místnost: Nostalgie - Pokec o starších hrách

od: Richmond
pro: all
20.12. 21:00
Nevím, jestli to sem vůbec dávat...ale vyšlo nové Labůžo. Řekl bych se do nostalgie docela hodí.
https://www.youtube.com/watch?v=ZFixof3aVyo
od: vrennatic
pro: Richmond
20.12. 21:52
To jsi mozna prehnane skromny, tvoje pribehy ze sveta Wizardry se skvele cetly, tak verim, ze se tve povidani o strarych RPG bude stejne dobre poslouchat :). Jen skoda, ze to neni ciste jako audio na nejakem podcastovem agregatu, ale cas si na to udelam i tak :).
od: Martianno
pro: Richmond
20.12. 21:55
Hehe ten Cerv to taky vydava jednou za rok. Ale hned si to pustim, jak bude cas..
od: Richmond
pro: vrennatic
20.12. 21:59
Diky :) Jo podcasty by souběžně s videem byly super, to bych si taky přál. I když tahle verze Labůža zrovna by možná byla malinko ochuzená, protože přeci jen tam je představená fůra krabic :)
od: angelripper
pro: Richmond
21.12. 03:01
tyjo, nejsi nějak nemorálně mladej? očekával jsem, že si budeš hůlkou přišlapávat plnovous :)
od: Richmond
pro: angelripper
21.12. 08:48
pojdme si ten věk vyměnit! :)
od: zila
pro: Richmond
21.12. 12:23
Ty jsi v labůžu? Jestli jo tak jednak gratulace a jednak se bojím na to podívat, protože pak budu vědět, jak vypadáš:)
od: dew
pro: Richmond
21.12. 13:39
ha, super, to si budu muset pustit, az se na to budu moct soustredit :))
od: djneo
pro: Richmond
21.12. 13:46
Ty celebrita. *thumb up*
Niekedy si to pozriem vecer kedze to ma 2 hodiny :)
od: zila
pro: Richmond
12.01. 17:09
Jedu si konečbě to tvoje labůžo a celkem jsem se namotal. Váš entuziasmus je nakažlivý. Začal jsem plánovat, že bych si dal po nocích Might&Magic X, protože jsem dostal hroznou chuť na nějaký dungeon crawler. Pokud to teda spadá do vaší definice:)
od: angelripper
pro: zila
12.01. 17:14
heh, M&M X prej mám koupenej a dokonce jsem ho pět hodin hrál... oook.
od: zila
pro: angelripper
12.01. 17:16
Mě překvapilo, že furt stojí 25 EUR, což je celkem dost na hru z roku 2014.
od: zila
pro: Richmond
12.01. 20:37
Tak...už sosám Might & Magic X. A můžeš za to ty. A červ. A ten třetí borec.
od: Jay Zak
pro: zila
12.01. 20:54
podávej zprávy
od: $tr@nger
pro: zila
12.01. 21:02
Tak to je dobrá náhoda, mě Labůžo taky navnadilo a rozehrál jsem nechvalně známý MMIX, což byl díl, který jsem podle ohlasů nejdřív raději vynechal (hrál jsem 6-8 a 10... nevím, jestli se někdy dostanu do stavu, že bych rozehrál řekněme 4+5, strašně mě to láká, ale nemůžu se nějak dostat přes to ovládání). Když jsem překonal počáteční rozpaky (hrál jsem to na NTB a pak na PC, na každém jsem řešil jinou sadu problémů, a to to byla ta opatchovaná verze z GOG), v jádru to pořád připomíná původní díly a má to to jejich kouzlo. Bohužel je to ale v dost ohledech zjednodušený, ke konci už nic nepředstavovalo výzvu, příběh je hloupý (u MM jsem příběh nikdy moc neřešil, ale tady to bije do očí) a grafika na můj vkus zestárla z těch dílů, co jsem hrál, snad nejhůř. Přece jen mě to ale docela chytlo a nevadilo mi tomu leccos odpustit. Tak snad Tě bude bavit X, ta byla dobrá.
od: Richmond
pro: zila
12.01. 21:05
MM10 je dobrej díl.
@$tr@nger : napiš pak dojmy, tenhle díl mě teprve čeká
od: $tr@nger
pro: Richmond
12.01. 21:12
To už byly moje dojmy po dohrání. :) Když si za to sedneš s vědomím, že je to objektivně špatná hra, ale chceš tomu dát šanci, je dost možný, že tě to po nějaké době chytne, jako mě. Ale doporučit Ti to přímo nemůžu, abys mě neproklel - jakmile by do toho člověk šel s nějakým vyšším očekáváním, tak bude dost pravděpodobně zklamaný. :)
od: Richmond
pro: $tr@nger
12.01. 21:19
aha, já pochopill žes to rozehrál a pak ten zbytek už se týká 4+5 :) ale ted když to čtu podruhý, tak je to jasný. No s tímhle postojem, že jako očekávám to nejhorší, jsem už pár odehrál a nakonec to dopadlo často dobře.
od: Vlada
pro: $tr@nger
13.01. 19:04
Tak devitka vypadala otresne uz kdyz vysla :) Lidi drzkovali, ze recykluji porad stejny stolety 2D engine, tak se preslo na 3D a dopadlo to takhle :) Kazdopadne znacna cast negativnich ohlasu se opirala prave o vizual a o bugy. Jinak to byla celkem fajn hra. A ze na konci neni nic challenge je snad celkem normalni ne? Osobne to tak preferuju u vsech her. Jinak mi teda nic zjednoduseny neprislo (oproti 6/7/8), ale uz je to dlouho co jsem ji hral.

Desitku jsem zkousel, ale ten prechod na kroky me sral (plynuti casu primo vazany na kroky me iritovalo obzvlast), tak jsem to smaznul.
od: zila
pro: Vlada
14.01. 08:21
Vidíš, a to mi zrovna přijde fajn.

Jinak jsem po pár hodinách dospěl k názoru, že asi bude nutné začít o znova. Baví mě to, hratelnost fajn, crawler feeling taky, v dungeonech to dokonce pořád vypadá i celkem hezky. K čemu mám výtku jsou souboje. Tahové jsou pro mě ideální, ale moc nevím, proč jsou všechny postavy jakoby v jedná řadě vedle sebe, takže není možné dát dopředu melee postavy a střelce zašít dozadu. Lučišník je tím pádem úplně k prdu (což mě teda sere, protože ranger s lukem je pro mě základ), protože dává na krátkou vzdálenost, tj. 90% soubojů, jen polovinu damage. A zatím nevím, jak chránit kouzelníka. Někteří enemáci ho posvačí na ránu-dvě když na to přijde, což samozřejmě takhle nejde. Musím si na tohle téma něco načíst.
od: $tr@nger
pro: Vlada
14.01. 10:36
Pokud jde o ten balanc na konci, tak u těch předchozích dílů byl aspoň overpowered jen jeden aspekt hry, typicky magie. Tady i když jsem se cíleně omezil jen na melee souboj, tak jsem neměl větší problém s 99% obsahu hry. Když vezmu MM6-8, tam ses ze začátku kvůli omezené maně a nabídce kouzel na začátku spoléhal spíš na své bijce a jak se Ti otevíraly jednotlivé možnosti magie, tak ses postupně stával silnějším a otevíralo to řekněme trochu jinou rovinu hratelnosti. Tady jsem mohl víceméně celou dobu spoléhat na stejnou taktiku, což bylo škoda. Nepotřeboval jsem ani buffy od priesta. Při povýšení na mága jsem dostal prý nějaké overpowered kouzlo, ale já ho za celou dobu nevyzkoušel, nepotřeboval jsem ho. Vystačil jsem si s těmi základními, které jsem měl k dispozici už na začátku. Jen jsem se časem díky regeneraci MP nemusel vůbec omezovat. Ta regenerace HP a MP tady byla mimochodem nesmyslně rychlá a taky asi přispěla k té triviální obtížnosti ke konci.

Co bylo zjednodušené - absence alchymie. Absence jídla - možnost odpočívat víceméně kdekoliv bez omezení. Absence nějakého velkého questu napříč celým kontinentem jako byly předtím třeba obelisky. Zjednodušený systém zbraní. Jako jednotlivosti by to ani nevadilo, ale dohromady už to docela zamrzí.
od: Jay Zak
pro: Vlada
15.01. 00:20
9tka aspoň vizuální změna, po takové době, ni? ale chápu, že M&M je o něčem jiném

od: noximo
pro: all
10.01. 21:21
Náhodně jsem narazil na review Arx Fatalis:
https://www.youtube.com/watch?v=Valmsq_Ku90

Autor tam zmiňuje, že některé brnění je slyšet cinkat když ho nosíte. Mind Blown, protože já si od vydání té hry ve Score myslel, že jsem zabil slepici a ta mě proklela a přišlo mi to jako geniální detail :D
od: Mr. M
pro: noximo
10.01. 22:11
a hral za maga, takze zadne cinkani.. ale zase system kouzleni kreslenim run byl taky super, no

jenom teda mam na to vzpominky s ponekud vetsim mnozstvim polygonu a to video byla docela facka :)

od: BroER
pro: all
03.12. 02:05
To jsem ve středu před půlnocí dostal geniální nápad a rozjel jsem MechCommander Gold. Teď jsou dvě ráno, mám za sebou první tři mise a povedlo se mi ulovit všechny klíčový mechy (Mad Cat, Hollander II a Uller jen se ztrátou senzorů, yay).

https://imgur.com/a/e34V6QQ

No nic, měl bych jít spát :D
od: zila
pro: BroER
03.12. 08:14
Vybavuju si tu misi, kdy se dal ulovit tuším Atlas mech tím, že jsi hned na začátku dal na určité místo air strike a když si měl štěstí, tak se katapultoval pilot a mech zůstal prakticky nepoškozený. Zkoušel jsem to znovu a znovu.
od: BroER
pro: zila
03.12. 08:16
To je ta třetí, odkud mám Mad Cat :)
od: zila
pro: BroER
03.12. 09:36
E-e....Mad Cat to podle mě na 99,9% nebyl. Byla to taková ta velká těžká kurva s hlavou.
od: Vlada
pro: zila
03.12. 15:23
Timhle zpusobem opravdu muzes ziskat druhy Mad Cat (prvni je u mostu kde ho muzes odbouchnout pomoci zasobniku paliva). Naopak si nevybavuju, ze by se takhle dal ziskat Atlas, i kdyz vyloucit to nemuzu.
od: BroER
pro: Vlada
03.12. 18:29
Ten první Mad Cat lze získat ve třetí misi hned na začátku také. Ze startovní pozice je cca 5 vteřin čas poslat přes most na pravé straně jednoho rychlého mecha (než most zlikviduje air strike). Tam stačí zlikvidovat tank a vylákat Mad Cat (stačí se dostat do dosahu jeho senzorů tím, že mechem dojdeš k dalšímu mostu a pak se rychle vydat na kopec co je severně od Mad Catu. Tam mecha vypnout aby po něm Mad Cat nešel až zastaví (nevidí ho na senzorech). No a pak stačí jeden large air strike a trocha štěstí..

Druhej Mad Cat je mnohem snažší. Tam stačí vypustit hned na začátku probe na waypoint a pak hodit air strike.
od: zila
pro: BroER
05.12. 11:35
No já vám asi budu věřit nakonec. Ale stejně se mi to nějak nezdá:)
od: BroER
pro: BroER
12.12. 04:26
Tak jsem ve fázi, kdy už jedu jen s klanovými mechy, žádné IS nepotřebuju :)
Povedlo se mi ulovit ten další Mad Cat a předtím ještě Vulture. Procházím tou hrou jak nůž máslem, je to boží.

https://imgur.com/tpn8Qge
od: Vlada
pro: BroER
12.12. 20:18
Ja kdyz hral poprve, ani jsem nevedel, ze salvage je nahodny, myslel jsem, ze ziskani prvniho MadCata je proste dany (nektery dalsi mise by bez nej byly neredeny peklo). Takze jsem tu misi prosel poctive z druhe strany (vcetne toho pojebanyho Hollandera) a na konci mel nehoraznou kliku, ze vybuch paliva MadCata na prvni pokus sejmul, ale mech nevybuchnul (trochu jsem zpanikaril a zasobniky odpalil na posledni chvili, takze MadCat nedostal plnou naloz).
Zaroven jsem nevedel, ze se daji zamerovat casti mecha pres numerickou klavesnici - ono to bohuzel pouziva long range kurzor, takze mi nedocvaklo o co jde a pak jsem na to uplne zapomel a celou hru vsechno brute-forcoval pres salvu ER PPC/LRM (loadouty jsou asi jednina vytka kterou k te hre mam - proste nalozis maximum cER PPC, zbytek dorovnas cLRM a je vymalovano).
Z toho ovsem plyne, ze jsem mel minimalni salvage, protoze skoro vsechno vybuchovalo :) Pak jsem nekde ve score vystrachal nejaky typy a triky, nebo navod ci co - a tam se u jedne mise psalo neco ve smyslu "v tehle misi uz byste meli mit nekolik dobrych klanovych mechu jako Vulture.." a ja jakoze wtf, krom MadCata jsem nemel nic :) tak teprve pak jsem zjistil, jak se to se salvagem ma a ze HUD ma tab na salvage, kde ho muzu zkontrolovat behem mise. Kdyby mi ten MadCat predtim nepadnul, nenapadlo by me celou, pomerne obtiznou, misi hrat znova.

No a kdyz jsem pozdeji koupil MC gold a pri te prilezitosti rozehral zakladni hru znovu, poslal jsem (vsechny tri) mechy pres most a celou misi hral obracene :) (vybuch mostu mechy poskodi, ale jde to) Kazdopadne jak jsem mel prvne kliku, tentokrat jsem mel smulu a chtelo to fakt dost pokusu, nez mi ten MadCat padnul a mechum zaroven zustal dostatecny healthbar, aby slo misi dokoncit.
od: BroER
pro: Vlada
13.12. 17:47
Šlušný, já ten most nikdy nepřebíhám s celym squadem, ale jen s jednim commandem. Mad Cat i Vulture jsou stěžejní. Bez nich to musí bejt strašný peklo.
od: BroER
pro: BroER
17.12. 20:36
Tak... https://imgur.com/a/3zy6Vjz
Velké finále. Povedlo se mi ulovit takřka všechny Masakari. :)

od: Jitrnicka
pro: all
14.11. 20:20
Tak jsem zase po letech dohral MM7, Parta Paladin + 3 lucistnici. Nakonec jsem sel cestou svetla (pro Palu mi proste temnota nesedi). Dokoncil jsem to na levelu 57 ale mel jsem dost zkusenosti/penez na level 66. Co mi nakonec na te parte vadilo asi nejvic bylo, ze jsem se nemohl naucit alchymii a tim padem pouzivat sede lektvary:-/.
od: dew
pro: Jitrnicka
14.11. 20:48
ja 7 nikdy nedohral, protoze byla proste strasne podobna 6 a na te jsem propalil stovky hodin. ale 3 lucistnici, to je hodne minmax na masovy spam, mi prijde.. bych aspon jednoho maga bral. :))
od: Jitrnicka
pro: dew
14.11. 20:59
V 7 a 8 jsou oproti 6 celkem vyznamne prekopane skilly a magie (v sestce jsou binarni -> muzes se skill naucit bez omezeni nebo vubec, v 7/8 je expert/master/grandmaster omezeny na zaklade povolani). Mag pripadne klerik by to hodne zjednodusil diky moznosti naucit se magii na GM (u maga napr. town portal behem boje, lloyds beacon, vsechny ty buffy z magie svetla...).
od: Tom Pear
pro: Jitrnicka
15.11. 00:59
Já mám sedmičku nejraději. Nikdy bych nehrál se stejnými povoláními. A nejlepší je stejně mnich. :)
od: dew
pro: Jitrnicka
15.11. 06:39
to mi vysvetlovat nemusis, protoze jsem 7 nejakou dobu hral... ale proste jsem byl priotraveny neskutecne dlouhym grindem sestky, takze jsem to proste pustil. meta jsem mel tou dobou uz podchyceno. :)
od: HY3N4
pro: Jitrnicka
15.11. 07:22
Sedmička je asi lepšia, ale k 6 mám väčší vzťah.. ale celá trilógia 6-8 je fakt hlavne o tom držať v začiatkoch šípku dole a Ačko, ak človek nechce prísť o rozum. Každopádne si niekedy chcem dať čisto melee run a počas neho sa bičovať a soliť si rany, aby som si to poriadne užil. :))
od: Jitrnicka
pro: Tom Pear
15.11. 13:34
Za me asi taky vede sedmicka, na sestce se mi libi velikost toho sveta/dungeonu i celkova delka pribehu (navic to byl muj prvni MM, takze tam funguje nostalgie), ale sedmicka vede prave diky systemu skillu/kouzel/povolani. Osmicku pak imho srazi moznost predelavat si partu, navic mi tam celkem chybi i druhy povysovaci quest (napr. nemoznost naucit se nektera kouzla az do druheho povysovaku ma neco do sebe).
od: Vlada
pro: Jitrnicka
16.11. 15:56
Mam to uplne stejne - sedmicka je nejlepsi, ale sestka ma nostalgicke plus za prvenstvi. Nicmene tak jako dew, jsem sedmicku nedohral, protoze i pres zmeny ve skillech, to furt byla dost nastavovana kase.

od: Richmond
pro: all
17.10. 18:49
Ve čtvrtek to bylo 30 let, co vyšel první díl Monkey Island. Sice jsem hrál jako první jejich hru Loom, ale MI1 jsem hrál hned po něm a bohužel tenkrát jsem musel v návodu řešit urážkové souboje :) Intro, grafika, prostředí, atmosféra...pro mě fundament point-and-click adventur.

Mimochodem, jak jste na to ohledně preferencí Sierra vs. LucasArts?
Za mě asi Sierra, pokud bych si musel vybrat jen jedno jméno.
od: dew
pro: Richmond
17.10. 20:54
lucas arts all the way. nektere sierra hry mam rad, nektere miluju, jine vubec nemusim, ale lucasovky jsou podle me skoro univerzalne lepsi. mi2 je nejlepsi adventura vsech dob. full throttle bylo brilantni odmitnuti ery fmv experimentu, kteremu sierra podlehla.

a lucas arts nikdy nenajali zdiskreditovaneho byvaleho sefa policie los angeles zodpovedneho za rasove nepokoje horsi nez soucasne BLM protesty, aby si hojil ego v nestoudne fasisticke policejni propagande (police quest 4).
od: Vlada
pro: Richmond
17.10. 22:21
Pro me je to Sierra, ale ja od Lucas Arts prakticky nic nehral :)) Vybavuju si Monkey Island a.. hm to je vsechno asi.
od: zila
pro: Richmond
18.10. 18:31
V té době jsem adventury prakticky nehrál, takže nemám názor. Ale Monkey Island jsem zkoušel v té remasterované verzi a moc mě to nechytlo teda. Zase kdo ví jak vtipné mi to nepřišlo a ty urážkové souboje byly vyloženě otravné. Nicméně uznávám, že hodnotit to s takovým časovým odstupem dnešní optikou asi není úplně fér:)
od: Oneiros
pro: zila
18.10. 19:01
no tak pokud te nebavil ten humor, tak to holt neni hra pro tebe
jinak se musim podivat, co vubec za hry vsechno delala sierra lol
od: noximo
pro: Oneiros
20.10. 22:39
od: Oneiros
pro: noximo
20.10. 22:49
Dík, jsem na to zapomněl. Kazdopadne po projetí toho můžu říct, že LucasArts u mě vede
od: djneo
pro: Richmond
21.10. 08:32
Vsetky dobre monkey islandy (cize prve 3) som hral niekolkokrat a mam ich kupene aj na steame, aj na gogu :) u mna vedie lucasarts.
sierra pobavila tiez, ale LA ma pobavila vzdy viac s loomom, indiana jonesami, maniac mansion

od: Richmond
pro: all
20.10. 16:55
Wow.. Emperor of the Fading Suns na Gogu, to by mě nikdy nenapadlo, že po tomhle sáhnou!

od: Iggy
pro: all
10.09. 10:35
od: vrennatic
pro: Iggy
10.09. 10:45
Taky tak
od: dew
pro: Iggy
10.09. 11:16
100%, obviňují mě z googlení. :))
od: Zom
pro: Iggy
10.09. 11:21
80.. hry, ktere nikdy nevysly, opravdu nepoznam :)
od: dew
pro: Zom
10.09. 11:42
ja o tom kdysi cetl, trknul me ten nazev
od: Oneiros
pro: Iggy
10.09. 11:45
taky 80%
od: angelripper
pro: Iggy
10.09. 11:47
100%, easy :) zaváhal jsem jenom u předposlední otázky, ale jinak ani nebylo potřeba číst text... já věděl, že to opakovaný čtení score v devadesátkách jednou přinese svoje ovoce!
od: DJK
pro: Iggy
10.09. 12:45
60%... to jsem si teda veril vic
od: nithril
pro: Iggy
10.09. 14:50
60%, ale jiste jsem vedel tak 6, zbytek byly spis dobre tipy.
od: noximo
pro: Iggy
10.09. 15:16
85% - hodně tipování, ale jen jednou jsem se netrefil.

A o jedné z těch her jsem četl super článek: https://www.pcgamer.com/saturday-crapshoot-harvester/
od: Black.Tulip
pro: Iggy
10.09. 15:39
45 %, věděl jsem 2
od: vrennatic
pro: noximo
10.09. 18:47
Ja si na Harvester vybavuju recenzi ze Score, to uz i Anastasov tam psal, ze je to prilis brutalni :).
od: Richmond
pro: Iggy
10.09. 21:01
75%
od: angelripper
pro: Richmond
10.09. 21:27
moc nový, co? :)
od: Jeelwert
pro: Iggy
10.09. 23:36
40%
od: Petaa
pro: Iggy
11.09. 01:12
80%, neco pres polovinu jsem vedel, zbytek tipovacka
od: Zan
pro: Iggy
11.09. 07:54
65 ale tak pulku jsem tipl jen podle znameho nazvu
od: HY3N4
pro: Iggy
11.09. 10:05
80%
od: DeForest
pro: Iggy
13.09. 19:22
80%, konzolovky nepoznám
od: Grahf
pro: Iggy
13.09. 22:24
80%
od: LukKe
pro: Iggy
14.09. 21:54
80 %
od: Fox.cz
pro: Iggy
18.10. 02:08
100% - asi sem prase, no :)

od: Jeelwert
pro: all
06.07. 00:19
Konečně jsem si po letech zahrál Stalkera Shadow of Chernobyl a je to naprosto skvělá hra, nečekal jsem, že mě ještě dnes něco tak chytne. Hru jsem si natáhnul (30-40 hodin?) a udělal spousty vedlejších questů a taky se flákál po zóně, hledal artefakty a skrýše, střílel havět a nepřátele, no prostě paráda. Je to pěkně pozvolný, ale zároveň intenzivní a pořád se něco děje. Spousta pasáží nebo misí je výbornejch, konec dost tuhej. Některý zbraně bylo fakt radost používat. Skvělej příběh a grafika pořád slušná. Jen se to trochu buguje - občas nějaká vedlejší mise nebo mapa v PDA a jiný drobný technický problémy. Jinak ale nemám co vytknout - 9/10.

Hrál jsem vanillu a asi bych si to zahrál znovu s nějakými mody - doporučí někdo? Taky jsem vzal celej balíček, takže rozhodně pujdů i do Clear Sky a CoP.
od: Vlada
pro: Jeelwert
06.07. 01:16
Mody mozna tak pro obnoveni obsahu, ktery byl ze hry vyskrtnuty a nemas k nemu pristup, i kdyz se ve hre nachazi, pripadne nejake mody na zbrane pro lepsi ucinek a presnost, ale to je vec vkusu.
Clear Sky je podle me dost mrdka, ale Call of Pripyat je dobry.
od: bigfutus
pro: Jeelwert
06.07. 07:49
Vela modov z toho robi hardcore survival picoviny, ja som si na opakovane hranie radsej daval male mody ako neznicitelne zbrane, no time limit na questy, zvysena nosnost, absolute nature a structures, no headbob a weather overhauled (meni pocasie a v svieteni je kua rozdiel). V SoC je zaklad sa naucit nequicksaveovat, pouzivat normalny save, moze to rozmrdat casom hru.
Sa chystal uz dlhu dobu skusit OGSE mod, ale neni casu.

CS by som pretrpel asi s Complete modom, je to ajtak zabugovana srajda.

CoP je krasne hratelny len s vizualnymi modmi, takze si ich tam mozes dat uz pri prvom hrani, cize Atmosfear a Absolute nature 4.
Skusal som Stalker Anomaly a je to dobre, aj ked tam nacpali zbytocne mrte vela veci do inventara.

A potom mozes skusit Lost Alphu, aj ked to rozhodne neni Stalker co mohol byt, tak tam je to ok.
od: myny
pro: Jeelwert
06.07. 23:10
Původního Stalkera jsem hrál taky bez modů a šlo to, když si zvykneš na nelogickou účinnost zbraní a zásahové zóny. Clear Sky se snad vanilla ani pořádně hrát nedá, byl tam rozsypaný systém boje o teritoria, taková parodie na GTA San Andreas. S modem, co tuhle kravinu zrušil a zvýšil účinnost zbraní nebylo Clear Sky vůbec špatný. A v CoP už se vykašlali na přehnané ambice a udělali konečně pořádnou střílečku v částečně otevřeném světě. Každopádně tě čeká hodně hodin zábavy :-)
od: Vlada
pro: myny
07.07. 06:55
Me u zbrani asi vic iritovala nizka presnost. Tak moc ze jsem si prislusne soubory editoval sam :) Jo a pak strasne otravny byl soustavny respawn nepratel na nekterych mistech, na to jsem myslim nejaky mod mel, ale jinak jsem to taky moc nemodoval, teda az na ten obnoveny obsah.
Clear Sky bez boje o uzemi asi solidni byt muze, to mi na nem vadilo bezkonkurencne nejvic (a vsudypritomne bugy, ze vsech tri her je podle me CS bezkonkurencne nejzabugovanejsi), ale kdyz jsem se na to vysral, tak myslim zadny takovy mod jeste nebyl. Popravde mam to na gogu (z nejakeho bundlu, samotne bych to nekoupil), tak to mozna nekdy zkusim.
CoP mi prijde takovy nejvyzralejsi, jakoby vyvojari konecne prisli na to co funguje a co ne a nezkouseli blbosti.
od: bigfutus
pro: Vlada
07.07. 07:08
Mna presnost v CS a CoP neiritovala, lebo som si zbrane vytunil na presnost :D
od: Jeelwert
pro: Vlada
07.07. 12:18
+all: díky za tipy

Mě slabý zbraně ze začátku bavily a nepřesnost vcelku taky, ve střední části hry mi to pak s těmi útočnými puškami přišlo ok (hrál jsem ale na normální obtížnost). Postupně jsem se naučil mířit jenom na hlavy. Jenom poslední misi v elektrárně jsem dost trpěl, jak měli všichni exoskeletony a silný zbraně, tak jsem umřel fakt hodněkrát (i když jsem měl taky exoskeleton) a sejvoval co chvíli, abych se k tomu konci vůbec dostal.

Zbraň se mi rozbila jen jednou, ty jsem hlídal, spíš mě štvalo to zasekávání, bez něj bych se asi obešel. Určitě no time limit na questy bych taky bral, některý failneš hlavně proto, že vrátit se pro odměnu znamená cestovat přes půl zóny, což se mi někdy chtělo, ale později už moc ne. Taky bych si odemknul vozidla. No a něco na tu lepší atmosféru :)
od: bigfutus
pro: Jeelwert
07.07. 19:49
Vozidla maju otrasnu fyziku a teren neni na to vobec usposobeny, vo vysledku strata casu
od: Vlada
pro: Jeelwert
10.07. 02:04
Jj, vozidla jsou des, na to se radsi vybodni. A zasekavani zbrani ve hrach je mor, ktery me irituje vzdycky, popravde jsem po tech letech zapomel, ze to ve stalkerech bylo :)
od: bigfutus
pro: Jeelwert
14.07. 16:30
Rusaci nemaju problem, Open Xray prerabka s coopom

https://youtu.be/V2hZfk30qi0
od: Jeelwert
pro: bigfutus
21.05. 18:01
Jedu teď Call of Pripyat a je to boží.
od: zila
pro: Jeelwert
22.05. 08:40
Vůbec sem o tom nepiš jako. Miluju tuhle trilogii a dost mě sere, že už nemá pokračování. Přitom je to naprosto jedinečný kousek a za nový díl by spousta lidí dala prsty na nohou:)
od: bigfutus
pro: zila
22.05. 12:48
https://twitter.com/stalker_thegame/status/1242085646694600704?s=20
Staci len dufat ze to nebude Epic gay store exkluzivita
od: noximo
pro: bigfutus
22.05. 13:12
Co by bylo špatného na tom kdyby byla?
od: zila
pro: bigfutus
22.05. 14:12
Tomuhle uvěřím, až to uvidím. A spíš bych se bál, aby to zas nebyl nějaký supercool multiplayer shit.
od: bigfutus
pro: noximo
22.05. 19:03
Na Epicu nic nekupujem
od: ms.garrett
pro: Jeelwert
11.06. 10:19
Hrál jsem to bez módů a jako ano, líbilo. Obzvlášť prolézání různých podzemí a opuštěných průmyslových objektů přeplněné mutanty, bylo hodně atmosferické.
Hodně mě v té době zlobila přesnost a prapodivná účinnost zbraní a malá výdrž ochranných obleků. A to i na poměry her, kde musíš equip opravovat.
Čím mě ovšem jednička zklamala, byla finální lokace. Hra mě nějakým časovým limitem nutila dostat co nejdříve do útrob elektrárny a neměl jsem vůbec čas se pokochat jejím bezprostředním okolím, kam se od havárie podívala jen hrstka lidí.
od: zila
pro: ms.garrett
11.06. 14:39
Závěr je shit, no. A nezrobíš nic.
od: ms.garrett
pro: zila
14.06. 08:49
Ale třeba pasáž, kdy jsi šel vypnout ten vypalovač mozků, kdy obraz chytnul okrový nádech a měl si vizuální a zvukové halucinace byl mezi top atmosferickýma zážitkama.
od: bigfutus
pro: ms.garrett
14.06. 12:02
Tam bolo super ako sa pomaly vytesnoval zvuk a silneli hlasy.
od: Jeelwert
pro: zila
20.06. 13:15
Venku chčije, malej je u babičky, mám po kupě bandu a jdeme na Pripyat.
od: Jeelwert
pro: Jeelwert
28.09. 00:03
takže fakt dobrý, 9,5/10...nakonec asi rozjedu i to Clear Sky...než vyjde dvojka ;)
od: zila
pro: Jeelwert
29.09. 08:32
Clear Sky je v klidu. Vůbec nerozumím těm hejtům.

od: bigfutus
pro: all
26.09. 10:15
https://twitter.com/GOGcom/status/1309477819261620225

Akurat na GoGu tam pisu ludia o lazy portoch. Co neni problem vyskusat, ich hry su na torrentoch prakticky hned.
A mozem svoje origo placky priklincovat na stenu.
od: Richmond
pro: bigfutus
26.09. 10:48
ty Castlevanie i Contra lákají, ale tipuju, že bych stejně žádnou nedokončil, když mám problém i s Titus Foxem :)
od: Mr. M
pro: bigfutus
26.09. 11:13
nech kua konecne urobia porty MGS3 a 4 a mozem po sto rokoch konecne nadviazat na MGS2 :D

od: renus
pro: all
07.09. 18:36
od: vrennatic
pro: renus
07.09. 19:26
Trochu kontextu k tomu, proc ted asi tech videi s tehotenskymi testy uvidime vic:
(ano, zas je to namrdane na twitteru v 50 prispevcich, why not)

https://twitter.com/Foone/status/1301712615958179841
Nostalgie - Pokec o starších hrách
Vytvořeno26. prosince 2015 22:44
AutorBroER
ModerátorRichmond