdyz se ve hre nachazi, pripadne nejake mody na zbrane pro lepsi ucinek a presnost, ale to je vec vkusu.
Clear Sky je podle me dost mrdka, ale Call of Pripyat je dobry.
od: bigfutus
pro: Jeelwert
06.07. 07:49
Vela modov z toho robi hardcore survival picoviny, ja som si na opakovane hranie radsej daval male mody ako neznicitelne zbrane, no time limit na questy, zvysena nosnost, absolute nature a structures, no headbob a weather overhauled (meni pocasie a v svieteni je kua rozdiel). V SoC je zaklad sa naucit nequicksaveovat, pouzivat normalny save, moze to rozmrdat casom hru.
Sa chystal uz dlhu dobu skusit OGSE mod, ale neni casu.

CS by som pretrpel asi s Complete modom, je to ajtak zabugovana srajda.

CoP je krasne hratelny len s vizualnymi modmi, takze si ich tam mozes dat uz pri prvom hrani, cize Atmosfear a Absolute nature 4.
Skusal som Stalker Anomaly a je to dobre, aj ked tam nacpali zbytocne mrte vela veci do inventara.

A potom mozes skusit Lost Alphu, aj ked to rozhodne neni Stalker co mohol byt, tak tam je to ok.
od: myny
pro: Jeelwert
06.07. 23:10
Původního Stalkera jsem hrál taky bez modů a šlo to, když si zvykneš na nelogickou účinnost zbraní a zásahové zóny. Clear Sky se snad vanilla ani pořádně hrát nedá, byl tam rozsypaný systém boje o teritoria, taková parodie na GTA San Andreas. S modem, co tuhle kravinu zrušil a zvýšil účinnost zbraní nebylo Clear Sky vůbec špatný. A v CoP už se vykašlali na přehnané ambice a udělali konečně pořádnou střílečku v částečně otevřeném světě. Každopádně tě čeká hodně hodin zábavy :-)
od: Vlada
pro: myny
07.07. 06:55
Me u zbrani asi vic iritovala nizka presnost. Tak moc ze jsem si prislusne soubory editoval sam :) Jo a pak strasne otravny byl soustavny respawn nepratel na nekterych mistech, na to jsem myslim nejaky mod mel, ale jinak jsem to taky moc nemodoval, teda az na ten obnoveny obsah.
Clear Sky bez boje o uzemi asi solidni byt muze, to mi na nem vadilo bezkonkurencne nejvic (a vsudypritomne bugy, ze vsech tri her je podle me CS bezkonkurencne nejzabugovanejsi), ale kdyz jsem se na to vysral, tak myslim zadny takovy mod jeste nebyl. Popravde mam to na gogu (z nejakeho bundlu, samotne bych to nekoupil), tak to mozna nekdy zkusim.
CoP mi prijde takovy nejvyzralejsi, jakoby vyvojari konecne prisli na to co funguje a co ne a nezkouseli blbosti.
od: bigfutus
pro: Vlada
07.07. 07:08
Mna presnost v CS a CoP neiritovala, lebo som si zbrane vytunil na presnost :D
od: Jeelwert
pro: Vlada
07.07. 12:18
+all: díky za tipy

Mě slabý zbraně ze začátku bavily a nepřesnost vcelku taky, ve střední části hry mi to pak s těmi útočnými puškami přišlo ok (hrál jsem ale na normální obtížnost). Postupně jsem se naučil mířit jenom na hlavy. Jenom poslední misi v elektrárně jsem dost trpěl, jak měli všichni exoskeletony a silný zbraně, tak jsem umřel fakt hodněkrát (i když jsem měl taky exoskeleton) a sejvoval co chvíli, abych se k tomu konci vůbec dostal.

Zbraň se mi rozbila jen jednou, ty jsem hlídal, spíš mě štvalo to zasekávání, bez něj bych se asi obešel. Určitě no time limit na questy bych taky bral, některý failneš hlavně proto, že vrátit se pro odměnu znamená cestovat přes půl zóny, což se mi někdy chtělo, ale později už moc ne. Taky bych si odemknul vozidla. No a něco na tu lepší atmosféru :)
od: bigfutus
pro: Jeelwert
07.07. 19:49
Vozidla maju otrasnu fyziku a teren neni na to vobec usposobeny, vo vysledku strata casu
od: Vlada
pro: Jeelwert
10.07. 02:04
Jj, vozidla jsou des, na to se radsi vybodni. A zasekavani zbrani ve hrach je mor, ktery me irituje vzdycky, popravde jsem po tech letech zapomel, ze to ve stalkerech bylo :)
od: bigfutus
pro: Jeelwert
14.07. 16:30
Rusaci nemaju problem, Open Xray prerabka s coopom

https://youtu.be/V2hZfk30qi0

od: bigfutus
pro: all
10.05. 10:04
od: angelripper
pro: bigfutus
10.05. 10:13
viz výkřiky. koupil jsem to včera na steamu, dneska mi přišel kupon na 50% off jako majiteli one unit whole blood, lol.
od: bigfutus
pro: angelripper
10.05. 18:33
Nj, tiez teraz pozeram ze tam je uz nejaka zlava. Na gogu tam v tych par recenziach srali pomaly Maggi kocky, az mi to bolo podozrive, tak ci to stoji za to.
od: angelripper
pro: bigfutus
10.05. 18:42
no, je to prostě furt blood, takže nejlepší fps ever :) žádný revoluční změny nečekej, ale osobně to považuju za klad, technicky všechno funguje úplně skvěle.
od: bigfutus
pro: angelripper
10.05. 18:52
Ja som tusim Blood nehral v ziadnom porte ala BloodXL, takze sa dost tesim. Snad sa pustia aj do Blood 2, na Lith tech hry mam slabost.
od: bigfutus
pro: bigfutus
13.05. 08:41
od: dew
pro: bigfutus
15.05. 10:17
pokud vim, xl engine hry jsou recreation porty, ne source porty. oproti tomu kex je engine ve smyslu frameworku pro source porty, hlavni role je poskytnuti vlastniho moderniho rendereru. blood museli reverse engineerovat, protoze samotny zdrojak je nedostupny nekde ve sklepe jace halla, atari ho nema. btw behem prace na bloodu night dive najalo uz pateho cloveka z doom komunity, heh.
od: angelripper
pro: bigfutus
15.05. 11:29
tyjo, mody asi vynechám, zatím jsem dohrál první epizodu, kterou jsem nerozumně rozjel na well done obtížnost, což se zvrhlo v šílenej save/load spamming - level design je skvělej, ale rozmístění nepřátel je dost zákeřný, zvlášť hitscan kultisti s bleskovýma reakcema umí dost potrápit. druhou epizodu jsem začal na střední obtížnost a je to zase moc lehký, meh... remaster přidává možnost nastavit obtížnost individuálně, tak si s tím zkusím pohrát.
od: dew
pro: angelripper
15.05. 12:23
Btw pry zitra vyjde hotfix, protoze kvuli bugu v detekci kolizi nejde zmacknout nektere switche, tak nevim jak to ovlivni tvuj playthrough. :)

In other news, Romero oznamil ze uz zacli rozesilat ty sberatelske edice Sigilu. A Buckethead zacal prodavat soundtrack. :)
od: angelripper
pro: dew
16.05. 09:26
jojo, čet jsem o tom, ale týká se to tuším pátý nebo šestý epizody, kam ještě zdaleka nesměřuju :) ale vtipnej bug byl i na začátku druhý epizody, akorát teda reverzní - v originále bylo potřeba zmáčknout tlačítko, aby se zvedla hladina vody, nicméně v remasteru byla nějak špatně nastavená fyzika, takže stačilo z vody prostě vyskočit i bez tlačítka... no říkal jsem si, že si ten level pamatuju nějak delší :)) ale jinak technický bugy neregistruju a hraje se to krásně.

no vidíš, já ještě nečet ani ten článek na shacknews, přitom ho mám v práci otevřenej už asi měsíc, tak to zkusím dohnat :) nebylo tam nějaký zpoždění právě ve výrobě těch fyzickejch kopií? pár dní nazpátek jsem to někde zahlídnul.
od: dew
pro: angelripper
16.05. 11:45
jj, ten puvodni unorovy termin byla velka sprosta lez, k planovanemu datu jeste romero nemel dodelane dve mapy a jeste tri tydny jsme ladili. :)) ale od toho konce brezna uz to zacalo byt prokleti merche... hlavne ty sosky romerovy hlavy, pac to delal jeden clovek rucne kus po kusu. :)

ad bugfixing... mluvil jsem o druhem hotfixu, ten prvni byl... extenzivni :)
https://www.youtube.com/watch?v=oFUPNlfWiYg
od: bigfutus
pro: angelripper
16.05. 12:31
Ty vole, som sa najprv tesil ze tam je CD hudba a teraz mi uz leze hrozne na nervy :D
od: angelripper
pro: bigfutus
16.05. 23:37
jojo, po chvíli jsem to taky přepnul na originál midi :))
od: angelripper
pro: bigfutus
06.06. 22:24
https://steamcommunity.com/profiles/76561198023076987/stats/1010750/achievements/

huhuhuhuh... ehm. jak jsem psal, je to furt výborný, podle mě nejlepší build engine hra, nicméně poslední dvě epizody (který nebyly součastí originální hry) bych s klidem vynechal - cryptic passage kvalitativně dost pokulhává a post mortem je vyloženě sadistická záležitost i na střední obtížnost.
od: bigfutus
pro: angelripper
16.06. 21:54
https://www.gog.com/u/Leprask/game/1374469660

Tie vyssie obtiaznosti mi teda hodne kazili zabavu. Hlavne zmrdi modri :) Tak uz nech vyjde Ion Maiden, ma to viac laka jak kdejaka 4K ultra AAA picovina
od: Mr. M
pro: bigfutus
16.06. 23:24
This profile's section is private
Leprask's current privacy settings limit visibility of their activity
od: dew
pro: bigfutus
17.06. 14:09
pokud vim, tak ion maiden je tedka pozdrzene, protoze na ne zautocili pravnici iron maiden s cease&desist za porusovani intelektualniho vlastnictvi. a ne, ted si nijak nedelam srandu.
od: Mleako
pro: dew
17.06. 14:47
Četl jsem o tom a přijde mi to naprosto absurdní. Vždycky jsem je považoval za takovou ok kapelu, která podobný věci nemá zapotřebí, ale očividně jsou to stejní vychcánci jako Lars Ulrich.

od: dew
pro: all
31.05. 12:03
https://www.romerogames.ie/si6il

romero zpristupnil sigil k volnemu stahovani
od: panta
pro: dew
31.05. 12:56
To je hezky :)

Taky je hezky, že jsem si právě objednal to tričko :D Dík.
od: Mleako
pro: panta
03.06. 09:13
Originál Doom na disketách za 15k euro. To asi v prasátku nenajdu :) A soundtrack je od Bucketheada. Jsem si u toho traileru říkal, že je mi ta kytara nějaká povědomá.
od: Gandalf
pro: Mleako
03.06. 15:36
ty jo, cool, jsem nevěděl, je to dokonce na spotify :)

https://open.spotify.com/album/67nw0A0ACzNIlsvIz5RzoG?si=zrcqw0jtTzKLrUwAstXOpQ
od: dew
pro: Gandalf
04.06. 10:47
ten patrolman track je neskutecne cool.. kdyz jsem romerovi pochvalil vyber, tak me zahrnul linkama jeho oblibenych bucketheadovych tracku.. je docela fanboy :))
od: Gandalf
pro: dew
05.06. 13:31
vsadim se, že mezi nima byl peppers ghost
od: Mleako
pro: Gandalf
05.06. 13:42
To mi připomíná, že od Decoding The Tomb Of Bansheebot jsem žádný novější album neslyšel. Takže mi zbývá naposlouchat asi jen 270 alb z té Pike série :D
od: dew
pro: Gandalf
07.06. 17:39
od: Gandalf
pro: dew
07.06. 21:39
huh. weird
od: dew
pro: Gandalf
07.06. 23:42
hele tohle je vyber, kdyz jsem mu rekl, ze od bucketheada mam rad population override.. asi kdybych rekl, ze mam rad nejake to guitar wank porno, tak da jiny vyber :))

od: Richmond
pro: all
15.12. 20:20
Protoze se blizi vanocni dovolena, nainstaloval jsem si svo vysnenou hru. Po instalaci z Gogu downgradoval zvukovku na Adlib, protoze to, co tam je implicitne nastavene fakt neni na dlouhej poslech. No a pak vytahl ze skrine emerickou edici, protoze je potreba nastudovat prislusne dokumenty :)
http://richmond.cr.sweb.cz/uu2.JPG
(samozrejme v krabici je toho mnohem vic, ale tohle je esencialni)
od: Martianno
pro: Richmond
15.12. 20:44
tvl.. ty dungeony mě osobně strašně nebavěj, ale baví mě tvoje nadšení.. Chci rozhodně deník!
od: Richmond
pro: Martianno
15.12. 22:20
denik bude az u Wizardry 4 :) Tohle je mainstremovka, k tomu neni moc co psat.
od: zila
pro: Richmond
16.12. 21:53
Tož enjoy:)
od: Richmond
pro: Richmond
02.06. 10:59
Po 5 mesicich dohrano. Nejobtiznejsi cRPG, co jsem kdy hral o parnik. Bez navodu masakr, neustale prochazeni natipanych obrazovek a hledani voditek. A ten zaver v lokacich, kdy autori snad jedli houbicky. Pro me asi nej cRPG vsech dob.

od: Richmond
pro: all
29.05. 19:26
https://www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=VWEfmPgaqpE
Pripravovana adventura ve stylu prvni Laury Bow aneb Long live text parsers and EGA! (koupim hned, jak vyjde) :)
Nostalgie - Pokec o starších hrách
Vytvořeno26. prosince 2015 22:44
AutorBroER
ModerátorRichmond