místnost: CYkliSTYka

26.11. 13:49
Ak by vas to niekoho zaujimalo, Amazon ma teraz dobru cenu na Garmin cyklo GPS:
26.11. 13:50
ja som zobral jeden sebe a dalsi dam fotrovi pod stromcek :)

Je tam aj Fenix 6 Pro za 400e, tomu sa mi ale podarilo odolat a uchranit penazenku :D
26.11. 14:13
já mám už třetím rokem Edge 130 a v zimě je výdrž baterky katastrofální, přestože to má černobílý displej, podsvícení mám vypnuté a nemám nic připojeného přes bluetooth... navíc naprosto nepochopitelné je, že stav baterie na displeji nevidím přesně na procenta (pouze graficky - pět segmentů, které postupně zhasínají) - a taky tam není žádné varování, že baterie bude brzy vybitá

would not buy again
26.11. 14:57
Co pozeram na nete, tak pri Edge 130 pisu 15h vydrz, pri 530 20h (40h v battery saver mode), tak by to snad malo byt v pohode. Ja mam od Garminu Vivoactive 4 hodinky a s tymi som velmi spokojny.
27.11. 08:57
Udávaná výdrž je pěkná, ale v zimě mi to zdechne po 2-3 hodinách.

22.11. 11:56
Tak co Slováci, co píše místní tisk? Doporučuji rychle promítnout, link není tak vtipný :)

17.11. 14:36
pokud máte doma malé batole, není problém
17.11. 18:02
co tam bylo?
pro: nuclear74
17.11. 19:05
asi se nedivím :)) rigoberto uran jel klasiky a kole a kiddo měl na hrudníku zavěšenýho jako supermana, takže bylo jako horizontálně břichem dolů
18.11. 09:16
mě tam spíš pobavily komentáře

- Am I the only one who finds that dangerous?
- No, he really shouldn't be riding that Cannondale
18.11. 09:57
:D

26.10. 11:18
Jezdíte ještě na kole? Já byl v neděli 63km, dalo se, ale už to chce dobrý oblečení a dle situace ubrat, přidat. Ale zase si nenechám ujít ty barvy podzimu, přeci ;-) Pěšky toho tolik nestihnu, pofotit, kochat se.
26.10. 11:23
Hehe já byl v sobotu, při cestě do kopce jsem si říkal, že to je overkill a měl jsem si vzít lehkou bundu. Při cestě z kopce mi mrzla palice (měl jsem lehčí multifunkční šátek) a solidně jsem trpěl, pak jsem pořádně nemohl ohnout prsty na levé ruce a to jsem měl dlouhé rukavice :)). Plus na kopci mrholilo trochu, dole už jen místy malinko pršelo. Je to kumšt to dobře vymyslet.
26.10. 11:40
Já teda už na ebiku, teďka, právě kvůli tomu, že se do kopce neupecu, když jsem více oblečený, ale i tak...jedu hlavně Eco režim, abych taky něco spálil, zabral. Dolů je to už horší, ale tak čepice, šátek na krk, solidní rukavice, bunda a dá se ;) samozřejmě na nohách spodní thermo přilnavý,,pudlikacky'' jak říkám a na vrch slabší sustaky, aby to neprofouklo. Silnější ponožky a kotníkové boty, už to chce též. A i v rychlostech kolem 55-60 km/h z kopce, jsem kupodivu nezmrznul, ale chtělo to pak rozproudit krev, na rovince, mírný kopec nahoru :) bez pomoci asistence. Příště zkusím Gravel, či mtb celopero, normální kolo, tak jsem zvědav ;)
07.11. 10:11
Chodím skoro každý deň, jasneže
08.11. 09:27
Já už teda to zabalil, naposledy minulá sobota, ale vyrazím až napadne sníh :) teda tady jen po lese, na silnicích jen nejnutnější cesta do lesa, mám to pár stovek metrů, naštěstí. Tak zatím 2-3x týdne rotoped, abych nezvlcel a chodím aspoň 1x týdne, 10-15km a nastoupam vždy 500m+- výškových, svižným krokem. Na zimu, nasadím plášť s hroty, dopředu, osvědčilo se ;) Možná bych mohl i dozadu. Na ebiku, jinak bych to tady moc neuslapal v tom sněhu, v kopcích...i tak je problém někdy a spíše tlacim, kolikrát...
08.11. 09:34
minulý víkend jsem překročil metu 15 000 km za letošek, oslavil jsem to Pradědem, akorát tam fučelo tak, že jsem se skoro nemohl rozjet z kopce dolů :) a do práce jezdím furt, naposledy jsem si to vyžral ve čtvrtek, kdy mě komplet prochcalo ráno i odpoledne, ale bylo aspoň relativně teplo, tak se to ještě dalo přežít
08.11. 11:22
Já ani nevím, kolik mám celkem najeto, střídám různý kola, ikdyz bych mohl spočítat s GPS ky. Tu od loňského září, vždy pouštím a přendavam z kola na kolo...krom výjezdu na nákupy atd.. pro něco etc. Ale víc jak 2500-3000km, to nebude...
od: Jay Zak
08.11. 11:22
zajímavé, u tebe bych si představil spíš kabriolet
08.11. 11:37
to jsem letos nenajel ani autem:D
08.11. 12:05
Byl jsem poslední 3 dny na kole jako vždycky, do kopce v pohodě, ale z kopce už to začíná být nepříjemný a ještě když je do toho déšť, tak se divím, že nejsem nachlazenej nebo něco :)
09.11. 10:16
Jj, já se taky divím a hlavně jsem si teďka dával výšlap na Ještěd, už asi teďka po třetí, vždy v pátek a nahoru jsem se byl durch, spoceny a tam kolem nuly a vichr, taky to moc příjemný nebylo :p jen v dlouhým triku a na něm krátký, funkční. Čepici slabší, rukavice a slabá bunda a víc jsem sebou neměl...nohy teda jsem měl v teple, kvůli kolenům, na které už musím dávat pozor. Asi už solidní imunita, otužilost ;-) i doma, v práci, kde je 19-20, tak vždy krátký triko, všichni kolem, většina mikiny, montérkovy bundy...heh :) pod 18st. Teda když sedím, už taky snesu aspoň vestu...
09.11. 10:18
...ještě teda šátek na krk, nosivam, aspoň nějaký slabší...to chce.
pro: Jay Zak
12.11. 07:05
Pohyb simtě.
Chcem byť pekný.
12.11. 07:56
Ano, tak to má být! ;) Hlavně něco dělat, nezakrnet, nezlenivet... člověk se i cítí líp, než když se jen válí.
13.11. 21:08
Dnes som zmrzol ako chuj, ale tak... 30 minút po poli je lepšie ako nič, povedz ty
13.11. 22:38
Jo! Ovšem ;) Já dneska pauza, včera jsem taky vymrznul, cestou dolů z Ještědu, masakr! Já vul to rozjížděl až na 65km/h, v jednu chvíli, nedalo mě to. Prsty na rukou, málem odpadli, rukavice nestihaly :p Jinak ok, oblečen jsem byl solidně.
13.11. 22:40
:))) sjezdy jsou hoznej mor v těchhle dnech no, radši jsem dneska jen plus minus po rovině, když už má bejt zítra trochu teplejc a můžu si to vynahradit
14.11. 07:59
Jo, nad 30km/h, je to už nepříjemný...já to teďka kompenzují doma na rotopedu, ikdyz to mě moc nebaví, ale 2x týdně na 1h, to vydržím ;) a pak chůzí, svižnou, do zdejších kopců, to je slušný trénink, ještě k tomu beru trekingové hůlky, dobrý trénink i středu těla a rukou ;) občas pocvicim doma klasicky kliky, dřepy, s jednorucky a cítím se ve formě už vcelku ;) ale už se těším na zimní vyjížďky s ebikem, ve sněhu a na běžky!
15.11. 09:38
já měl ve čtvrtek na Ještědu takovou mlhu, že by byla totální sebevražda jet rychleji než 20 km/h... jsem neviděl ani kde jsou svodidla :))
15.11. 10:44
Jo! Čtvrtek jsem šel nahoru, téměř po sjezdovce, došel jsem na Jestedku a výše se mě ani v tom nechtělo :) zpět opět po sjezdovce, trochu jinudy, bloudil jsem s celkovou, nebylo vidět snad ani na 10m :-)
Ty se tu nějak častěji objevujes, nebo to bylo po dlouhé době? Že by jsme se střetli, někdy, nebo tak něco ;)
15.11. 10:46
,,celovkou'' mazec to byl, atmosféra, už trochu scary i na moje poměry :p a to chodím celkem často za tmy, nebo jezdím na kole...v lesích tady.
15.11. 10:55
Pátek suprova inverze! Rychle jsem vyjel odpoledne na ebiku a stihl asi ještě půl hodiny slunko a tu nádheru ;-) Už sem to teda dával do jedné místnosti, ale ne všichni tam mají vstup, heslo..tak se i tady můžu pochlubit :P
15.11. 11:04
pracuju už rok a půl v Hrádku, v Liberci mám pronajatý byt, ale bývám tu spíš jenom přes týden, veškerou cyklistiku mám spojenou s cestami do práce a hlavně z práce, kdy to občas beru přes nějaký ten kopec :)

a taky za 2 týdny končím a vracím se zpátky do Třince... v práci toho mám dost, víkendy zabité, s tím střetnutím jedině že bychom si domluvili některý den sraz s čelovkama na Ještědu, jinak to nevidím :))
15.11. 11:19
Aha. Tak já taky už toho za světla moc nestíhám v týdnu...ale já sem blázen do svítilen, mám solidní zbirku a i rád právě vyrážím do tmy, občas, návraty teďka už taky za tmy, tak se nějaký světlo hodí ;) Tak problém nemám, se tam třeba v 17-20h hodinu, objevit, záleží na tobě, no :) já to mám 3,5km vzdušnou čarou, na Ještěd.

06.11. 12:38
Why hadn't I been vaccinated before? Because I have always felt strong, I have been among people who had COVID and nothing had ever happened to me. I was an idiot, and I have taken a good beating.

nuff said
12.11. 11:09

největší winy WVA budou prodány jako NFT, připravte si statisíce :))... na nft trhu je kvůli bullrunu bearmarket, takže to může být i fiasko, kdo ví

28.10. 10:57

už asi chápu, proč se australani různě ani nezúčastnili světových soutěží... tam ty covid pravidla jsou jinej level no, zlatá ČR
28.10. 13:54
At si to tam resi jak chteji. V Australii je tolik veci, co te muzou zabit na kazdem kroku, od pavouku pres hady po pozary, az bych cekal, ze se nebudou covidu tolik bat. Ale ted vazne - je to stejne jedno, protoze v roce 2022 zamrzne peklo:

28.10. 14:04
28.10. 14:07
Ted jsem to sem sel taky postnout, doufam, ze nebudou do pristi sezony menit sponzora, at jim cely rok muzu rikat Team BDSM a smat se u toho sam pro sebe
28.10. 16:51
:))) no fakt by mě zajímalo, co se tam děje, ale musí to být ve vedení, páč jinak bych ten zdroj vyhodil
28.10. 17:48
Tak zatim to jsou vsechno jen rumors, ale zjevne je vedeni tymu dosti pedantske a to si zejmena jezdec s vysledky, o ktereho projevi zajem nekde jinde, pochopitelne nenecha libit a klidne zdrhne jeste pred vyprsenim kontraktu. Spinave pradlo se venku moc nepere, protoze zjevne cykliste podepisuji NDA, ktere jim to znemoznuji. Neco naznacuji zde:

"In more recent times, stories of Michael Storer being kicked off the training camp in the summer of 2020 for buying shampoo from a shop came out as well as Søren Kragh Andersen being refused when he asked for his saddle height to be changed."

25.10. 19:47
25.10. 19:55
Chad Haga jde po dlouhych letech taky pryc, v tom tymu musi byt neco uplne postavene na hlavu

20.10. 15:38
Štyby jooo další rok
20.10. 17:59
Styby na Hrad, uz ted muzem sazet, jakou klasiku vyhraje, zejo
21.10. 00:06
Snad tam ještě něco vyšvihne no, celkem mu to letos šlo, i v blbý sezóně ovlivněný operací.

Also tak jako křižák prchl do Gazpromu, tak prchají největší hvězdy Qhubeky, Campanaerts do Lotta Soudal a Nizzolo do Israelu. Řekl bych pro Israel dobrej kauf, tam mají celkem nadějný tým.
21.10. 00:17
Oba nakupy jsou imho win pro tymy, jednak asi jezdci z upadajiciho tymu, kteri na posledni chvili shaneji angazma, nebudou moc debatovat o penezich, jednak jsou porad oba dva kvalitni zavodnici. Campenaerts mozna uz neni tak dobry casovkar, ale letos byl vyborny v unicich a mozna muze byt i dobry engine v pelotonu, treba pri korigovani sprinterskych etap na GT pro Ewana. Nizzolo taky jeste ma spurterske nohy. Myslim, ze jejich angazma je adekvatni.
21.10. 00:20
Campanaerts se přebudoval na obstojnýho jezdce jednorázovek a etap, bohužel by potřeboval trochu větší kick, ale sezónu měl vydařenou rozhodně no.
21.10. 00:50
BTW premyslim nad tim, zda nas ceka jeste nejake prekvapeni v ramci transferu a zda se mi, ze jeste nebyl podepsany Geraint Thomas, coz? Verim tomu, ze nakonec mu Ineos prodlouzi smlouvu, protoze narozdil od lonska se letos v nakupech drzel zpatky, ale kdyby nahodou...

12.10. 16:08
Tak rady cyklistu koncicich po letosni sezone rozsiri i Petr Vakoc. Kudos, ze se po te brutalni treninkove srazce s nakladakem vubec vratil do profi pelotonu a diky za vykony:

12.10. 16:16
Hmmm to jsem vůbec nečekal. Je to borec a hodně štěstí no... Aspoň měl hezkou poslední sezónu se žluťákem v týmu.
12.10. 17:18
Ja myslim, ze se neztrati, rozhodne patri mezi bystre sportovce, ma rozjety nejaky startup s vyzivovymi produkty, stihl udelat i nejake dily sportovniho podcastu, kdyz nebyla sezona...rekl bych, ze o nem v souvislosti s cyklistikou a sportem obecne jeste uslysime :).
15.10. 10:54
Kreuziger ohlásil konec, ale tady už jsem si beztak myslel, že už se s tím počítalo :)). Díky a nazdar. Damn, dva Češi málem pódium na GT a nevidím nikoho, kdo je nahradí. Jakože Leo -ještě nekončím kvantová fyzika König-.
15.10. 12:23
Jj, v Gazpromu vysledky matne, ze by tam delal silnicniho kapitana, se taky moc rict neda, tak asi nebyl duvod, aby spolu jezdec i stal nadale spolupracovaly. Kazdopadne koncit karieru s vedomim, ze jsem historicky nejvyse postavenym Cechem v GC na Grand Tour a taky nejvyse postavenym v cili silnicniho zavodu MS, nebude az takove dilema :).

S Cechy ve svetovem pelotonu je to otazka, podle me nema ceska cyklistika nouzi o talentovane juniory, ale nejak se nedari ten prechod do vyssich kategorii. Uvidime, co treba bratri Vackove - starsi v juniorech konuroval Evenepoelovi a letos uz jezdil za Qhubeku ve WT, mladsi jezdil prave taky za Gazprom, vysledky nemeli, ale zas jsem kdesi cetl, ze jim zavreli otce do kriminalu za dluhy a podvody, tak to se asi na pohode zavodnika podepise. Mladi Bittner, Toupalik nebo Kelemen v U23 taky nevypadaji spatne, ale prechod do WT maji jeste pred sebou a buhvi, jak to dopadne.
15.10. 12:30
Lol no tak mohl jsem si k tomu precist alespon nejaky clanek, to bych vedel, ze Kreuziger jeste nabidku od Gazpromu na kontrakt mel a ze jde delat DS do Bahrainu :).
15.10. 13:19
Tak věřím že matroš na vítěze etap nebo jednorazovek bychom měli, ale GT je zas jinej level no
15.10. 22:10
dneska na nově (ehm) byla největší zpráva dne, že křižák končí, potěšilo

btw moscon má nějaký trable se srdcem a jde na vyšetření
16.10. 22:10
qhubeka tradičně u konce s dechem a nejsou sponozoři, vini zabú taktéž
16.10. 23:12
Qhubeka mela problemy uz loni, tipuju, ze by po nich WT licenci mohli prevzit Total Energies, jednak se do pristi sezony vrhnou se Saganem a jednak uz Intermarche letos ukazalo, ze ani tymy prvni rok ve WT nemusi byt uplni otloukanci a mohou zanechat stopu, navic Total Energies maji imho vetsi rozpocet, nez IVG.
Vini-Zabu jsou nejprofetovanejsi tym poslednich let, vubec se nedivim, ze je nikdo nechce sponzorovat. Ti nejlepsi z tymu, kteri nejsou spojeni s dopingem, se asi uplatni, ale po tymu truchlit nebudu.
16.10. 23:36
jo no tak jsem to s tou qhubekou myslel, s prachama mají problém každej rok totiž

to by totalenergies celkem vychytal, wild cards jsou sice fajn, ale jistej flek je jistej flek

14.10. 13:05
A hele, na CT sport vysilaji v primem prenosu prezentaci TdF 2022, skoda, ze misto toho nevysilali treba vic zavodu :). Tamaupogi a Papa Ala v obleku nebo Cav v brylich, ktery to naopak vzal na smart casual, included
14.10. 13:11
14.10. 14:30
No to je hrozně důležité, hned bych jim psal rozhněvaný dopis, že vysílají chujovony místo Roubaix
14.10. 16:58
Jinak jsem celkem spokojen, bude Planina krasnych divek, bude Galibier i Alpe d'Huez, navstevy v Dansku, Svycarsku i Belgii...celkove to vypada opet mene priznive pro sprintery a vynechame-li tri etapy v Dansku, tak se docela slusne muze zavodit uz v prvnim tydnu. Zas je tam ale riziko, ze pred tretim bude rozhodnuto, ze. Pockam jeste na kompletni stage profily, at vim, kolikrat tam je dojezd na kopec a budu doufat, ze to pristi rok bude napinavejsi GC battle, nez byla letos